събота, 21 август 2021 г.

Реха Йозджан за запознанството със съпругата си и за това какъв е в реалния живот

Реха Йозджан се превърна от безотговорен баща в "Нашата история" в отговорен човек в "Доктор Чудо".

Реха Йозджан е женен за диетоложката Йешим Йозджан и имат две деца - Рюя и Рюзгяр. 

Докато се снима в "Доктор Чудо", участва и в 3 различни театрални пиеси.

Известният актьор също така заявява, че обича да живее на макс.

- Как се запозна със съпругата си?
- Отидох в армията 78 килограма, върнах се 110 килограма. Отслужих военната си служба и напълнях. По-късно сестра ми ме заведе на диетолог. Не вярвах на диетолози, но Йешим успя да ми помогне да стана 80 килограма за 2 години. И аз ѝ предложих брак. Отидох да отслабна, ожених се, и се върнах. Заедно сме от 20 години и по време на пандемията бяхме неотлъчно един до друг 50 дни, което ни се случва за първи път. Радвам се, че се ожених. Избрал съм правилния човек, тествахме го по време на карантинния период.

- Играете пияния и безотговорен баща Фикри Елибол в "Нашата история"...
- В началото имах притеснения, но с течение на времето те изчезнаха. Мога да кажа, че този герой ми липсва много. Липсват ти нещата, за които си работил усилено. Положих много усилия и за Фикри Елибол... много ми липсва. 

- Какво е чувството като актьор да преминеш от пиян и безотговорен баща до уважаван лекар?
- Това беше нов и много труден процес, както знаете, няма повишение в тази работа, но можете да спечелите много, като работите. 

- В сериала "Доктор Чудо" играете главен лекар идеалист, страстно отдаден на професията си. Адил има и бащинска страна, която подкрепя младите хора. И в реалния живот ли сте такъв?
- Аз съм идеалист по професия. Върша си работата със страст. Възлагам много надежди на младите хора, че светът и страната ми ще достигнат по-добри дни. Много се надявам на младите хора.

- Как се почувствахте, когато за първи път получихте сценария на "Доктор Чудо"?
- Бях много развълнуван, но не мислех да го приема, защото не смятах, че ще намерят актьор за характера на Али. Тогава, веднага щом казаха, че Танер Йолмез ще играе, приех работата. Тъй като Адил е добър герой, ми беше много трудно. Досега никога не съм играл добър герой по телевизията. Не знаех какво да правя. Жена ми каза един ден: "Всичко е наред, ако не правиш нищо". Това ми се отрази чудесно.

- Казвате на Али: "Хората трябва да държат на мечтите си". За какво държите в реалния живот?
- Произхождам от семейство, което чете много. Хората, които четат много книги, имат широко въображение и държат на мечтите си. Хората без мечти не могат да променят света. Актьорството също се развива, докато четете. Създавате нещо ново с въображението си. Аз също държа на мечтите си.

- Освен филмите и телевизионните сериали, театърът заема голямо място в живота Ви. Кое от тях е по-тежко?
- Театърът заема по-голямата част от живота ми. Работих в държавния театър 35 години и продължава да играя. Имаше моменти, когато бях много щастлив в сериали, в киното или в театъра. Обичам работата си и нямам нищо против никое от трите.

- В какво семейство израснахте?
- Аз съм дете на революционен войник. Израснах с четиримата си братя и сестри. Детството ми мина в ориенталската служба, защото баща ми винаги беше наказван. Срещнах толкова много места, толкова много хора. Ние бяхме семейство, което винаги беше на страната на потиснатите. Бяхме много щастливи и много се забавлявахме, и все още го правим, когато се съберем. Ние сме малко като италианско семейство, много се кълнем.

- Вие сте награждаван и уважаван актьор. Имате ли граници?
Нямам граници, които си поставям в актьорството. За изкуството се събличам и правя любов. 

- Кой е най-големият урок, на който животът Ви е научил?
- Най-големият урок, на който животът ме е научил, е да не си поставям много големи цели, а да имам хиляди малки цели и да раста с тях. Много по-приятно е.

- Как намирате младите актьори? Има ли надежда в новото поколение?
Има много добри актьори. Но става нещо по следния начин: Помислете за клас в зимната градина. Ако това е консерватория над средното ниво и 10 процента от 40 студенти са успешни, това е голям успех за в бъдеще. В посредствено училище можете да намалите този процент до 1 процент.