петък, 5 март 2021 г.

Айча Айшин Туран за повратния момент в живота си, за мъжа на живота си и за екранната си половинка

Айча признава, че е срамежлива в ежедневието, но и много претенциозна на снимачната площадка.

Айча Айшин Туран е най-малкото от седем деца в семейство, което винаги е било много сплотено. Израснала е в малкия град Синоп, затова "хаосът в Истанбул ме уплаши в началото. Много плаках. Имаше моменти, когато мислех да се върна, но не се отказвах. Най-големият ми поддръжник беше майка ми", споделя красавицата.

- Как би се описала?
- Тези, които не ме познават, ме смятат за студен човек, но реалността е съвсем друга. Всъщност съм много срамежлива... Не обичам да клюкарствам и мразя неуважението. Когато играя роля, нямам проблем - успявам да вляза напълно в персонажа. Срамежлива съм, но правя всичко възможно, за да го прикрия. 

- Разкажи ни малко за "Мерием"...
- Когато хората започнаха да говорят за Мерием, усетих нещо в сърцето си. Толкова е добра... Живяла е в златна клетка, не знае какво е злото. Чиста, пълна с енергия. Като фея... Може би щях да бъда Мерием, ако продължавах да живея в Синоп. Но дойдох в Истанбул и животът ми се промени - това е повратната точка в живота ми. Запознах се с мениджъра си чрез общ приятел и докато седях в двора на колежа, ми се обади за първата ми роля.

- Какво означаваше за теб ролята на Мерием?
- Мерием е първата голяма роля в кариерата ми. Сериалът ме направи позната в почти всички краища на света. Смятам, че мога да се гордея с успеха си. Получих ролята след кастинг, на който се явих заедно с десетки други актьори. Признавам, че изпитах страхотни емоции, докато очаквах крайното решение на продуцентите, тъй като имаше много добри колеги на пробите.

- С какво се идентифицираш с Мерием?
- Също като Мерием съм спокойна, срамежлива, сериозна и всеотдайна. И двете обаче сме силни, душевни, борбени... Младата жена успява, противно на трудностите в живота, които е преживяла, да вдигне глава след всеки удар, като намира сили да продължи напред, да поеме отговорност за грешките си и също така да се бори срещу несправедливостта.

- Какво послание ни дава сериалът?
- Животът може да се промени за една нощ... Любов, отмъщение, омраза - всички тези чувства се преплитат по брилянтен начин в сюжета на сериала. Вярвам, че човешкият живот може да се промени за нула време. Мама казва: "Не знаеш какво те чака зад вратата"...

- В първия епизод Мерием поема вината на приятеля си за пътнотранспортно произшествие. Би ли взела същото решение?
- Мерием е алтруистка, тя не познава никой друг, освен приятеля си, поема вината, защото му вярва. Научих се да се жертвам повече чрез тази героиня. Но не бих направила същото...

- Как се разбираше с Фуркан Андъч (Саваш) на снимачната площадка?
- Фуркан е необикновен тип, много добър и ловък актьор. Прекарахме много време заедно на снимачната площадка и комуникацията между нас трябваше да бъде перфектна, тъй като все пак бяхме главните герои в продукцията. Радвам се, че това се случи.

- Защо зрителите да гледат "Мерием"?
- Защото Мерием е една от нас. Мерием и турските жени много си приличат. Тя е много саможертвена, с добър характер, може да направи всичко за близките си - точно както всяка туркиня. Всеки, който следи сериала, ще намери нещо от себе си.

- Как се зароди твоята страст към актьорството?
- Още от дете съм очарована от изкуството, и по-конкретно от актьорството и цигулката. Още докато учех, играех в пиеси, организирани от училище. По-късно последвах мечтата си, учих актьорско майсторство и имах шанса да играя с турски театрални професионалисти като Гьонюл Юлку и Газанфер Йозджан.

- Каква роля би искала да играеш?
- Смятам, че ролите, които съм изиграла досега, са уникални. Тъй като съм в началото на кариерата си, чакам с отворени обятия възможно най-много различни роли, които да ме изненадат и да ме допълнят като професионалист.

- Знаем кого обича Мерием. Но Aйча... Кой спечели сърцето й?
- Не знам! Официално никой не е спечелил сърцето ми, неофициално се говори много. Не знам какво да ви кажа за любовта, но кариерата ми е изключително важна в момента и посвещавам почти цялото си време на нея. Не знам кога ще има време за любов...

- Какъв трябва да е мъжът, за да те впечатли?
- Дъхът ми трябва да спира, очите ми да блестят... Имам желание да се влюбя и да се омъжа. Външният вид никога не е бил критерий за мен. Важно е човекът, който ще влезе в живота ми, да има съвест. Би трябвало да мога и да му се доверя. Някой, когото мога да хвана за ръка, да се облегна на рамото му и да изпитам щастие...

- Как обичаш да прекарваш свободното си време?
- Обичам да пътувам, да пея, да излизам с приятели... Винаги, когато мога, съм с близките си. Заедно с тях успявам всеки път да заредя батериите си за следващите проекти.