събота, 23 октомври 2021 г.

Споделено от теленовелите: Трудни моменти

Зрителите виждат готовия продукт, но много често зад него стоят тежки снимачни дни и трудни моменти за актьорите.

"Сърцето ми настоява за Лола Волкан" (Mi corazón insiste en Lola Volcán), мелодрамата на Телемундо с Кармен Виялобос и Жанкарлос Канела, снимана в Маями, се оказа доста тежка за главната актриса. "Беше неприятно, но не като Лола, а защото за първи път излязох извън Колумбия, за да правя проект. Себастиан (съпругът й) имаше главна роля в теленовела в Колумбия и не можеше да дойде с мен, а на родителите ми не им дадоха виза, отказаха им три пъти. Точно тогава дойде този проект и бях напълно сама в страна, която беше нова за мен, в град, който не познавах". Виялобос признава, че "беше много трудно" да бъде напълно сама, като се има предвид, че е много привързана към любимите си хора. "Работих от понеделник до събота и в неделя плаках", признава колумбийката повече от десетилетие по-късно.

Алехандра Барос коментира с коя актриса е отказала да работи в теленовела. Мексиканката коментира, че през 2007 г. Телевиса реализира мелодрамата "Любов без грим" (Amor sin maquillaje), проект, в който тя е поканена да участва и с който ще бъде отбелязана 50-годишнината на теленовелите. "Имах много съмнения, че тя (Анхелика Вале), която първоначално беше избрана за ролята, ще бъде там и помолих продуцентите да го включат в моя договор, защото ако не беше тя, нямаше да участвам и така беше подписан моят договор." Алехандра подчерта: "Исках Анхелика да бъде главната героиня, защото много й се възхищавах, наистина исках да работя с добра актриса, някоя, която ти дава точна реплика. И не исках да работя с актриса, която тепърва започваше и не беше предизвикателство за мен", спомня си актрисата от "Тъмна орис". "И се оказва, че на втората седмица от записите Анхелика не идва и сложиха на нейно място Марлене Фавела. Мисля, че тя е успешно, трудолюбиво, красиво момиче, но не исках да работя с Марлене Фавела! Не ми се стори добра възможност", каза Алехандра. По същия начин актрисата призна, че е отказала да работи в споменатия проект, тъй като споразумението в подписания по-рано договор не е спазено. И избухна драма, заплашиха ме да ми отнемат ексклузивността, но за щастие един от изпълнителните директори, Хорхе Едуардо Мунгия, ме подкрепи и аз не направих теленовелата".

Адела Нориега разкрива колко силни са сцените, в които трябва да плаче. Актрисата заяви, че в теленовелата "Истинска любов" (Amor Real) е изпитала страданието на героинята си Матилде и поради тази причина е била много изтощена след всяка сцена, която е направила.

Мишел Рено започва кариерата си в "Непокорните" (Rebelde) с второстепенна роля. Тя разкри , че героите, които не бяха протагонисти, бяха доста малтретирани на снимачната площадка, дотолкова, че имаше дори момент, в който тя искаше да подаде оставка: "Казах: "Знаеш ли какво, това не е моето нещо, не искам", и един ден тези, които отговарят за статистите, ми се обаждат: "Трябва да дойдеш утре да снимаш." А аз: "Не искам."

Актьорите работят основно с чувствата си, затова понякога им е трудно да различат реалността от измислицата и се държат доста странно. Хорхе Луис Пила е работил със Силвия Наваро в "Каталина и Себастиан" и споделя за нея: "Силвия винаги е била много забавна, през цялото време казва нещо и прави нещо, не може да се спре. Да кажем, че всички актьори имаме някаква лудост, тя я има малко в повече."

Ана Лайевска споделя, че когато е на снимачната площадка и има сцени, в които емоциите й стигат до краен предел, тя се чувства малко луда. "Разбира се, особено от 8 до 10 аз не съм Ана Лайевска, а една луда. Но кой определя кой е луд и кой не?"

Скарлет Ортис: "Вярно е, когато играем с емоциите си. Случвало ми се е да имам 3-4 сцени последователно само с плакане, болка, страдание и после казват стоп, оправете й грима, трябва да се смее. Това е някаква лудост, да."

Ливия Брито разкрива лошото изживяване, което е имала в първата си теленовела "Триумф на любовта" (Triunfo del amor). Актрисата е била развълнувана, че ще бъде дъщеря на Виктория Руфо и сестра на Маите Перони, но не всичко е било цветя и рози, тъй като трябваше да "си плати таксата", понеже е първата й теленовела. "Спомням си, че имах сцена с Виктория Руфо в студиото, където слизах по стълби, не си спомням, или влизах и тя беше там и трябваше да ми се скара и да ме удари. А в началото актьорите трябва да "си плащат таксите", това е все едно да те карат да правиш неудобни неща, не ти дават съблекалня... В тази сцена мениджърът на етажа ме накара да изляза от студиото и в друго студио ми слагаха кремове на тялото, защото бях по бикини и след това гримьорката ми каза: "Хей, защо правиш това тук? Защо не отидеш в зоната за грим?" Аз се обърнах и видях, че всички техници ме гледат, почервенях и й казах: "Не знам дали трябва да се гримирам тук, или не." Истината беше, че нямах представа какво трябва да направя, къде трябва да отида", каза Ливия. "Тъй като нямах пари – тепърва започвах да работя – не можех да купя нищо на мениджърката, така че актьорите, които й купуваха разни неща, тя ги слагаше в първите сцени, а мен ме оставяше... Спомням си само една сцена - пристигнах в 7 сутринта и я направих в 10 през нощта, цял ден тя ме караше да чакам", уверява актрисата от "Бездушната". "Не знаех какво става, докато накрая не разбрах, че си плащам таксите (търпи тормоз в началото на кариерата си)."