четвъртък, 1 декември 2022 г.

"Лявата ми половина" - нов турски сериал от bTV

ЕКСКЛУЗИВНО: Премиера!

"Лявата ми половина" (Sol Yanim) тръгва скоро в България! Сериалът е закупен от bTV Media Group и предстои да започне. 

"Лявата ми половина" ще отбележи завръщането на Йозге Яъз, позната на зрителите като Рейхан от "Обещание".

Освен Йозге, в "Лявата ми половина" участват още Толга Менди, Джемре Байсел ("Не пускай ръката ми"), Емре Бей ("Не пускай ръката ми"), Джансел Елчин ("Огнено сърце", "Опасно изкушение"), Есра Безен Билгин ("Нашата история"), Дефне Самйели ("Завинаги") и др. 

Сериалът се състои от 12 оригинални епизода по 120 минути или от 40 интернационални епизода по 45 минути

Излъчен е в Турция от ноември 2020 г. до февруари 2021 г. в ефира на Star TV. 

Следете ни, за да разберете подробности за старта на "Лявата ми половина" в България! 

Сюжет:

Серра (Йозге Яъз) и Селим (Толга Менди) са привлечени неудържимо един от друг в университета, основан от бащата на Селим. 

Докато красивата Серра се бори с бедността, а Селим се радва на огромно богатство, и двамата споделят емоционалния смут, причинен от смъртта на най-близките им хора.

Серра учи със стипендия и работи като камериерка в хотел. Тя едва свързва двата края, след като баща ѝ, който е измамник, оставя семейството без пари, а брат ѝ се самоубива. 

Висшето учебно заведение дава възможност на Серра да изгради живота си наново, след като попада в обкръжението на Селим. 

Животът на Селим е белязан от смъртта на майка му и пристигането на мащехата му, която завзема дома му. 

Обстоятелствата свързват Селим и Серра, а той е поразен от нейната воля и силен характер. Двамата започват да се учат от опита на другия.

Университетът носи приключение, вълнение и романтика за Серра и Селим, но също така поставя на изпитание връзката им чрез ревност, предателство и измама. 

Въпреки емоционалната сила, която и двамата притежават, животът е напът да им постави предизвикателства, които ще изпитат любовта им до краен предел.