петък, 29 октомври 2021 г.

Андрес Паласиос за трудното начало, за ревността на жена му и на коя актриса се възхищава

Чилийският актьор признава, че в миналото заради физиката си е бил пренебрегван за някои проекти, но въпреки това е продължил да работи усилено, за да постигне успеха и популярността, на които се радва днес.

Талантът, всеотдайността и усилията му са го отвели до онова желано място, до което много малко достигат.

Роден е в Чили, но на 2-годишна възраст заедно със семейството си заминават да живеят в Мексико, където се намира и днес: "Имам много малко спомени от родната си страна. Истината е, че се чувствам повече мексиканец от молето (мексиканско ястие) и нопала". Андрес е единствено дете. "В моята къща имаше дисциплина и строгост и не можех да правя това, което исках. Разбира се, имах щастливо и забавно детство."

Детство, белязано от притеснения. Въпреки че се отличава със спорт - плуване и олимпийска гимнастика, малко по малко се увлича на артистичния път. "Винаги много ми харесваше актьорството, може би поради скрита нужда да привличам вниманието. В началото участвах в културните събития на училището и беше като игра, но по-късно реших да уча, за да се посветя на него професионално."

След като завършва специалност "Реклама", той се записва в Актьорското училище на телевизия Ацтека: "Явихме се 3700 актьори, само 33 бяхме приети, а десетима завършихме". Преди да завърши обаче, той постигна първата си роля в "Любовта не е както я рисуват" през 2000 година. През 2005 г. кариерата му поема радикален обрат благодарение на успеха, постигнат с "Пазена любов": "Бях в точното време и с правилните хора. Никога не осъзнавах славата, която наистина постигнахме, защото записвахме сутрин, следобед и вечер. Моментите, които имахме свободни, бяха, за да бъдем със семейството".

Паласиос продължава да се снима във "Вечно твоя", "Откраднати животи", "Червено небе", "Тексаската Камелия", "Госпожа Асеро". След като затвърждава кариерата си в тв Ацтека, Аргос и Телемундо, Андрес Паласиос прави опити да дебютира в Телевиса и въпреки че на няколко пъти беше близо до това, все нещо не се получаваше. Все пак, благодарение на своята упоритост, стига до този дебют именно с "Амазонките" през 2016г. и оттогава не спира да се снима в теленовелите на Телевиса, превръщайки се в един от най-търсените актьори. Веднага след "Амазонките" с Дана Гарсия, играе в "Обичаният" с Марилус Бермудес, после в "Полетът на Виктория" с Паулина Гото, "Трябваше да си ти" с Ариадне Диас, "Узурпаторката" със Сандра Ечеверия, "Империя от лъжи" с Анжелик Бойер и сега си партнира с Ева Седеньо и Габриел Сото в "Чакам те там" (Alla te espero). Снимал се е във филми и е участвал в театрални постановки.

Андрес Паласиос твърди, че винаги е успявал да преодолява тези откази и е продължил да работи много усилено, за да постигне успеха и популярността, на които се радва в момента.

"Въпреки че не беше лесно, чувствам, че това беше път, изминат с голямо постоянство, с много подготовка. Поех ангажимент към себе си да си покажа, че ще постигна това, което искам, но трябваше да променя моя начин на действие, на интерпретация, начина ми да изграждам характера и да разказвам историята. Това ме доведе до други, още по-различни врати, които се отвориха пред мен."

Повече от 15 години Андрес Паласиос има връзка с Алехандра Кастийо, но двамата не са женени. Двойката живее в свободен съюз и заедно се грижат за двамата си сина Алфонсо и Алехандро. 

 Как вървяха записите на "Амазонките"?
- Много добре. Голяма отговорност беше да бъда част от толкова важна теленовела и най-вече да бъда с колеги, които са толкова обичани и на които се възхищавам. Всеки ден усещах смесица от вълнение и нервност на снимачната площадка.

- Разкажи ни за твоя герой...
- Аз съм Алехандро Сан Роман, ветеринарният лекар на града. Развълнуван съм от ролята, защото исках да уча именно за ветеринар.

- Как се подготви за ролята?
- Срещнах се с ветеринарни лекари със специалност коне и с хора, които работят на хиподрума. Исках да се подготвя добре, за да придам реализъм на героя.

- Партнираш си с Дана Гарсия...
Вече бяхме работили в сериал в миналото и открихме, че имаме специална химия и в "Амазонките" я разгърнахме, за да можем да разкажем историята по по-забавен, не толкова конвенционален начин.

- И с Виктория Руфо...
- Възхищавам й се много както заради актьорските й умения, така и заради голямото й сърце и доброто чувство за хумор. Тя е човек, когото искаш да имаш до себе си винаги, с невероятен черен хумор.

- Защо смени Ацтека с Tелевиса?
- Това беше много сложно решение, но това ми отвори врати и възможност да работя на други места. 

- Как те приеха?
- С голяма обич. Гордея се, че станах част от семейството на Teлевиса, където знам, че ще науча много и ще разказвам красиви истории.

- Физически си доста променен. Грижиш ли се за себе си?
- Имам много стриктна диета и карам колело. Обичам това упражнение и ми помага да се поддържам във форма.

- Жена ти ревнива ли е?
Тя вече е доста обиграна, но когато за първи път трябваше да види нещо много интензивно, се сетих за фразата: "Далеч от очите, далеч от ума", така че й казах да гледа нещо друго. С годините се научи, че случващото се на записите няма нищо общо с връзката ни, но понякога е по-добре да не гледа горещите ми сцени.

- Какво хареса най-много от работата си като актьор в супер сериала "Госпожа Асеро"? 
- Заснемането на екшън сцени. Много ми харесва да ги правя сам. Обичам да изживея адреналина на героя.

- Горещите сцени притесняват ли те?
- Не и ще продължа да ги правя, докато сценарият го изисква. Освен това досега не съм имал оплаквания, че ги правя зле. Не съм имал оплаквания, не знам дали защото има много предпазливост или защото не се справям толкова зле, но аз настоявам, че ако героите се обичат и сценарият е измерението, това трябва да се направи.

- Главозамайващо ли е да участваш във версия на теленовела, която беше толкова успешна като "Узурпаторката"?
Не. Като нова версия, това, което ме вълнува, е възможността да направя нещо ново. С изключение на предпоставката за сестрите близначки, която е една и съща, всичко останало е различно. Това е като да играеш "Ромео и Жулиета", предпоставката е същата, но начинът, по който я играем, се променя, използваните сценарии, профила на изпълнението... Има много нови неща.

- Сравненията с Фернандо Колунга притесняваха ли те?
- Изобщо не ме притесняват, всъщност беше напълно предвидимо. Това винаги се случва и винаги ще продължава да се случва (да има сравнения). Когато даден герой се играе от различни актьори, той винаги ще бъде различен.

- Какви бяха отношенията ти със Сандра Ечеверия и Арап Бетке?
- Имахме много добра химия и това помага да отидем на записи с желание и добрата работа да се отразява на екрана. Със Сандра преди няколко години бяхме искали да работим заедно и изведнъж попаднахме на прослушвания заедно и до този момент не ни се беше отдало възможност и за мен да играя с нея в този сериал беше удоволствие от първата сцена до последната заради отдадеността, защото тя е дисциплинирана актриса. Не е лесно да направиш две толкова различни героини и ми се струва, че Сандра е талантлива актриса, която също пее божествено. Струва ми се, че тя е много завършен артист, освен че е много щедра актриса. За мен беше невероятно.

- Играеш Лео Веласко Родригес, неподкупен полицай, в "Империя от лъжи"...
- Намирам го за много балансирано същество. Да защитавам справедливостта беше нещо много ценно за мен, защото показването на разликата между нещо и нищо се забелязва, важно е да заемеш страна, за да определиш на коя страна искаш да бъдеш. Това беше проект, който ми донесе много ценни неща.

- Как стигна до този проект и какво мислиш за такъв благороден и справедлив полицай?
- Вече бях правил герои с полицейски профил, както в "Тексаската Камелия" през 2014 г. за Teлeмундo. В този нов проект ми направи впечатление, че е полицай, който отразява тази версия на правилния, благороден офицер, защитник на справедливостта и на неговото семейство. Беше като героя, който играх като дете в "Ченгета и разбойници". И така, когато ми изпратиха моята сцена за прослушването, видях, че имам много от това, разбира се, без да знам много за историята като цяло, защото в телевизията почти никога не ти дават всички подробности за сюжета. Хареса ми също, защото чувствам, че хора като него са много необходими в тези моменти, в които живеем, в смисъл да защитаваме и да се грижим за другите. Така че записах сцената, след това ме извикаха за още два кастинга и на четвъртия, за който мислех, че ще ме пробват пак, ми казаха, че са ме избрали.

- Имаше ли някаква специална подготовка за този герой?
- Заедно с други актьори участвахме в семинар за полицейско обучение, но на невербален език, за да придам повече реалност на цялата тема за операциите и нападенията, да овладея какви са тези знаци и движения, които използват по време на тези действия. А също и обучение с оръжие, което вече бях провеждал преди няколко години, но винаги е добре да си опреснявам знанията.

- Как беше да работиш с Анжелик Бойер, една от най-харесваните актриси в днешно време?
- Срещнахме се преди няколко години, но за една много красива кампания, която беше направена като почит към златния век на мексиканското кино. Ние сме от различни актьорски школи и беше много приятно да можем да допринесем със стила си в тази история с полицейски нюанси, макар и с много романтична мелодрама, но с по-кинематографичен разказ, с по-малко серии от класическите теленовели, така че в една серия се предават много вълнуващи неща. Работата с Анжелик беше много задоволителна, но също и с всички останали от актьорския състав като Лети Калдерон и Алехандро Камачо, които са много важни фигури, както и срещата със съученици като Хуан Хауреги и Рикардо, както и с Лус Рамос и Сусана Гонсалес, с които вече съм работил. Това е теленовела с много скъпи и ценни хора за мен, които имат много хубаво настроение и се разбирахме добре. Мисля, че това си личи в крайния качествен резултат, който зрителят получава, това направи този проект толкова харесван.

- Как се определяш?
- Мисля, че една много особена характеристика за мен е забавлението. Много ми харесва да се забавлявам. Наистина харесвам работата си и се старая да я направя по забавен начин.

- Защо не си се заклел във вечна любов на Алехандра пред съдия и пред Бог?
Основната причина за развода е бракът. Мисля, че постигаме напредък по въпросите на обществото, съпричастността и ангажиментите. Този брачен профил с въпроса за документацията не гарантира щастие. Но също така вярвам, че идеалното състояние на човека е да бъде щастлив.

- Каква е тайната за дълготрайната връзка?
- Да бъдем себе си, да уважаваме времето и пространството на другия и да сме много ясни, че не ставаме ничия собственост, а споделяме живота си заедно. Смятаме, че трябва да живеем ден за ден, но с много страст. Знам, че нямаме гаранции за нищо, но животът ни научи да не мислим за бъдещето и да се наслаждаваме на момента.

- Изразителен ли се към партньорката си? 
- Много. Винаги, когато мога и имам шанс, й казвам: "Обичам те, имам нужда от теб, обичам те. Колко хубаво, че си тук." Винаги й благодаря. Мисля, че това е основата за щастието.

- Разкажи ни за ролята ти на баща... 
Супер игрив съм, въпреки че понякога децата са тези, които ме учат, защото има толкова много нови неща за технологиите, а те се учат бързо. Понякога съм много строг и друг път снизходителен и ги глезя, но знаят, че всичко, което правя, е от любов към тях.


Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)











Алехандра, жената до Андрес