петък, 20 август 2021 г.

Ромуло Естрела за коментарите за героя му Маркос, за ревността на съпругата му и за Граци Масафера

Бразилският актьор Ромуло Естрела се радва на добрите резултати от теленовелата "Успех" (Bom Sucesso), където играе главния герой Маркос.

Ромуло прави първата си телевизионна изява през 2004 г. в "Цветът на греха". Има зад гърба си над 23 роли в бразилските саги, където е играл и добри, и отрицателни персонажи. През 2016 г. се снима в теленовелата "Жоакина, дона Революция" (Liberdade Liberdade), излъчван и у нас, давайки живот на злодея Гаспар. През 2018 г. беше избран да играе Тиаго в "Бог да спаси Краля" (Deus Salve o Rei), но когато Ренато Гоеш се отказа, Ромуло получи ролята на главния герой за първи път в кариерата си. 

Последва втората му главна роля на Маркос в "Успех". След това се снима във втория сезон на сериала "Железният остров" и сега се снима във втория сезон на "Тайният живот на манекенките", където играе Кристиано - пенсиониран служител на гражданската полиция, който става детектив и се присъединява към агенцията за модели. Агентът помага да се разгадае смъртта на бащата на Джована (Агата Морейра). 

Новите му проекти включват: "С няколко продуценти и писатели създаваме няколко проекта. Вече не можем да изключим аудиовизуалните носители. Загубихме телевизионната общност заради интернет."

В личен план 37-годишният чаровник има дългогодишна връзка с бизнесдамата Нилма Куаригуаси, за която се жени през 2017 г. На 30 май 2016 г. се ражда първото им дете Тео. 

- Имаш над 15-годишна кариера на малкия екран. Как оценяваш траекторията си до момента?
- Това беше последователна траектория, проект след проект. Радвам се да погледна назад и да видя колко бях привилегирован да направя тези продукции и колко много научих от цялата си работа. Надявам се да продължа така, имам още много да направя и да се науча.

- Каква е тайната за "Успех" на Ромуло Естрела?
- Да правя добър избор и да остана верен на принципите си, желанията си. Да бъда сред хора, които ме обичат и уважават. Да пазя достойно семейството и професията си.

- В "Успех" син и баща (Маркос и Алберто) имат много различни характери и синът тръгва да търси свобода. Как виждаш този свободен дух на героя ти?
- Тъй като те са толкова сходни, те разбират, че съвместният живот става труден. Така Маркос отива в Бузиос, отваря бар и отива да живее живота, който според него е идеалният и перфектен за него с велики книги, невероятни връзки и сред природата. Междувременно, бащата работи и се занимава с проблемите на издателството, което е пред фалит.

- Ще има ли сблъсък между Маркос и Рамон? Как оценяваш връзката им?
- Очевидно е, че от момента, в който Рамон осъзнае, че има човек, с когото Палома има връзка, той ще иска да знае кой е този човек. Това е много естествено. Маркос все още не го е срещал като личност. Ето защо казвам, че той не е лош човек. Той е човек, който живее спрямо това, което чувства. Сблъсъкът с Рамон се случва естествено. Маркос изпитва възхищение към Палома, но той знае докъде да стигне. Той е човек, който наистина кара нещата да се случват винаги, не напразно е оставил всичко и е отишъл да живее в Бузиос. Той бяга след нещата, в които вярва.

- Появяваш в различни сцени с малко дрехи. Хората коментираха много това. Как се справяш с тези коментари?
- Всъщност бях малко изненадан. Направих сцена, където кърпата пада и това привлече вниманието. Мисля, че Маркос е човек, пълен със свобода. Дали ризата му е откопчана, или закопчана не го притеснява. Той е много решителен с тези проблеми, той е в този сценарий на море, пясък и слънце, той е свободен човек, независимо дали е облечен, или е по бански, той е същият.

- Изплаши ли се от последствията?
- Видях, че коментираха много, може би поради факта, че винаги правя продукции, в които съм много облечен и хората никога не са виждали съвременния Ромуло (смее се). Но това е инструментът на моята работа, направих "Между сестри" (Entre Irmãs), красив филм, в който имах гола сцена. Тялото ми е продължение на професията ми, това е инструмент за работа и за мен е съвсем естествено нещо. Това беше просто сцена, която ще се повтори. Щастлив съм и го приемам добре и се надявам публиката също да го приеме (смее се).

- Какъв ще бъде любовният триъгълник между Палома, Рамон и Маркос?
- Не залагам много там, в любовния триъгълник, но всеки ще има свой собствен момент. Обичам Палома. Тя представя днешната жена: денят й е троен, не скланя глава, бори се сама и й е добре да бъде сама. Тя разбира, че ще умре и казва: "Чакай, има много неща, които все още не съм направила. Позволи ми да ги направя". Граци се справя прекрасно с тази героиня. Жените ще се радват да видят тази жена и аз съм щастлив да бъда част от това. Без съмнение Палома ще разбере в точния момент на сюжета какво е важно за нея и какво иска. Това, което мога да кажа, е, че Маркос иска това, той уважава любовта, баща си, но ще се бори за нея и за това, което е добро за него.

- В сериала се говори за "Да се поставиш на мястото на другия". Какво би направил, ако разбереш, че ти остават 6 месеца?
- Мисля, че емпатията е основополагаща и мисля, че е едно от нещата, които ни липсват. Мисля, че в ежедневната бързина сме спрели да се гледаме и понякога да се разпознаваме. Бих използвал добре времето си за важните хора около мен: синът ми, съпругата ми, родителите ми. Това са малки неща, за които често спираме да говорим или правим.

- Каква е връзката ти с книгите?
Мисля, че нашето общество има големи липси по отношение на литературата. Имаме много книги, има книга за всеки, търсенето съществува, но начинът, по който книгата достига до нас в детството, е много грешен. Мисля, че литературата се вкоренява в детството. Тогава се създават добри читатели. Днес имаме редица различни устройства и това е страхотно. Как ще ни се отрази това след 20 години все още не знаем, но дотогава, ако имате книга за четене, достъп до литературата, това формира характера ни, формира нашата култура. Четох много малко в детството и младостта си.

- По отношение на този публичен тормоз как се справя съпругата ти с тези ситуации? Ревнива ли е?
- Съпругата ми е страхотен партньор в живота и голям почитател на моята работа. Това упражняваме много у дома. Ние работим заедно! Тя работи с брандиране, формиране на марка, създаване на личен маркетинг. Тя се справя много спокойно. Дори ми помага в моментите на създаване на персонажите. Понякога имам съмнения, а тя участва много в работата ми и е много спокойна като спътник. Ревниви сме, защото ревността е част от връзката, за да се поддържат здравословни отношения. Не мисля, че някога съм бил в нездравословна връзка. Този въпрос е много ясен у дома, много сме го говорили. Имам колежка и всеки има свой собствен живот и на работа сме професионалисти. И аз също имам връзка повече от 10 години.

- Маркос е вторият ти главен герой. Как виждаш всичко това?
- Нищо не беше лесно! Това е следствие от работата, от добре свършената работа. Посвещавам се много и се опитвам да го направя по най-добрия възможен начин. 

- А какво е да играеш заедно с Граци Масафера?
- Тя е страхотна колежка. Зарадвах се, че се запознахме. Решителна, всеотдайна, ние сме много ангажирани да покажем красива история на зрителите.

- Kакво научи от героя си Маркос?
- Научих много от Маркос. Заемах много от Ромуло на Маркос, но също така поех много от написаното от авторите. Някои сцени и ситуации ме научиха на много неща, това е герой, който бележи кариерата ми. Разглеждахме много теми като приемането на смъртта, говоренето на тази тема по по-спокоен начин или без толкова много страх. Защото това се случва, знаем, че ще се случи, но имаме абсурден страх да го обсъждаме.

- Беше ли ходил някога в квартал "Успех" в реалния живот?
Произхождам от малък град, аз съм от североизток и харесвам отношенията на хората, независимо дали в южната зона или в Байшада. Готиното за "Успех" е, че това е квартал с близки отношения и е красив фон за нашата история.