вторник, 18 юли 2023 г.

Беркай Атеш за напускането си от "Мрежа от лъжи", за работата с Джансу Дере и за загубата в живота си

Актьорът за втори път си партнира с Джансу Дере.

Роден е и израснал в Истанбул. Той е от Малатия по майчина линия и от Ардахан по бащина. Рано губи баща си, има по-голяма със 7 години сестра. "Бяхме типично турско семейство, но загубих баща си, когато бях на 12 години. След това майка ми, сестра ми и аз имахме труден етап. Израснах в алтруистично и доверчиво семейство. Аз съм от поколението, което израсна в квартала, играеше си с пръстта."

Детски години: "Животът ми се промени много от детството ми. Беше облачно, слънчево или понякога валеше сняг. Разбира се, преживял съм много неща. Бил съм шамаросван и подложен на насилие, но не съм преживявал толкова големи травми. Детските години са с мен и днес паметта ми е силна. Имам много спомени, добри и лоши. Всичките ми преживявания са ме научили на милост, признателност и търпение."

Докато учи статистика в университета, Беркай решава да следва мечтите си. Оставя математиката и завършва театрално изкуство в университета "Мимар Синан". Играл е в награждавани филми, сериали и театрални постановки. Аналитичното мислене, което научи в другия факултет, му помага както в актьорството, така и в писането.

Не е амбициозен, но е спокоен, мил, трудолюбив. Работил е и като бодигард на Таркан, за да печели пари навремето, като чирак на бръснар и продавач на вода... Винаги е работил. Обича предизвикателствата, особено в професионален план. Играл е добри и лоши герои и се справя еднакво добре. Предпочита всяка роля да е различна от предишната, защото това подобрява играта му. Не крие, че би искал да участва и в комедиен сериал. 

Играл е в сериали като "Мащехи и майки",  "Майка", "Ямата", "Пламъци", "Мрежа от лъжи" и др.

Любимото му хоби е дърводелството. Може да направи много предмети. "Определено бих искал в бъдеще да отворя малък магазин за дърводелство. Да се ​​занимаваш с дърводелство е много релаксиращо, използването на шкурка действа успокояващо."

Актьорът откри любовта в личния си живот във волейболната националка Симге Акьоз.

- Как се чувстваш в "Мрежа от лъжи"?
- Това е качествена работа, която е високо оценена от публиката и има високи рейтинги. Аз съм много щастлив да работя с този екип. Бързо свиквам с екипите. Преди бях работил с Джансу Дере и Джанер Джиндорук в други телевизионни сериали. Нашата режисьорка Неслихан Йешилюрт също е човек, когото много уважавам.

- Отново работиш с Джансу Дере след "Майка"...
- Работихме много приятно, когато бяхме в "Майка". Разбираме се много добре както на снимачната площадка, така и извън нея. В този смисъл ми е много приятно да играя с Джансу. Тя е много успешна актриса.

- Какво означава за теб думата лоялност?
Това е възможността да тръгнем един към друг с чисто сърце. Не го казвам само по отношение на емоционалните взаимоотношения. Важно е да подхождаш към тъгата и радостта с еднаква честност. Когато това не се случи, това означава прекъсване на връзката за мен.

- Виждаме почти всяка версия на изневяра в тази история. В семейството, в приятелството, в отношенията... Ти верен ли си?

Всеки иска да каже "Да, верен съм" на този въпрос. Но между миналото, настоящето и бъдещето всичко се променя с времето. Ако трябва да отговоря засега, да, днешният Беркай е верен на всяка връзка, всяка емоция и мисъл. 

- Как би реагирал ти, ако те предадат?
- Не бих отмъщавал. Но имам голяма вяра в справедливостта. Аз съм човек, който изисква да има справедливост както в собствения ми живот, така и в обществото, в което живея. Не мисля, че там, където няма справедливост, могат да се появят лоялност, доверие, щастие и тъга в чисто състояние. Мисля, че всички емоции са изградени на база справедливост. Затова изисквам всичко да се живее честно.

- Постави ли под въпрос проблема с доверието, докато снимаше тази история, в която всички се лъжат един друг?
Има голяма несигурност във всеки смисъл, но разбира се, все още вярвам на хората. Все още имам надежда вътре в себе си.

- Как се играе човек без минало?
За мен беше много интересно, научавах за героя в хода на историята, заедно с публиката, докато паметта му се връща. Говорих с човек, който е загубил паметта си по време на инцидент. Беше много интересно. Това е друго преживяване, много ново, много вълнуващо, но и ужасяващо.

- И в "Мрежа от лъжи", и в "Ямата" се включваш във вече напреднала история. Това притеснява ли те?
При мен това се случи в "Ямата" и "Мрежа от лъжи", така е. И двете са много качествени продукции, както със сценария, така и с актьорския състав... Не се колебая да се включа в такава качествена продукция. И "Ямата", и "Мрежа от лъжи" са продукции, за които казвам: "Радвам се, че го направих". Не виждам никакъв риск.

Беркай Атеш напуска "Мрежа от лъжи" в епизод 127 (края на 51-ви оригинален епизод), който ще се излъчи у нас на 25 юли, вторник, заради сценария. Интересното е, че когато се излъчва епизод 50 в южната ни съседка, самият Атеш твърди, че героят му ще продължи и по-нататък, но епизод след това героят му заминава и не се връща повече. Дали промяната в сценария е била наложителна заради рейтингите?

Таро Емир, екранният Селчук, му написа: "Беше голямо удоволствие да играя с теб". 


Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Telenovellas News (@telenovellas_news)