четвъртък, 27 януари 2022 г.

Текин и Зелиха напускат "Опасни улици"

Текин и Зелиха напускат "Опасни улици"!

Актьорите Онур Бей и Юсра Гейик, които изпълняват ролите на Текин и Зелиха в "Опасни улици", напускат сериала в края на 15-и сезон, който приключи днес по bTV. 

Героите им заминават за Германия в търсене на реализация. Подобно на тях, Онур и Юсра също се оттеглят от "Опасни улици", за да се реализират в други проекти след дългогодишното си участие в полицейската драма, където израснаха пред очите на публиката. 

След края на участието си в "Опасни улици" Онур се присъединява към втория сезон на "Последно лято", който приключва набързо заради нисък рейтинг. 

Юсра пък се включва в новия сезон на "Момичето на прозореца", където пресъздава образа на Мелиса. 

Онур Бей (Текин) се сбогува с екипа на "Опасни улици" със следните думи: 

"Днес е последният ден от тази история, в която влязох с голямо желание. Има неща, които са трудни за обяснение. "Опасни улици" е най-красивата и специална история в живота ми. Поех по този път едва на 9-годишна възраст, без да осъзнавам всичко.

Вече стигнах до края на тази приказка, в която изпитах неописуеми чувства - бях лудо щастлив, бях тъжен, но се наслаждавах на всяка секунда и научих много за живота. Определено имам голям късмет! 

Много съм горд и щастлив, че се сприятелих с толкова много хора и че получих възможността да разкажа своята история в сериала. Бих искал да благодаря на всички, които допринесоха за този проект - на моите учители, на моите съотборници, на моите приятели актьори, на създателите и изобщо на цялото семейство "Опасни улици". 

Сега, докато изпитвам вълнението от разказването на нови истории и тръгването ми по нови пътища, винаги ще пазя спомени в сърцето и душата си, които ще ме карат да се усмихвам и които ще ме карат да се чувствам късметлия. Благодаря на всички от сърце, че направихте живота ми красив! Вие сте нещо специално!", завършва екранният Текин.