вторник, 4 април 2023 г.

Биран Дамла Йълмаз - Кумру се омъжва за; имала ли е проблеми с Еда Едже и Шеввал Сам и защо се е срамувала

Актрисата привлича вниманието с успешното си представяне в образа на Кумру.

- Присъедини се към актьорския състав на сериала "Опасно изкушение" с героинята Кумру. Как се появи това предложение? Какво те вълнува и мотивира най-много, докато играеш този образ? 
- Изведнъж телефонът ми звънна. Когато отидох в компанията, те заговориха за тази героиня. Всъщност не мислех да работя. Но винаги съм казвала: "Ако има забавна работа, където мога да отразявам енергията си, там съм". "Опасно изкушение" е такова за мен. Кумру е различна от всички, които съм играла. Стилът на сериала също. Винаги съм правила драма досега, този път исках да опитам нещо различно. 

- Какво е чувството да участваш в толкова успешен проект?
- Работата в "Опасно изкушение" е невероятно приятна. Мога да кажа, че това е един от сетовете, на които ми е приятно най-много. Има страхотна енергия на снимачната площадка и получаваме много добри резултати от публиката. Така че съм много доволна, радвам се, че съм част от този проект.

- Каква жена е Кумру? Какви изненади да очаква публиката от нея?
- Кумру е психично болна... Невероятно забавно е да се играе. Самочувствието й е на място. Всички я харесват, сякаш тя е създала света. Тя също е умна жена. Искам да кажа на публиката, че тепърва започваме... Плаках много с Нехир в "Бараж", сега ще ви разсмея с интрига.

- Как се разбирате с Еда Едже и Шеввал Сам?
Разбираме се много добре и с двете. Много са сладки. Енергията им е невероятна. Толкова съм щастлива, че работя с красиви, талантливи и добри актриси, непрекъснато наблюдавам снимачната площадка. Научавам по нещо и от двете във всяка сцена. Много съм щастлива в телевизионния сериал "Опасно изкушение". Рейтингите ни са много добри, върви много добре на снимачната площадка. Продължаваме с много интриги.

- Кой е най-големият плюс от работата в поредицата?
- Най-големият плюс е възможността да носим луксозни неща, които дизайнерите на проекта предоставят. Чувствам се като истинска кралица, много елегантна, подобрява настроението ми.

- Споделяш доста забавни сценични ситуации в социалните мрежи... С кого се забавляваш най-много? Кой според теб разсмива най-много на снимачната площадка? 
- И този вид забавление е необходимо, за да се чувстваме по-удобно на снимките. Мисля, че всеки момент е забавен и приятен, когато жените се събират. Затова не мога да отделя никого. Това е частта, която най-много ме изненадва. Не можех да предположа, че ще се забавлявам толкова много и ще работя в същото време и дори ще чакам с такова нетърпение да отида на снимачната площадка.

- Какви са реакциите към образа на Кумру?
Хората не одобряват това, което Кумру прави. Но от време на време казват: "Вие можете, ние не можем, нека ви гледаме". Те много харесаха прямото и ясно поведение на Кумру. Аз също много се забавлявам с нея. Тя е една от героините, които харесвам най-много сред тези, които съм играла досега.

- Имате ли прилики с Кумру?
- Кумру беше точно персонажът, който исках и очаквах. Приличаме си по някои от нейните ясни и неемоционални състояния. Разбира се, аз не съм като нея, но мога да кажа, че не изпитвам затруднения, докато я играя.

- Има ли правила, които си поставяш за актьорството?
Дисциплина, дисциплина, дисциплина. Не обичам да закъснявам, гледам да изпълнявам задълженията на работата си, каквото и да става. Каквото и да правя и колкото и да искам да живея, аз се хващам за работата си. В крайна сметка работата ми е тази, която ми позволява да постигам целите си бързо.

- Кой беше най-трудният момент на снимачната площадка досега?
- Всъщност има много събития, които мога да разкажа, но всички трудности крият доза красота в себе си.

- Помниш ли първия си ден на снимачната площадка? Как се почувства, когато застана пред камерата?
- Бях много развълнувана за първия си ден. Много хора, които съм виждала по телевизията преди, бяха на снимачната площадка този ден. Ръцете и краката ми бяха буквално преплетени, чуваха се ударите на сърцето ми през слушалките. Много ме беше срам тогава.

- Отстрани изглеждаш изключително смела. Имаше ли страхове, когато навлезе в индустрията? Имало ли е моменти, в които си мислила да се откажеш?
Семейството ми имаше повече резерви от мен. Започнах да работя много млада. Аз обаче не се страхувах. От самото начало начертах път за себе си. Знам къде да се задържа, къде да дам пълна газ и дори къде да спра сега. Затова нито ме беше страх, нито мислех да се откажа. Когато започнах тази работа, мога да кажа, че приех както добрите, така и лошите страни.

- Какво щеше да правиш, ако не беше актриса?
Вероятно все пак щях да се занимавам с изкуство, но можех да имам и няколко работни места. Така че не бих останала в една индустрия.

- Какви спомени имаш от детството си? Какво ти липсва най-много от тези години?
Колко красиво беше тогава. Просто си играех и си мислех какво ще има за вечеря тази вечер. Няма отговорност! Предполагам, че единственият ми проблем беше, че си забравях играчката у дома.

СПОЙЛЕР!

(Ще видим), че Кумру се омъжва за Екин (който се появява скоро в епизодите) след забранената си любов с Чаатай...  Какво би искала да кажеш за този брак?
Мисля, че сега Кумру лесно може да покаже част от емоциите, които е потискала, когато е била с Чаатай. Защото този път тя има връзка, в която не изпитва чувства като алчност и жажда за отмъщение...