четвъртък, 14 юли 2022 г.

Хазал Кая за запознанството със съпруга си, за възпитанието на сина си и за благотворителността

Хазал Кая и Али Атай са заедно от почти девет години и имат син.

Хазал Кая обясни любовта си към Али Атай така:

"Когато за първи път си казахме здравей, си казах уви! Аз съм човекът, който се влюби от пръв поглед. Трябваше да напиша името му навсякъде. Сега, когато имам съпруг, мога да пиша каквото си искам, където си искам. Чувството е толкова вълшебно… Заедно сме от 8 години, през октомври ще станат 9 години и все още се чувствам като в първия ден. Никога не съм предполагала, че можеш да останеш влюбен така през всичките тези години."

Хазал Кая сподели как е срещнала бъдещия си съпруг. За първи път официално е била представена на Али Атай на финала на сериала "Лейла и Меджнун", който се състоя на 17 юни 2013 г. По време на запознанството си с Хазал актьорът вече беше свободен и отворен за нови връзки. Хазал много го харесала, но той не й обърнал внимание. 

След това вторият път, когато са се срещнали на рожден ден на приятелка, пийнала е малко и се опитала да поеме инициативата, казала му: "Седни до мен", но отново нищо. Третият път той я кани да прочете сценарий и да е главната актриса във филм, който подготвял. Тя отива в къщата му и остава. Хазал признава, че е много влюбена в Али. Атай също се влюбил в нея. "Голям късметлия съм, че се появи в живота ми", разкрива чувствата си Али. Така започва тяхната история. Сватбата, раждането на детето, всичко беше там, в тази къща.

Мечтата й е да бъде млада и работлива майка се сбъдва с раждането на Фикрет Али през 2019 г. "Целият ми живот се промени, започнах да разбирам хората по-добре от гледна точка на майка. Разбирах майка си много добре", каза тя. Признава също, че Фикрет Али не е толкова непослушен като нея: "Никога не съм била толкова спокойно дете като Фикрет Али. Аз, например, имам седем рани на главата си. Добре, че майка ми не ме прокле. На 9 години претърпях пътен инцидент и се върнах от мъртвите. В това отношение имах трудно детство."

Красавицата признава, че не се опитва да напълни мозъка на сина си с това, което знаят, а се опитва да даде на детето възможност да формира своя собствена гледна точка за света. Те слушат това, което иска Фикрет Али, а не това, което те искат. Това е техният стил като родители.

Екранната Филиз иска да бъде майка за втори път и желае момиченце. "Дъщеря ми ще изглежда като мен. Не знам дали ще стане скоро, но много искам второ бебе."

Хазал Кая е една от най-популярните и уважавани турски актриси в света, добре известна с активната си гражданска позиция. Неслучайно Фондът на ООН за населението я избра за свой официален представител в Турция. Преди известно време тя беше в Анкара, където посети центровете за бежанци с увреждания, срещна се с жени, деца и младежи бежанци. Тя се вслушваше в техните нужди и техните мечти. Тя предаде съобщението: "Не си сам".

Най-обичаният герой от Хазал Кая в сериала "Забраненият плод" е Фирдевс, изиграна от Небахат Чехре. "Просто Кралица!"

Най-нехаресваният образ от Кая - този на Нихал

Хазал Кая се засмя на новината, че си измива лицето с оцет всеки ден. "Няма нищо подобно." 

Тя вярва в положителната енергия и може да сложи камъче с такава енергия под възглавницата.

Друга мания, която е обща със съпруга й, е свързана с колата. "Когато отиваме на пазар, винаги паркираме колата на едно и също място. Ако мястото е заето, се разочароваме много."

Преди време Хазал подписа договор с най-голямата американска актьорска агенция UTA в САЩ и потвърди, че се готви да работи в чужбина, но заради пандемията всичко беше замразено за известно време. Сега, когато ситуацията постепенно се нормализира, всичко се връща на мястото си, проектите се размразяват, работата започва отново.

Какво мисли за това, че винаги има красиви екранни партньори? - "Момчетата са красиви. Вярно е. Не знам защо винаги ми се случва. Моите партньори са добри. И много сладки хора, не само красиви. Мога да го кажа за всичките си партньори. И са трудолюбиви и много талантливи. Те не са там за нищо. Би било несправедливо към тях да кажа само, че са красиви."