петък, 30 юли 2021 г.

Ева Седеньо за ролята си в "Подарен живот", за Хосе Рон и за мъжа до себе си

Мексиканската актриса, водеща и боксьорка Ева Седеньо се изправи пред едно от най-важните предизвикателства в своята артистична кариера с главната героиня на теленовелата на Teлeвисa "Подарен живот", където си партнира с Хорхе Салинас и Хосе Рон.

Ева се е явила на кастинга за ролята на злодейката в историята, но в крайна сметка получи главната роля и от този момент почувства голяма отговорност пред тази възможност.

Завършва Школата на Телевиса през 2014 г. Първата си възможност като актриса получава в излъчваната и у нас теленовела "Не ме оставяй" като злодейка. Следват малки роли в "Просто Мария" (Simplemente Maria) и "Мое мило проклятие" (Mi adorable maldición). Ролите на злодейки продължават в "Полетът на Виктория" и "Да обичаш без закони". Миналата година идва първата главна роля с "Подарен живот", последвана от тази в "Какво се случва със семейството ми?" (Qué le pasa a mi familia?), приключила преди броени седмици.

В личен план има стабилна двегодишна връзка с Пабло Кастийо, брат на актрисата Фернанда Кастийо.

- Как получи предложението да участваш в теленовелата "Подарен живот"?
- Истината е, че бях направила кастинг за Ирене, която е злодейката, но там ме помолиха да науча текста на главната героиня, научих сцената там на място, направих я с друга партньорка и се почувствах много добре, след две седмици ми се обадиха и ми съобщиха, че ще съм главната героиня. Когато ми съобщиха новината, крещях, плаках от емоция, треперех, но от щастие. Никога не си го представях.

- Кое беше първото нещо, което ти мина през ума, когато потвърдиха, че си главната героиня на споменатата теленовела?
- Трябва да се справя добре. Знаех, че това е предизвикателство и голяма отговорност, мисля, че когато дойдат такива възможности, човек трябва да се подготви и да хване бика за рогата, но винаги с подкрепата на продукцията, на моите колеги, работейки всеки ден, изучавайки моите сцени, обединявайки се с режисьорите, мисля, че се събра много хубав екип и това се отрази на екрана.

- Как се почувства при завръщането към снимките след пандемията?
- Добре, с всички предпазни мерки, понякога малко уплашена, но истината е, че бях много доволна от отговора на хората, мисля, че това завръщане ни даде много свежест, направихме го с повече ентусиазъм, отговаряйки на цялата тази обич от страна на хората.

- Беше ли те страх през първия ден от записите на новото нормално?
- Все още не се чувствам в новото нормално, продължавам да се адаптирам към това, нека не го наричаме страх, а по-скоро предпазливост, винаги трябва да бъдем предпазливи и да уважаваме тези неща, които могат да отнемат живота ни за един момент, на нашите близки, но това е въпрос на уважение и сериозно отношение към нас и към нашето общество.

- Какво мислиш за факта, че засега няма да има прегръдки и целувки в теленовелите както преди?
- Мисля, че това може да бъде оправдано, ако има добри сценаристи и историята е разказана добре, не е задължително да се показват такива видове сцени, освен ако няма друг начин и е необходимо, решенията ще се вземат навреме и това ще бъде отговорност на продукцията и актьорите, но мисля, че е добре разказана история, може и без това, в нашия случай бяхме тествани, преди да се върнем към записите, и решиха да продължим да разказваме историята, както беше замислена първоначално, но винаги с взети всички предпазни мерки.

- Как определяш Елена?
- Енергията на Елена се дължи на любовта й към семейството, към сина й, към сестрите й, да бъде жена, да напредва, да работи, всичко се движи с тази енергия, така че мисля, че в този момент любовта трябва да ни движи. Приличаме си по това, че любовта ни ръководи да правим всичко. Много обичам Елена.

- Как се работи с Хосе Рон и Хорхе Салинас?
- Страхотно. Хорхе Салинас има голям опит, уважавам го много като актьор и като човек, той е изключително щедър актьор, учи много сцените си, подготвя се. Рон е чаровник, той има супер приятно настроение, работата с него е невероятна, супер забавно е, той е страхотен колега, направихме страхотен екип.

- Каква роля предпочиташ - да бъдеш злодейка или добрата в историята и защо?
- Вярвам, че героите те избират и ако някога ти се наложи да бъдеш злодейка, има какво да научиш. Мисля, че всички героини, които дойдоха при мен, са ме избрали и са се появили, за да ме научат на нещо.

- Последната ти роля засега е в "Какво се случва със семейството ми?". Как тази героиня влезе в живота ти?
- Много бях щастлива и много благодарна за тази възможност да вляза в проект с много красива история и героиня, която, откакто я прочетох, я обикнах. Определено дойде по изненадващ начин, но бях готова.

- Какво ще кажеш за химията с Мане де ла Пара?
- Той е много добър колега. Той е гъвкав и целеустремен. Има много готина атмосфера около него и това е ценно, когато става въпрос за работа.

- С Елена ("Подарен живот") или с Рехина ("Какво се случва със семейството ми?") се идентифицираш най-много?
- Винаги казвам, че героинята, която е в момента в живота ми, има защо да е така, има послание.

- "Подарен живот" приключи преди няколко месеца. Продължи ли да поддържаш контакт с колегите си?
- Разбира се, с много от тях. Направихме екип и много хубаво семейство. Мисля, че това е едно от големите съкровища на тази професия.

- Знаем, че си и водеща. Би ли искала да имаш свое собствено телевизионно предаване и за какво би било то?
- Бих искала да имам своя програма за признания, за това, което хората мислят, но не казват, защото съм експерт в това (смее се). Знам, когато хората мислят за нещо, но не смеят да го кажат, аз съм една от тези, които биха го казали вместо тях (смее се).

- Разбрахме, че си боксьор. Разкажи ни за това и защо реши да се боксираш...
- Не се посвещавам професионално, но заради първия ми проект, в който имах сцени на плажа, реших да се подготвя физически, за да бъда във форма. Започнах да се занимавам с бокс, да практикувам, да ходя на уроци, след това малко по малко се запалих, дотолкова, че тренирах с професионални боксьори, дори накрая преподавах в студио и това беше едно от най-обогатяващите преживявания в живота ми. Мисля, че спортът допринася много за живота ти, за ежедневието ти, за благополучието ти, за усмивката ти. Сега е част от моята рутинна тренировка, това е като йогата, която ме освобождава от всички неволи и мъки.

- Каква е целта ти като актриса?
- Да направя героиня в проект, в който не съм физически разположена или съм без блясък, и да ме разпознават заради работата, която съм свършила.

- Защо зрителите не могат да пропускат "Подарен живот"?
- Не бива да го пропускат, защото в последния етап предстоят големи изненади.

- Разкажи ни за половинката си в живота Пабло Кастийо...
- Запознах се с него чрез приложение, имахме среща и оттогава започнахме да излизаме. Вече 2 години сме заедно. В профила си в Инстаграм често споделям моменти от нашата връзка.

Пабло Кастийо е брат на известната мексиканска актриса Фернанда Кастийо.
"Фернанда е много благороден човек, много привързан, много хубав и забавен, освен това много й се възхищавам. Тя е супер добър съветник, има голяма смелост и се разбираме много добре, за което съм благодарна, не защото тя е Фернанда, а защото е сестра на мъжа, когото обичам. Мисля, че тази връзка с нея добавя много към страхотната атмосфера."

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)