четвъртък, 14 април 2022 г.

Еда Едже за отношенията си с Буурахан Тунджер

Еда Едже, прочула се с ролята на Йълдъз в "Опасно изкушение", е влюбена в баскетболиста Буурахан Тунджер.

Двамата са заедно вече три години, а Еда признава, че в една връзка търси приятелство, забавление и смях. 

"Бих желала да се забавлявам и да се смея. Освен да флиртуваме, искам да ходим на кино, на театър, да пътуваме. Трябва да се забавляваме и да споделяме общи неща, иначе ми омръзва...", споделя блондинката. 

Въпреки че Еда и Буурахан се разделят за кратко в края на 2021 г., те си дават нов шанс и възобновяват отношенията си. 

Според турските медии влюбените са направили още една крачка във връзката си, а именно да заживеят заедно. 

Еджа Едже е родена на 20 юни 1990 г. в Истанбул и завършва специалност "Психология" в университета "Билги", но след края на обучението си започва работа в галерия. 

Тя членува и в театрален клуб в ученическите си години, а по-късно е открита от мениджъра си Тюмай Юзокюр, който я запознава с правилните хора и така Еда започва телевизионното си приключение. 

Тя се описва като зряла, спокойна, миролюбива и приятелски настроена. "Приключение е да опознаеш себе си и мисля, че се познавам малко, предстои ми дълъг път. Сигурна съм, че съм трудолюбив човек, защото работя наистина много. 

Изпитвам много съпричастност, това ми помага в актьорството, чувствам емоцията на другия човек, поставям се на негово място, разбирам хората, независимо дали ми правят добро или зло. Не съдя никого, харесвам тази моя черта. Аз съм универсална, интересите ми са много. Мисля много бързо, действам бързо. Но съм много нерешителна."

Има много приятелки сред актрисите, с които се среща често в свободното си време, за да се разсее. Обича да се грижи за кучето си и да посещава семейството си. Почива си, като гледа телевизионни сериали или филми.

Екранната Йълдъз смята, че щастието зависи от много неща. Като личност, която печели парите си сама, е участвала в много телевизионни сериали и филми. Доволна е от положението и мястото си. "Не мисля, че е много приятно да бъдеш известен в Турция", затова предпочита да е по-загадъчна.