сряда, 15 февруари 2023 г.

Берк Октай за жената до себе си, за болестта си, за подигравките и за изневярата на Чаатай

Красивият актьор, който започва да работи като модел от ранна възраст, се записва в агенция за модели в Анкара през 2000 година и след това започва да работи с Ууркан Ерез.

Майка му е пенсиониран преподавател по английски език, баща му е счетоводител. "Израснах в щастливо семейство, баща ми е млад по дух мъж. Освен това обича да пътува. Имаме къща в Дидим, когато малко застудее през зимата, нашите тичат там и се наслаждават на мястото. Те идват в Истанбул от време на време. Те имат оживен живот според тях. Израснах в семейство, което наистина се опитвах да следвам. Когато казах, че искам да започна да се занимавам с моделство, баща ми беше първият човек, който застана зад мен и ме подкрепяше до края. Баща ми ми помогна да замразя училището си. Той просто каза: "Ще ми обещаеш, че ще се върнеш от чужбина и ще ми донесеш диплома." Обещах му го и изпълних обещанието си."

През 2001 г. беше избран за "Обещаващ модел", а две години по-късно печели конкурса за най-добър модел на Турция. Октай, който искаше да продължи кариерата си на модел в чужбина през 2004 г., се мести в Париж и работи с марки като D&G, Ferre, Gucci и Prada в градове като Милано, Токио, Дубай и Москва. Завръща се в Турция в края на 2006 г., за да завърши университетското си образование.

Дебютира с главна роля в телевизионния сериал "Сладката неприятност Фадиме" (Tatlı Bela Fadime), който излезе на екран през 2007 г. Участва три години в "Опасни улици" като комисар Синан. Следват роли в "Надежда за обич", "Състояние на връзката: сложно", където за пръв път играе с Еда Едже, "Воин", "Опасно изкушение" и настоящият му сериал "Малък лъч светлина".

Какво харесва в жените: Той харесва жени, които уважават себе си, които не се предават, които са неукротими, които преследват това, което искат, и които са отговорни. "Не харесвам много авторитарни жени, но не харесвам и много покорни жени. Както и да е, една умна жена може да балансира много добре двете неща."

Хоби: Неговата най-голяма страст е Бешикташ, не пропуска мачовете на любимия си отбор. Освен това той обича да кара мотоциклети.

Миналата година Берк Октай се ожени за втори път. Щастливката е актрисата Йълдъз Чааръ Атиксой. Преди това красавецът беше женен за Мерве Шарапчъоулу, с която се разделиха шумно и която го опозори публично, след като публикува голи снимки на актьора в интернет. Тя беше осъдена на 2 години и 1 месец затвор.

- Къде мина детството ти?
- Израснах в Анкара. Бях там до 18-годишна възраст. Прякорът ми беше "бебето".

- Тези години са пълни със забавни спомени. Вярно ли е, че си изгорил къщата, когато си бил на девет?
- Бях много палаво дете и да, цялата къща всъщност изгоря. Освен това беше под наем. За жалост. Още веднъж се извинявам на семейството си. Надявам се да нямам син, чието детство да е палаво като моето. Родителите ми ме бяха оставили сам само за 15 минути и отидоха при баба ми и дядо ми в задната уличка. Беше празник. Купих касетите на Кемал Сунал и няколко фойерверки с всичките си джобни пари. Докато гледах филма, започнах да скъсявам въжетата на покривалото със запалката, която намерих, тъй като въжетата не бяха с еднаква дължина. В този момент някакви дунапренови неща на стената се запалиха. Затова избягах от вкъщи. Когато избягах, вратата се хлопна след мен и къщата в това време изгоря. Изтичах при съседа. Майки ми беше в шок, но баща ми е малко луд човек, хвърляхме фойерверки заедно вечерта.

- Кога и как за първи път забеляза своята мания със симетрията?
- Имам леко обсебваща страна. Аз съм прекалено предпазлив към всичко. Очите ми са малко по-широки. Затова разглеждам всичко в детайли. Първоначално не осъзнавах, че е болест, свързана със симетрията (манията със симетрията), но на деветгодишна възраст го научих след горчив опит. Все още продължава, макар и да не е в пика си. Например, ако телевизорът пред мен е крив, не издържам и го оправям. Това е добре за моите колеги, когато нещо е пренебрегнато, винаги го коригирам. Ако нещо привлече вниманието ми, дори след като са казали: "1, 2, 3, екшън" на снимачната площадка, отивам да го оправя и се връщам. Най-лошото е, че съпругата ми Йълдъз е по-зле и от мен.

- Имаш ли други мании?
- Не съм обсебен, но съм добър с числата. От малък винаги съм бил добър по математика. Освен това е достатъчно просто да набереш телефонния номер веднъж. Остава в паметта ми. Въпреки това имам проблем с имената. Минава много време, преди да науча името на някого, но мога да реша задача по геометрия наум. 

- Винаги ли си бил красив?
- Може би не съм красив в момента, не знам. За мен всичко, което Творецът създава, е красиво, всеки е красив. Думата грозен я няма в речника ми. Но що се отнася до проблема, когато бях дете, ми се подиграваха...

- Защо?
Бях 70 кила на 13 г. Обиждаха ме, така че видях теглото си и един ден реших да отслабна и отслабнах.

- Харесваш ли се?
- Да, харесвам се.

- Беше в главната роля в сериала на FOX "Воин", който се гледаше с умиление дълго време. След това влезе в образа на Чаатай в "Опасно изкушение". Трудно ли ти беше да преминеш от ролята на войник в ролята на женкаря Чаатай?
Наистина има огромна разлика между двата проекта... В първия ми снимачен ден в "Опасно изкушение" буквално се втренчих за няколко секунди, когато видях обувките на героя си. Преходът от военни ботуши към високи платформи затрудни концентрацията ми в началото, разбира се, но обичам да играя различни герои. Развивам се като актьор.

- От една страна, публиката е свикнала да те гледа в романтични комедии… Какво е чувството да играеш Чаатай?
- Всъщност мога да кажа, че нашият бизнес е единствен по рода си. Има както комедия, така и драма. И много интриги, разбира се. Героите могат да варират в рамките на няколко епизода или дори в рамките на един и същи епизод. Например има разлики между Чаатай от миналия сезон и Чаатай от този сезон. Обичам да го играя. Твърде истински е...

- Кои роли смяташ, че изпълняваш по-добре?
- Научавам нови неща от всеки от новите ми герои. Обичам екшъна, но не обичам интригите...

- Чаатай беше много популярен, когато се присъедини към сериала миналия сезон. Сигурни сме, че има положителни коментари за характера ти. Този сезон Чаатай ни изненада, нещата се объркаха, когато изневери на Йълдъз. Какво би искал да кажеш за тази промяна?
Както казах, променихме Чаатай на 180 градуса… И мисля, че тази промяна добави различен ритъм към сериала. Разбира се, новата версия на Чаатай донесе много критики, но ние се постарахме за това... Трябваше да надуем този балон колкото е възможно повече и да вкараме публиката вътре в историята, за да може да се спука ефективно... Благодаря на нашите зрители. Те ни показаха, че сме на прав път, като продължиха да ни следят :)

- Как би описал сегашния Чаатай?
Човек, който е напълно уморен от брака и стабилния живот, той обвинява жена си за смъртта на баща си, но не може да се откаже от любовта и навика си. Отегчен от еднообразието на живота, търси адреналин другаде... Но осъзнава стойността на това, което е имал, когато го губи.

- На какво отдаваш успеха на сериала? Какво точно открива публиката в този сериал?
Мисля, че публиката ни може да бъде съпричастна към всеки герой от сериала и най-вече на това отдавам тайната на дългосрочния ни успех.

- На снимачната площадка сигурно е доста забавно. Имаш ли забавен спомен, който можеш да ни разкажеш?
- Има много неща, на които моментално се забавляваме и се смеем. Не всички от тях ще се поберат тук, но нека ви кажа едно: имаше сцена, в която Кузей (Халит Джан) трябваше да ме нарече "тате" и ние го попитахме преди сцената: "Какво ще кажеш, когато ме видиш?", за да свикне. Кузей вече е много умно дете и в момента, в който ме видя, започна да ме нарича "татко", но го каза толкова много пъти, че му стана скучно на записа и започна да ме гледа в лицето и да казва "мама" отново и отново. За щастие, най-накрая получихме каквото искахме...

- Какви са следващите ти кариерни цели? Има ли роля, която искаш да изиграеш, актьори и режисьори, с които искаш да работиш?
- Всички мои режисьори и приятели актьори, с които съм работил досега, са много ценни. Нека всички са живи и здрави заради това, което са ми дали. Нямам специални желания за бъдещето… Винаги се опитвам да поддържам сърцето си чисто и искам да срещам хора със същия манталитет и същата честота. 

- Кое е най-голямото предизвикателство за теб пред камерата? Имаш ли някаква самокритика?
Идентифицирам се с героя, който играя. Много го прегръщам, душите ни се сливат пред камерата. Ето защо понякога, ако ходът на сценария не е в съответствие с моя характер, мога да започна конфликт там. Между другото, това са много възможни ситуации, това е в естеството на бизнеса. Резултатът от работата, разбира се, се оформя според сценария и се представя на публиката.

- Знаем, че Бешикташ е най-голямата ти страст. Имаш ли страсти и неща, от които не можеш да се откажеш в живота си извън Бешикташ?
Да, Бешикташ е голяма страст и незаменим за мен. Аз съм любител на спорта, но не се ограничавам до тях, най-голямата ми страст е самият живот и моите близки...

- Как започна любовта ви с Йълдъз Чааръ Атиксой?
- Рожденият ден на Мерве Йозбей ни събра. Имаме много добри отношения. Йълдъз определено е много разбираща, зряла и овластяваща жена. Честно казано, през повечето време се храня с нейната жизнена енергия. Щастливи сме.

- Преди няколко месеца се ожени за нея. Как й казваш?
Понякога й казвам Йълдъз, но обикновено я наричам Чааръ.

- Какво те накара да се влюбиш в Чааръ?
Тя е перфектна. Ние се обичаме много, прекрасно нещо е да можем да докоснем и уловим енергията си.

- Как направи предложението за брак?
Бяхме сами в къщата. Беше толкова красиво, сладко беше.

- Давате ли си справедлива критика за работата на другия?
- Гледаме си работата и сме жестоки един към друг. Ако не ни харесва, ще си кажем веднага.

Ревнив ли си? Месиш ли се в работата й, когато има целувки и любовни сцени?
- Обичаме да си четем работата един на друг, но ние сме професионалисти, това е нашата професия. В резултат на това се опитваме да отразяваме реалността на екрана или в киното. Освен това ревността е човешка природа. Не мога да не ревнувам. Мога да ревнувам и приятеля си. Но е необходимо да го покажеш правилно и да го изживееш, без да пречиш на свободата на човека срещу теб.


Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)