сряда, 15 септември 2021 г.

"Не пускай ръката ми" започва на мястото на "Нашата история" по Diema Family

ЕКСКЛУЗИВНО: Премиера!

Турският сериал "Не пускай ръката ми" (Elimi Bırakma) с участието на Алина Боз ("Твоят мой живот") и Алп Навруз ("Госпожа Фазилет и нейните дъщери") тръгва премиерно у нас!

Драматичната поредица започва на 18 октомври (понеделник) и ще се излъчва всяка делнична вечер от 21:00 до 22:00 ч. по Diema Family с повторения на следващия ден от 14:00 до 15:00 ч., на мястото на "Нашата история".

"Не пускай ръката ми" се излъчва в Турция от юли 2018 до декември 2019 г. в ефира на TRT1 и съдържа 59 оригинални епизода. 

У нас ще се излъчи интернационалната версия, състояща се от 206 едночасови серии.

Звездният каст на "Не пускай ръката ми" се допълва още от Батухан Екши ("Кварталът на богатите", "Втори шанс"), Серай Гьозлер ("Любов назаем"), Долунай Сойсерт ("Тайни", "Научи ме да обичам"), Бурак Тамдоан ("Сърцето на града") и др.

Историята:

Азра (Алина Боз) е добре образовано младо момиче, което живее перфектен живот, докато един ден баща й не е открит мъртъв и тя и нейният брат аутист са изритани на улицата от мащехата им без пари. Нещата си усложняват, когато братът на Азра изчезва.

Дженк (Алп Навруз) е типичният разглезен син от богато семейство. Обвинявайки се за смъртта на баща си, той действа безотговорно и отказва да поеме семейния бизнес.

Азра среща Фериде, бабата на Дженк, докато търси изгубения си брат. Фериде харесва Азра и й прави неустоима оферта.

Така пътищата на Дженк и Азра се пресичат, а събитията поемат неочакван обрат.