петък, 28 август 2020 г.

Джонатан Ислас - хамелеонът на Телемундо


Искрен, откровен, директен, Джонатан Ислас се смята за романтичен актьор, който все още обича розовите сериали.

Мексиканският актьор Джонатан Ислас получава първата си възможност в Телемундо през 2006 в "Трудна любов", снимана в Колумбия, с Паола Рей и Майкъл Браун. Оттогава се е снимал в 13 продукции на Телемундо и винаги играе различни роли. Гледали сме го в "Дявол с ангелско сърце", "Гибелна красота", "Лицето на отмъщението", "Самозванка", "Кой кой е?" и "Фенката". Последно игра в супер сериала "Госпожа Асеро 4 и 5".

- През цялата си кариера си направил няколко продукции с Teлeмундo. Какъв е бил опитът ти с тази компания?
Мога само да благодаря на Teлeмундo, защото ми даде възможност през 2006 г., когато в Мексико все още нямах шансове. Това е канал, която по някакъв начин отвори вратите за мен, обърна ми адекватно внимание и ми се довери като актьор и може да се види това на екрана. Аз съм един от хората, които винаги са давали най-доброто от себе си във всички проекти. Имахме две или три дискусии, защото от много години съм с тях и не стигнах до мястото, което бих искал да имам, но и не мога да говоря лошо за тях, защото те са компанията, която ми се довери.

- От всички продукции, които направи, коя смяташ, че е най-специална и защо?
Героят ми Марито от поредицата "Селия Крус" беше невероятен, защото никога не бях го правил и "Фенката", защото това беше сериал с невероятни нюанси, с бързина за отговор, мисля, че тези две ме белязаха много. Макар че всъщност всички, защото точно това правя и се радвам на всяка една от продукциите, защото ми позволяват да създавам различни герои и това е работата на актьора.

- Разкажи ни за "Фенката"...
Диего идва от скромно семейство, иска да продължи напред и започва работа в компания като чистач, където среща Адриана, Химена Дуке, влюбва се и се бори за любовта си. Освен че е романтично, всичко е много е забавно, ще се забавлявате много.

- И за "Кой кой е?"...
Игнасио е амбициозен, егоист, манипулатор е, но има своя чар - добре облечен е, ухае добре. Преди да прочетеш сценария се интересуваш от героя. За мен предизвикателството е да играя различен злодей всеки път, да не си приличат. Този злодей има нотки на комедия, защото нещата не му се получават и е забавно. Тази история не е за изпускане, защото е релаксираща, отпускаща, темата не е свързана с насилието, което изобилства в сериалите. 

- Какви са отношенията ти с феновете? Общуваш ли с тях чрез социалните мрежи?
Опитвам да давам пример на феновете си и слагам техните отговори в историите си в Инстаграм, те са важна част от тази професия. Обичам да имам контакт с тях и когато поискат снимки с мен, това е като комплимент, понякога започвам да си мисля защо искат снимка с мен? Защото в крайна сметка ти си вършиш работата като шофьор, като лекар, като актьор и ти просто работиш. Аз съм от хората, които са много гъвкави, разбирам се много добре с феновете си и съм им много благодарен.

- Какво е мнението ти за нарко сериалите?
Ще бъда честен с теб, когато започнах да излизам в мелодрамите и когато гледах сериали за наркобосове, си казах, че искам да бъда там. Искам да стрелям и то заради екшъна. Но вярвам, че телевизията вече е силно замърсена, особено в Мексико и Колумбия. Вярвам, че нарко сериалът ни надмина, това, че правят един наркотрафикант герой не е готино, мисля, че въображението им се изчерпва. И не знам дали е само в Латинска Америка, но когато видят, че даден продукт работи, искат да го изстискат до последната капка. Защо не направят герой хората, които са получили Нобелова награда за мир или на хората от НАСА, или спортисти, защото не показват това вместо да показват наркотрафика, който в крайна сметка е нещо незаконно. Би било добре да се върнем към розовата теленовела, в която се обича и мрази, но в крайна сметка всичко свършва с любовта.

- Как се чувстваше в "Госпожа Асеро"?
Беше различно, правил съм доста злодеи, но не и такъв зловещ злодей. Изграждането на героя беше различно от късата коса, начина на ходене, аксесоарите, обличаха ме в черно. Никога не бях изживявал тази власт с оръжията.

- Какво е мнението ти за розовата теленовела?
Пристигаш от работа, за да включиш телевизора, да се откъснеш от проблемите, докато гледаш розова теленовела, където богатите се влюбват в бедните, но в крайна сметка те омайва и е забавно. Мисля, че не трябва да ги изоставяме, сега това, което трябва да направим, е да напишем добър розов сериал и да го адаптираме към добър сериал. Много съм романтичен и харесвам розовите сериали.

- Смяташ ли Колумбия за втори дом?
Напълно! Благодарение на Колумбия съм там, където съм. Колумбия беше моята школа по актьорско майсторство, даде ми възможност да разбирам актьорите, да работя в екип. Едни от най-добрите актьори са в Колумбия, не казвам, че не са в Мексико, но мога да кажа, че имах щастието да започна кариерата си в Колумбия.

- Пред какви трудности си се изправил в началото на кариерата си?
След като напуснах училище, където учих за актьор, се изправих пред реалността да започна от нулата и да започна да чукам на врати, без мениджър да правя снимки, видеоклипове, да направя собствено демо, трудно е да се свържеш с продукциите и хората от кастинга, за да вляза, да ме познават, да оставя снимка, да те приемат за среща. Това беше най-трудното нещо - да вляза в света на телевизията и тъй като учих в телевизионен канал, тръгнах по пътя на телевизията. Друго от нещата, с които се сблъсках, беше да оцелея, започнах да правя реклами и подобни неща, за да мога да си изкарвам прехраната, защото напуснах дома си рано. Да влезнеш и да продължиш в тази професия не е лесно, тъй като се бориш срещу милиони хора, които искат същото.

- Когато приемаш роля, обичаш да си злодея или готиното момче в историята?
Харесвам повече злодеите, защото мисля, че можеш да играеш повече с тях. Главните герои са добри, различни и спасяват всички, но лошият може да играе. Той винаги играе, че е добрият човек, но носи лошото, така че се забавлявам повече и им се наслаждавам повече.