петък, 8 октомври 2021 г.

Виктория Руфо за трудните моменти, за сълзите, коя теленовела не й харесва и какви poли приема

С артистична кариера повече от четири десетилетия, Виктория Руфо е една от най-обичаните и будещи възхищение в публиката в Мексико и Латинска Америка актриси. 

Руфо е участвала в повече от 20 успешни теленовели, сред тях "Просто Мария", "Мащехата", "Корона от сълзи", "Звярът", "Виктория" и др., печелейки титлата "Кралица на теленовелите". Голямата актриса демонстрира страхотно актьорско ниво. Мексиканката успя да си спечели място в сърцата на публиката със своя талант, харизма и гъвкавост.

Въпреки че кариерата й е пълна с големи успехи и признания, които й дадоха голямо удовлетворение и международен авторитет, не всички продукции, в които е участвала, са й харесали. Има проект, на който Виктория Руфо не се радва.

В личен план е преминала през доста трудни моменти след раздялата с бащата на първородния си син Хосе Едуардо, а именно Едуардо Дербес. Дори се е наложило да отиде на терапия, тъй като се е чувствала много зле, дебела, стара, грозна, изоставена и с едно дете. "Трябваше да премина през това, за да науча много неща, да порасна. Тогава го смяташ за драма, но с течение на годините си мислиш защо си пропилял толкова време в плакане." Днес има успешен брак зад гърба си с политика Омар Фаяд и двама близнаци от него - Ануар и Виктория.

Виктория Руфо се завръща към теленовелите през 2022 г. с втория сезон на "Корона от сълзи".

- Как се чувстваш, след като преболедува от коронавирус?
- Добре. За щастие нито семейството ми, нито аз имаме последствия. Загубих вкуса и мириса, но си ги върнах. И вече съм ваксинирана. Надявам се това да не се повтори.

- Имаше ли проект под ръка, когато избухна пандемията?
- Току-що бях завършила сериала "Лу, силата е в нас" (Lu: The Power of US), който разказва историята на три жени, които се борят да продължат напред и да не спират пред нищо. Бях развълнувана да изпълня тази работа, продуцирана от Хосе Алберто Кастро, и в която участват дъщеря му София и Марлене Фавела.

- Какъв е следващият ти проект?
- "Корона от сълзи 2", отново с Гуеро Кастро. Това е продължение на историята, която излезе през 2012 г. Никой не може да си представи колко много искам да плача отново с Рефухио.

- Ще работиш ли със същите актьори, които дадоха живот на твои деца?
Да, Алехандро Нонес, Хосе Мария Торе и Мане де ла Пара ще бъдат с мен и не мога да съм по-щастлива, защото ми липсват толкова много.

- Кога ще започнете записи?
- Следващата година, беше планирано да започнем през 2020 г., но се отмени заради пандемията и след това имахме други ангажименти за изпълнение.

- Искаш ли да записваш отново?
- Да, трябва отново да стъпя на снимачната площадка, защото за мен работата е един вид освобождение и терапия; плачеш, крещиш, ядосваш се, удряш, риташ, страдаш, смееш се, правиш всичко! Освен това, от затвореността емоциите са налице, трябва да ги измъкнем. Това ще ми помогне много да се върна на работа.

- Πреди това се снима в "Aмaзoнĸитe" ĸaтo зpялaтa пpoтaгoниcтĸa. Paзĸaжи ни зa нeя...
- Дa paбoтя c пpoдyцeнтa Caлвaдop Mexия e пpeĸpacнo. Bинaги cмe ce paзбиpaли мнoгo дoбpe. Инec e cĸpoмнa жeнa oт ceлo, дoбpa, c xapaĸтep, имa пpoмeни в нeя. Bcичĸи гepoини, ĸoитo cъм пpaвилa, имaт чacт oт мeн и aз ocтaвaм c чacт oт тяx. Πpиeмaм poли caмo нa жeни c дocтoйнcтвo и c цeли.

- Какво те привлече в "Амазонките"?
- Историята се разкрива малко по малко, с всеки един епизод, героинята ми е много хубава, историята е направена с голямо желание, добре написана е, добре продуцирана е, добре режисирана е, с невероятен актьорски състав. Година и половина преди да снимам "Амазонките" не се бях снимала в теленовела, случиха ми се много хубави неща, много тежки неща, много болезнени и го предадох това на Инес. 

- Изтощителен ли е ритъмът на записите?
- Вярвате или не, сериалите са много уморителни, напълно поглъщащи и аз също искам да бъда със семейството си; с майка ми, с децата ми, съпруга ми, приятелите ми, сестрите.

- Не ти ли дават роли на лошата?
- Не е това. Колкото и да искам да направя злодейка, публиката не ми позволява. Режисьорите винаги ми казват: "Трябва много да плачеш. Това очарова хората." Вярвам, че злодейката ще дойде при мен, когато трябва. Не знам кога ще стане, но в един момент това ще се случи.

- Не е ли уморително постоянно да страдаш?
- Очевидно има физическо и емоционално изхабяване, но със сигурност ми харесва. Не отричам, че героините ми са страдали много, но всичко си е имало причина. Не съм плакала просто така, винаги е имало оправдание.

- Как правиш така, че плакането да ти се получава толкова естествено?
- Плакането трябва да стане истинско, достоверно, но без преувеличение. Основавам се на своите преживявания, на това, което е ставало в живота ми. Представете си, че дори съм "убивала" майка си, сестрите, приятелите и децата си, за да плача толкова плавно. Опитвам се също да си спомням хората, които вече не са там, като баща ми, баба ми и това излиза на екрана, защото съм честна, плача за нещо истинско.

- И така сълзите са твоят амулет...
- Според продуцентите на публиката й харесва да плача. Те обичат да ме виждат да плача. Случва ми се, че когато излизам, дамите ми казват да продължавам да плача, защото и те плачат с мен. Има различни мнения, но обичам да плача.

- Кога разбра, че искаш да си актриса?
- Обичам много това, което правя. Откакто бях на 6г., знаех, че искам да съм актриса. Казах на майка ми, че искам да стана актриса и то международно известна. Обожавам това, което правя. Нося го в кръвта си и хубавото е, че разполагам с обичта на хората.

- Коя теленовела от тези, в които си участвала, не ти хареса?
- Не ми хареса теленовелата "Нежеланата" (La malquerida), продукция на Teлeвисa, излъчена през 2014 г., продуцирана от Хосе Алберто Кастро, в която работих с Кристиан Майер и Ариадна Диас. Не ми хареса по много причини. Една от тях е направената адаптация на история, която толкова много ми беше харесала в предишните версии. Друга причина е режисьорът Салвадор Гарсини.

- Връзката, която имаш с големия ти син, Хосе Едуардо, резултат от предишния ти брак с Еухенио Дербес, е завидна...
- Той е много различен от другите ми две деца, тъй като бяхме сами, оттук и голямото доверие, което имаме един към друг. Прекрасно е да имаш тази връзка с детето си.

- Как се разбираш с бившия си?
Изминаха много години откакто се разведох. Хосе Едуардо навърши 29 години, Еухенио преустрои живота си, а аз - своя. Това, което ни обединява, е прекрасен син, но ние с него нямаме контакт.