сряда, 21 октомври 2020 г.

Шарик Леон не променя ролята си на майка за нищо на света

Лусиано е на 12 години, а Левана - на 5. Децата на актрисата Шарик Леон са причината й за живот и причината, поради която всяка вечер, преди да заспят, се чуди дали се справя добре като майка, а това я интересува най-много. Всеки ден се старае да изпълнява по-добре тази своя роля, което я кара да не приема толкова много роли по телевизията.

В скорошно интервю за списание "Карусел" тя сподели: "Откакто Лусиано и Левана се появиха в моя свят, животът ми се промени и се върти около тях. Не бих заменила най-добрата роля на света, тази на майка, за пари." Смята се за стриктна, но любвеобилна майка. За нея има три свещени неща в живота, на които учи децата си: сънят, медитацията и храната.

Тези месеци Леон отново в сърцата на зрителите в Колумбия благодарение на повторението на "Трима братя, три сестри", която се излъчи преди 17 години и в която играе Росарио Монтес. Заради това излъчване на теленовелата актрисата е получила няколко предложения за работа, но до този момент е приела само едно - за филм в САЩ. "Беше страхотно, защото не очаквах, че в пандемията ще има такова движение. Беше изненада, хората ми подаряват неща, искат ми автографи, дори с маски и дори излезна един филм. В САЩ е. Искат да записваме през октомври. Ще бъде заедно с актьора Едуардо Ибарола, който беше мой баща във "Вдовицата в бяло 2006" за Телемундо".

Шарик Леон е от Картахена и потвърждава, че никога не е искала да бъде дива. "Спомням си, че по онова време на славата и онзи бум на "Трима братя, три сестри" имах страхотна приятелка, която ми каза: "Хей, не си ли забелязала, че всички те гледат?", и аз й казах, "Не го осъзнавам, седя тук, концентрирана." Чувствам се като обикновено същество и това също е свързано с личността ми, сякаш живея на Плутон, много издигната, но не унила", споделя Леон, която е готова да се влюби отново.