петък, 8 април 2022 г.

Есин напуска "Не ме оставяй" след като научава, че е болна от рак

Злодейка на екрана, изстрадала в живота...

Кейко Белир Ярар изпълнява ролята на Есин в турската поредица "Не ме оставяй", излъчваща се всеки делничен ден от 15:00 ч. по NOVA.

Актрисата е родена през 1977 г. в Токио, Япония. Корените й са от Турция, но първото й име е азиатско.

Още като много малка родителите й се връщат в родината, а след завършване на гимназия Кейко се записва във Факултета по музикални и сценични изкуства на частния анкарски университет Билкент.

Ярар прави своя актьорски дебют непосредствено след дипломирането си през 2002 г. в комедийната поредица "Стига бе, мамо" (Yeter Anne), където си партнира с ветераните на турското кино и телевизия Йозкан Уур и Суна Пекюйсал.

Следват централни персонажи в драматични поредици като "Джанан" (Canan) и "Цената на славата" (Şöhret), излъчен у нас преди 10 години в ефира на NOVA. Паралелно с тях 44-годишната актриса се изявява и на театралната сцена.

В момента българските зрители гледат Кейко в последната й до този момент роля - тази на Есин в "Не ме оставяй".

Актрисата ревностно крие личния си живот и не дава интервюта за турски медии. Поддържа активно профила си в Инстаграм, където често качва фотоси с дъщеря си.

В края на 2019 г. актрисата публично обявява в социалните си мрежи, че е болна от рак на гърдата. Прави го със снимка, на която позира с обръсната глава, и пише:

"Здравейте, приятели, от известно време не отговарям на обажданията и съобщенията ви, но три дни след последния пост научих, че имам рак на гърдата.

В първия момент веднага си казах: "Но дъщеря ми е твърде малка"... Не мислех, че ще умра, но се страхувах какво ще стане с детето ми. Припаднах два пъти в един и същи ден...

Преминах първия курс на химиотерапия. Успях да стана от леглото чак на 12-ия ден... Беше трудно, още ще ми е трудно, но ще мине...

В ръцете съм на моите скъпи лекари, семейството ми е до мен, а уханието на дъщеря ми е най-голямото ми успокоение"...

Борбата с рака налага за известно време Кейко да се оттегли от снимачната площадка на "Не ме оставяй"

"Екипът на продукцията през цялото време беше с мен. Дадоха ми надежда, че ще се оправя и ще се върна снимачния сет. Казаха ми: "Ела, когато се почувстваш добре", споделя тя.

През септември миналата година актрисата се подлага на мастектомия: "Операцията ми беше направена от двама прекрасни хирурзи. Накратко, единият изряза млечните жлези на гърдата, за да не се върне болестта, а другият веднага ми "сътвори" една чисто нова със силикон.

Дори когато животът ми ме изправи пред най-проклетата болест, ми изпрати с нея и най-невероятните лекари. Чувствам се късметлийка!"...

Вижте снимка на актрисата с дъщеря й: