събота, 11 септември 2021 г.

Споделено от теленовелите: Забавни истории I част

Въпреки че са известни, актьорите не спират да бъдат хора от плът и кръв, като всички нас.

Като човешки същества и те си имат своите физиологични нужди и понякога им се случват нежелани инциденти. 

Например, на един от най-харесваните мъже от малкия екран - Карлос Понсе. Той снимал сцена от теленовелата "Жестока любов" (Perro amor) с Марица Родригес, която започвала, излизайки от един асансьор, но точно в този момент Карлос не е могъл да се сдържи и звучно изпуснал газове. 

Марица Родригес: "Чакахме в асансьора да ни кажат: "Екшън!" и да се отвори вратата. "5, 4, 3, 2...", пръц и се отвори вратата. Асансьорът се отвори, аз го погледнах... и той, засрамен ми каза: "Извинявай!". Не можах да се сдържа да не се засмея. Излезнах от асансьора и се свлякох почти до пода от смях. Всички ме питаха какво стана? Карлос пръцнал, не може да бъде. Всички - екип, монтажисти, фотографи - разбраха. Как може да се извиняваш, това е най-лошото, трябва да отричаш, отричай го!".

На снимачната площадка са се случвали много забавни истории от този тип. Например, Пати Алварес, Скарлет Ортис, Хосе Анхел Ямас, Луис Хосе Сантандер и Лисет Морелос снимат сцена в новелата "Неукротена душа" (Alma indomable), когато в студиото някой не е могъл да се контролира и излезнал непоносим газ.

Пати Алварес: "Работехме, правихме си нормална сцена в къщата и изведнъж се чу този звук и всички: "Какво стана?", сякаш се чу от снимката, кълна се. Продължихме, защото режисьорът се притесни, че спряхме".

По средата на репетицията за сцена в "Узурпаторката" (La usurpadora), Шантал Андере и Габи Спаник не могли да контролират смеха си, след като продуцентката Бети Шеридан изпуснала подобен газ. След това Пати Диас разказва клюката: "Петнадесет минути след това се смяхме, дори тя не можеше да удържи смеха си".

Лорена Меритано смята, че всяка история и всеки герой ни омагьосва, печели нашата любов, уважение и дори негодувание. Именно последното се случва с Лорена, която признава, че е преживяла ада, докато записва "Трима братя, три сестри", тъй като фантастиката понякога надминава реалността. "Толкова много плаках, докато снимах "Трима братя, три сестри". На улицата ми казваха ужасни неща. Баща ми ми каза, че съм се справяла добре, за да ме успокои." 

И без съмнение, нейната героиня успя да спечели яростта на публиката, тъй като Динора беше жена, обсебена от Хуан, която стана съперничка на Норма дотолкова, че актрисата страда много по улиците и си спомня за нея с няколко любопитни случки. "Не можех да отида до супермаркета, хората ме мразеха и ме обиждаха. Невероятна ситуация, която помня добре, е, че една дама започна да ми крещи в търговски център в Богота."

Лусеро също сподели интересни истории, случили се по време на записите на "Желязната дама" (Soy tu dueña) (2010). "Включват пиротехниката, фойерверките летят към небето... Всичко върви много добре, казваме си диалозите, както вече ги бяхме репетирали перфектно, но не взехме предвид това, че започна да духа повече вятър, защото беше нощ и в Идалго вятърът винаги духа много силно и всички пластмасови парчета от замъка, с който е направена тази фигура, която се запалва в пиротехниката, започнаха да летят към нас и парчета от тези запалени пластмаси започнаха да падат върху нас. Много добре си спомням, че изгоряла пластмаса падна върху главата на Фернандо Колунга и една падна върху гърдите ми. И това беше нещо, което не можеше да се контролира. Фернандо и аз се хванахме за ръце и тръгнахме да бягаме". Въпреки че всичко се размина само с уплаха, без никакви щети, сцената никога не беше завършена, тъй като, когато решиха, че е време да бягат, трябваше да се кажат няколко диалога и да се направят някои неща между тях с цялата тази пиротехника. "Но не можахме да продължим."