събота, 29 май 2021 г.

Граци Масафера за пластичните си операции, за мъжа до себе си и за героинята си Палома

Започва актьорската си кариера като Телминя в "Страници от живота" (Paginas da vida) през 2006 г. Днес обаче, 15 години по-късно, Граци Масафера преминава през най-зрялата фаза в кариерата си.

Започва като модел в конкурса "Мис Бразилия", където през 2004 г. остава трета. Година по-късно участва в риалити шоуто "Биг Брадър", където остава втора, но получава огромна популярност. Дотолкова, че е на кориците на списанията, подписва договор за реклами, снима се за Playboy и получава предложение да работи за бразилския гигант Globo. 

През 2006 г. взема уроци по актьорство и има малка роля в "Страници от живота" (Paginas da vida), но заради популярността си  удължават ролята й и става една от главните. За играта си беше аплодирана както от пресата, така и от зрителите и така се превърна в една от най-големите знаменитости в страната си. За актьорската си игра тя получи награда за най-добра нова звезда и награда за личност на годината.

Сред по-известните й роли са тези в "Китайски бизнес" (Negócio da China), "Карибско цвете" (Flor do Caribe), "Тайният живот на манекенките" (Verdades Secretas), "Законът на любовта" (A Lei do Amor) и "Успех" (Bom Sucesso). Изпълнението й на Лариса в "Тайният живот на манекенките" беше толкова добре оценено, че спечели международна номинация за "Еми" за най-добра актриса.

В личен план Граци има един брак с актьора Кауа Реймонд, от когото има дъщеричка, София на 9 г. В момента красавицата излиза с Кайо Кастро. 

От малка ходи в училището по самба в родния град Жакарезиньо, Парана, а след това в Рио де Жанейро. Страстта й към карнавала е една от общите черти с героинята й Палома.

- Какво те вдъхнови да изиграеш тази страхотна майка в теленовелата "Успех"?
- Никога не съм била майка на тийнейджър, но бях много вдъхновена от майка си, от приятелите си и хората, които срещнах на улицата. Тази героиня е във всяко кътче на Бразилия. Палома е навсякъде. Имах голям късмет и беше много специално, че бях подготвена в момента, в който тази героиня дойде при мен. За малко да не я приема, защото исках да остана по-дълго със София.

- Дъщеря ти София все още не е тийнейджър, но вярваш ли, че това, че си майка, ти е помогнало за героинята ти?
- Разбира се! Защото Палома има и малкия Петър. Дъщеря ми тогава беше на 7 години, но изглеждаше, че е на 10. Тя е много зряла. Говоря с нея от много малка. Винаги съм говорила с нея къде отивам, кога се връщам. И това беше съвет от приятел, защото така детето е в безопасност. Получи се много добре, опитах се да направя част от това с децата в сериала.

- Палома на какво те научи?
- Мисля, че Палома ме накара да се свържа отново с моята същност, която е простотата на връзката, на нещата. Мисля, че се върнах към тази моя същност. Мисля, че тя ме свърза отново с нея.

- Научи ли нещо от този сериал?
- Работих за трима, мисля, но днес мога да кажа, че това е едно от най-добрите неща, които съм правила. Всички ме питат за "Тайният живот на манекенките", но "Успех" беше по-труден. С Лариса имах повече време за учене и по-малко дни на записи, така че бях по-сигурна. В "Успех" беше по-натоварено и колкото и да е обикновена жена, ежедневна, правенето на простичкото също е трудно. Зад кулисите е наистина страхотно, много учене, много обмен, беше много приятно. Никога не бях работила с толкова талантливи деца, които искат да бъдат там, а не просто родителите им да искат да ги пратят там. Голямо значение оказва, че тези деца са толкова достъпни.

- Преди не можеше лесно да приемаш комплименти. А сега?
Днес се научих да приемам комплимента, защото мисля, че разбрах мястото, което заемам. Срамувах се от похвалата преди.

- Дъщеря ти гледаше ли теленовелата?
- Това беше първата ми роля, която я оставих да гледа по-често. Тя бе запалена по сериала, точно като нейните приятели. Тя беше щастлива, каза: "Мамо, отивай на работа, спокойно" и беше много специална година. Кауа (Реймонд) много ми помогна и тя беше много зряла. В моментите, в които бях у дома, бях заедно с нея. Успяхме да хванем публиката, която не чете, така че беше много специално да преминем през този момент с дъщеря ми, която се учеше да чете, да говорим за четенето и ме вдъхнови да чета повече.

- Какво би направила, ако знаеш, че имаш шест месеца живот?
- Може би нещо подобно като Палома: ще се опитам да изживея тези шест месеца интензивно. Ще пратя всичко по дяволите и ще пътувам с дъщеря ми навсякъде, ще ям, ще пия, ще прегръщам, ще целувам, ще хвана моето малко момиченце.

- Палома ще изживее две любовни истории. С любовта на живота си, Рамон, и непреодолимата страст, Маркос. Как тези двама мъже ще преобразят нейния път?
- Както казва в една сцена: когато разбира, че ще умре и след това разбира, че няма да умре, животът й се променя. Всичко около нея се променя, нещата вътре в нея се променят. Този контакт я кара да вижда живота по различен начин и да размишлява, да разпитва и да живее нещата по-интензивно. Тя никога не би си дала правото да се влюби, да живее с Маркос, но в края на краищата си дава това право и не е нещо, което тя може да контролира. Маркос е човек, който я движи, всеки е имал някой такъв. Рамон е почти детска любов, имат дъщеря и дори да е нещо изтъркано, все още има този корен. Това е готиното.

- А каква е връзката ти с бащата на дъщеря ти? Говорите ли си?
- Страхотна е... Защо да не си поговорим? Хората измислят доста неща...

- Какво да очакваме от "Успех"?
- Надявам се, че хората харесват сериала, защото го правихме с любов. Това е лудост, защото записваме серия от сцени отзад напред, отпред назад. Когато сглобя всичко, дори не знам какво се получава. Поставяме под въпрос живота. Имаме спешна нужда да живеем, която не отговаря на качеството на живот, така че това е красив въпрос, който да разглеждаме у дома.

- Как се раздели с проекта?
С чувство за удовлетвореност и прекалено доволна от резултата. Мисля, че всички се насладиха и направиха своите герои прекрасно. И затова теленовелата стана толкова специална в допълнение към блестящия текст и стимулиращото съдържание. Хубаво е да се работи в колектив. В обич и любов. Тази работа беше направена с любов. 

- Как се грижиш за тялото ти?
- Опитвам се да спя добре, пия витамини и правя йога, новата ми страст, но не успявам да направя толкова, колкото исках. Харесвам спорта, обичам да спортувам и съм човек на деня, помага много. Всеки ден пия два литра вода в студиото. И има един човек, моя гримьор, когото обичам, който ми казва кога да ям, защото понякога забравям. Така че правя тези неща, за да съм добре.

- В момента кариерата ти е на пауза. Каква е причината?
- С пандемията плановете бяха преустановени до известна степен. В момента най-важният ми проект е да се посветя на дъщеря си София, образованието й и това да съм до нея. За мен е много важно.

- Правила ли си си някаква козметична процедура или би искала да си направиш?

- Вече си сложих силикон, ботокс, защото имам съвсем различни вежди, така че си повдигнах едната, но не съм от тези, които стоят пстоянно в естетичната клиника. От време на време си правя пилинг.

Винаги много дискретнa по отношение на личния си живот, Граци говори за връзката си с актьора Кайо Кастро, който е със седем години по-малък от нея:

"Хубаво е, когато сме заедно и можем да бъдем себе си, без филтър. По време на карантината решихме, че е по-добре той да остане у дома. Така че той е с мен. И всичко е наред с нас" Двойката е обмисляла възможността да има дете.