събота, 18 декември 2021 г.

Малвино Салвадор за случайното начало като актьор, за грешките и за атмосферата на сета на "Горещи сърца"

"Аполо е един от героите, които ще помня с голяма обич."

Малвино Салвадор е бразилски актьор и модел, роден в Манаус на 31 януари 1976 г. Той направи своя телевизионен дебют в теленовелата "Кабокла" през 2004 г. Играл е още в "Изтънчена външност", "Лица и уста", "Горещи сърца", "Кралицата на тортите", "Изгряващо слънце" и др. Снимал се е и в доста филми.

В личен план Малвино е баща на четири деца. От 2013 г. е с Кира Грейси, за която се жени през 2019 г.. Двамата са родители на Раян, на 11 месеца, Киара, на 5 г. и Айра, на 7. Малвино е баща и на 12-годишната София, плод на връзката му с модела Ана Силва.

- Какво означава Аполо в твоята професионална кариера?
- Аполо е герой, който наистина ми хареса да играя. Той е добър човек, честен и страстен. И въпреки че е груб, има гигантско сърце. Ако беше истински, определено щях да бъда приятел с Аполо. Това е един от героите, които ценя много в моята 17-годишна кариера.

- Аполо е емблематичен персонаж, който през 80-те години на миналия век е белязан от интерпретацията на Алешандре Фрота в "Сасарикандо". Работата му беше ли по някакъв начин референция за теб или предпочете да не я гледаш?
- Тогава гледах теленовелата и много се забавлявах с Тансиня и Аполо. Но въпреки че сюжетът е вдъхновен от "Сасарикандо", Даниел Ортис, сценаристът, го интерпретира и създаде своя собствена история. Избрах да създам Аполо от написаното от него. Затова потърсих препратки в текста и в неща, които смятах за важни за моя процес на игра.

- Какви спомени имаш от записите?
- Беше лек сериал за гледане и правене. Бекстейджът ни беше страхотен, с усъвършенстван и много добродушен актьорски състав. За мен беше удоволствие да отида на снимачната площадка, за да записвам, защото знаех, че ще прекарам приятен ден с моите колеги. Спомням си, когато записвахме първата сцена на състезанието, когато Аполо стана пилот, отидох да се повозя в една от тези състезателни коли с професионален шофьор! Сърцето ми щеше да изхвърчи! Това беше работа, която, когато приключи, ми липсваше много.

- Как си спомняш отношенията с колегите ти и атмосферата на снимачната площадка на "Горещи сърца"?
Изборът на всички замесени беше сензационен. Фред, режисьорът, успя да вложи енергията на всеки актьор в проекта. Бяхме много щастливи като екип. Винаги е било удоволствие да си на снимачната площадка. Всички актьори бяха много доволни от своите герои. И това ни прави способни да се мотивираме. Много ми хареса Аполо и се забавлявах с него.

- Как реагира, когато разбра, че "Горещи сърца" се връща в ефир по време на пандемията?
- Бях щастлив, защото е слънчева история, забавна и лека. И това е всичко, от което се нуждаем в момента. Имахме трудна година, трудна реалност и тази теленовела идва като глътка въздух в разгара на толкова тежки новини. Това е любовна история с хумор.

- Как започна актьорската ти кариера? 
За мен е важно да знаеш как да се справяш добре с минали грешки. Бях счетоводител и имах възможност да бъда актьор. Стана изведнъж. Научих се, докато играх. Има много неща, които съм пропуснал в по-старите си сериали, но нямам нищо против, когато видя, че съм сгрешил, не. Дори обичам да се гледам. 

- Искаш ли още деца?
Затворих фабриката. С четири деца все още можем да се поберем в колата (смее се).

- Напусна "Глобо"...

Това е просто нов момент в аудиовизуалната индустрия. Това беше необратимо. Трябва да се адаптираме към новия момент. Това е преразпределение на възможностите и аз искам да бъда във всяка възможност, която се появи. Обичам актьорството.

- Нови проекти?
Участвам в сериал, който ще излезе през 2022 г., но все още не мога да говоря. От страна на бизнеса разширявам мрежата от академии по джиу-джицу и клиниката за трансплантация на коса, на която съм член.