събота, 6 март 2021 г.

Мине Тугай за българските си корени и желанието да посети България

Мине Тугай е една от най-обичаните актриси.

Тя е позната на българските зрители от сериалите "Кварталът на богатите", "Безмилостен град", "Ягодова любов", "Твоят мой живот", "Времето лети" и "Готова на всичко". 

Родена е на 28 юли 1978 г. в Коня, Турция. Първата си роля получава едва 20-годишна през 1998 г. в сериала "Karambol Kamil". 

През 1997 г. започва да ходи на уроци по актьорско майсторство в Центъра за изкуства на Мюджат Гезен. Там тя се запознава със своите колежки Йозге Йозбeрк ("Втори шанс") и Йозгю Намал ("Милост"). В класа от 15 ученици Мине е сред 13-те, които са изключени заради липса на дисциплина. 

През 1998 г. се записва в Държавната консерватория на Истанбулския университет. През 2006 г. завършва и магистратурата си. 

Тугай признава, че ако не бе станала актриса, е щяла да бъде рали състезател, тъй като обожава адреналина.

Това, което я прави най-щастлива: "Обожавам да пътувам по света, да опознавам различни култури, по този начин храня душата си. Белгия, Швеция и Норвегия са страните, които искам да посетя най-много. Искам да отида и в България, за да опозная корените на моите родители"... Майката и бащата на Мине са турски емигранти от България.  

Най-важните неща за нея: "Моето близки и семейство, защото съществувам заради тях, и работата ми, която ме поддържа жива"...

За известността: "Личният живот на актьорите е любопитен за останалите заради работата ни. Колкото по-бързо приеме това един актьор, толкава по-лесно ще му бъде. Аз, например, живея напълно обикновен живот"...

За късмета: "Години наред вярвах, че нямам късмет. За щастие, с времето се отървах от тези нелепи мисли. Сега всичко въври добре и се чувствам късметлийка"...

За любовта: "Тя е непозната и пълна с изненади. Човекът до мен трябва да знае, че съм труден характер и постоянно променям настроението си. През повечето време, обаче, опитвам да се сдържам." 

"Не съм срамежлив човек, дори съм малко дива. Като дете не бях много социална, но с времето се промених"...