събота, 15 юли 2023 г.

Алехандра Барос за грешката, която е допуснала, за най-голямата радост в живота си и съжалява ли за някоя роля

Тя е забавна, интелигентна жена, която знае какво иска и върви по пътя, необходим за постигане на целите.

Най-голямото й щастие е да бъде майка, нейната работа е да играе. И прави всичко винаги с усмивка.

Алехандра има една сестра и една полусестра от втория брак на майка си. Родителите й се развеждат, когато е била малка. 

Учи актьорско майсторство в Ню Йорк. Връща се в Мексико и веднага започва да се явява на кастинги. 

След повече от две десетилетия като част от редиците на Телевиса с успешни теленовели като "Ураган", "Прикрита истина", "Тъмна орис", "Да обичаш отново", "Сянката на миналото", "Жените в черно" и др. Алехандра Барос дебютира за Телемундо като част от актьорския състав на втория сезон на "Доня Сандовал". Следва "Търсенето на Фрида", след което се завръща в Телевиса с "Богатите също плачат". Миналата година се снима и в "Да преодолееш отсъствието", а тази ще участва в новия мексикански сериал "Няма друг като теб".

51-годишната актриса има 24-годишен син, който се казва Луис Мануел, учи във военна академия и е резултат от нейния първи и единствен до момента брак. 

Алехандра определя като голяма грешка връзката си с Густаво Лоса, тъй като е позволила да се случат много неща. Тя го определя като труден мъж с доста стари и мачистки виждания.

Между 2013 и 2018 г. излиза с актьора Тони Далтон, с когото си остават приятели и до днес, разбират се идеално и дори работиха наскоро заедно без никакъв проблем. 

От 2018 г. има връзка с бизнесмена Хосе Гомес Баес.

Алехандра умее да подбира добре ролите си, знаейки, че начинът да поддържаш актьорската игра жива е именно като си активна, поради което тя отделя повече време на кариерата си, като приема всякакви роли — антагонистични, комични, поддържащи… вместо да седи до телефона и да чака.

Друго, което я отличава, е нейният начин на работа в различни области на една и съща медия, работейки с всякакви колеги.

- Как се чувстваше обратно в Телевиса и то с този проект "Богатите също плачат"?
- Много бях щастлива. Мисля, че това е история, която отваря много врати по света. За мен бе благословия да бъда в тази теленовела.

- Пред какво предизвикателство се изправи, когато играеше Даниела?
Пред много и най-вече това да не съдя героинята си. Трябваше да я разбера и да я обичам такава, каквато е. Да се адаптирам към ролята, без да я съдя, беше най-голямото предизвикателство. Наистина харесах Даниела. Определено е една от най-добрите, които съм играла. 

- Тази история дава големи уроци, има страхотен актьорски състав...
- Това е голяма продукция. Когато всичко се нарежда на мястото си, нещата се получават. Благодарни сме за целия екип, продуцентът успя да предаде тази история по доста амбициозен начин. 

- Доволна ли си от свършената работа?
- Беше невероятно и много съм благодарна. Продължавайте да я гледате, върви много бързо, трае три месеца и половина. Така че не пропускайте нито една серия. Обичам моята героиня, защото тя е мила жена, със силен характер, която защитава семейството, но в същото време е много романтична и много женствена. 

- Каква е твоята концепция за благополучие? 
Да бъдеш в мир, в хармония с това, което мислиш и правиш. Това се отразява в ежедневието ти и в житейския ти опит.

- Съжаляваш ли за някоя роля, която не си приела?
Досега не. Винаги следвам инстинкта си, когато приемам или не даден проект. Всяко решение, което съм взела, е част от професионалния и личния ми живот, не бих променила нищо.

- Разкажи ми за твоята роля като майка, коя е най-забавната и най-уморителната част от майчинството? 
Най-уморителната част, без съмнение, са първите месеци като майка. Най-хубавото е, че не спирам да се забавлявам със сина си. Когато беше малък, много се радвах на първите му думи. После имаше етап, в който не можех да го облека с нищо друго, освен с костюм. Това продължи около 4 години! Сега мога да пътувам, да говоря, да споделям вкусове с него. Много ме забавлява.

- Стриктна ли си като майка?
Много стриктна. Той учи във военна академия и за там казваше, че е в Дисниленд, след като живя с мен. Наистина съм стриктна, мисля, че понякога прекалявам, но реших да не го възпитам с чувство на вина за това, че работя и отсъствам от вкъщи понякога.

- Кой е най-ценният урок, на който те научи майчинството?
- Научи ме, че любовта е безкрайна... Когато смяташ, че познаваш любовта, чакай да имаш дете. Тази любов изпълва всяка клетка на тялото ти. Смяташ, че не можеш да обичаш повече, но на следващия ден го обичаш още повече и повече. Цяло богатство е да имаш дете и да усещаш тази любов.

- Кажи ни три неща, от които се нуждаеш, за да имаш перфектен ден. 
Кафе, упражнения и да виждам хората, които обичам.

- Какви спомени пазиш от теленовелата "Тъмна орис"?
Без съмнение, това беше първият ми силен импулс в кариерата ми, това беше първата ми главна роля и изпитвам голяма благодарност и уважение към мелодраматичния жанр, защото ми отвори вратите не само в Мексико, но и в много части на света, така че изпитвам невероятна любов към "Тъмна орис" и дълбока благодарност към Салвадор Мехия и Лилиана Абуд, които бяха съответно продуцент и сценарист на адаптацията на историята на Делия Фиайо. Това беше страхотна школа за мен.

- Кое е любимото ти място и кое искаш да посетиш?
Имам много любими места, но ако трябва да избера любим град, това би бил Ню Йорк, там съм учила актьорската си кариера и имам много невероятни спомени от това място. Обичам театъра, ресторантите, музеите, парковете, всичко. Много искам да опозная Япония и Китай, надявам се скоро да отида! Обичам да пътувам.

- Какво ти харесва повече - плаж или басейн?
- Морето винаги! Живях много години близо до морето и за мен това е най-доброто! Не обичам басейните, чувствам ги като огромна обществена вана... Обичам да се гмуркам, много уважавам морето, то е грандиозен източник на красота и енергия.