четвъртък, 3 юни 2021 г.

Финалът на "Намери ме" сезон 4 - дата на излъчване по NOVA: Изстрели срещу Елиф и Мелек

Развръзката наближава...

Финалът на четвъртия сезон на "Намери ме" е следващата седмица!

NOVA ще покаже последния 204 епизод от предпоследния сезон на хитовата поредица на 09 юни (следващата сряда) от 17:00 ч.

Последният пети сезон на "Намери ме" тръгва още на следващия ден - 10 юни (четвъртък), а кулминационните епизоди ще продължат да се излъчват всеки делник между 17:00 и 18:00 ч.

В последните серии от четвъртия сезон на "Намери ме", които NOVA ще покаже през следващите дни, зрителите ще станат свидетели на смразяващи обрати.

Дали Керем и Сюрея ще дадат шанс на любовта си? Ще получи ли заслуженото си наказание Тарък? Ще се разкрие ли самоличността на Елиф?

Отговорите на тези и много други въпроси - тази и следващата седмица в ефира на NOVA!

Припомняме Ви, че четвъртият сезон на "Намери ме" тръгна миналото лято в ефира на NOVA и изненада зрителите с почти изцяло подновен актьорски състав.

Драстичната промяна се хареса изключително много на зрителите у нас, а затова свидетелства и гледаемостта на сериала, която бележи своеобразен рекорд от самия му старт през 2018 г.