сряда, 6 март 2024 г.

Рупали Гангули: "Свободна да избира" промени живота ми"

Анупама и Рупали са станали синоними една на друга днес. В образа на Анупама се припознават милиони жени в целия свят. 

От първоначалното представяне на потисната домакиня до намирането на силата си героинята е преминала през уникални нюанси на характера си. 

"Анупама вдъхновява много жени по света. Когато хората казват, че ги вдъхновявам, се чувствам много добре. Освен това Анупама има 80 процента от Рупали. Има много от мен в Анупама, но всъщност аз я виждам като отделен индивид. Аз съм, но и не съм аз. Трудно е за обяснение."

Рупали наскоро разказа за предизвикателствата, пред които е било изправено семейството й поради филмовите провали на баща й. В скорошно интервю тя сподели как нейният баща, Анил Гангули, режисьор на филма "Dushman Devta" през 1991 г., не е пожънал успех и се е стигнало до финансови затруднения за семейството. "Минахме през трудни времена, защото филмите на баща ми се провалиха и малкото, което имахме, беше разпродадено."

Рупали Гангули за това как баща й я е отгледал

Рупали Гангули също разкрива, че баща й я е отгледал като независима жена. Тя каза: "Баща ми никога не е казвал, че защото съм момиче, не мога да направя това или онова. Не бих казала, че съм отгледана като момче, но определено бих казала, че съм отгледана като независимо момиче."

Красивата 46-годишна актриса сподели за "Свободна да избира": "Без съмнение "Свободна да избирам" промени живота ми. Всеки ден бързаме, за да завършим епизодите, което във времената на Covid не беше лесна задача. Ние прекарваме толкова много време заедно, че забравяме за Covid, щом сме на снимачната площадка всяка сутрин. Прекарвам повече време с актьорите и екипа на сериала, отколкото със собственото си семейство."

Рупаали признава, че първоначално се е притеснявала да снима по време на Covid. "Имам син на 7 години (б.р. Когато е започнала записите, синът й е бил на 7 г.) и стара свекърва вкъщи. Но продуцентът Раджан Шахи, на когото, заедно с режисьора Ромеш Калра, отдавам цялата заслуга за успеха на сериала, настоя да ме вземе на борда."

Снимането на "Свободна да избира" през целия ден не позволява на Рупали да се наслади на успеха си. "Как да знам колко е оценен сериалът, когато нямам време дори за съпруга и сина си? Скоро няма да ме познаят! Но не се оплаквам. Успехът на "Свободна да избира" беше очакван. Режисьорът не пести усилия, за да направи всеки епизод автентичен и привлекателен. Моята героиня носи рокли и се държи като обикновена домакиня. Дори саритата, които виждате да нося, са изцяло от памук. Тези подробности от работническата класа бяха оценени от публиката. Те отдавна не бяха гледали сериал за собствения си живот."

Докато екранният й съпруг е безчувствен гадняр, истинският съпруг на Рупали Ашвин Верма е олицетворение на съпружеската подкрепа. Рупали казва емоционално: "Ако не беше Ашвин, нямаше да снимам този сериал. Той беше този, който ме подтикна да изляза и да направя "Свободна да избира", докато той остави настрана собствената си работа, за да се грижи за сина ни и дома ни. Смятам се за благословена във всяко едно отношение."

- Споменахте, че е имало момент, в който не сте били доволна от себе си. Любовта към самия себе си не се постига толкова лесно. Днес, къде сте в това пътуване?
- Да, имаше фаза, в която не бях доволна от себе си, защото по някакъв начин придаваме толкова голямо значение на външния си вид като жени. Теглото и формата на тялото са свързани с женското самочувствие и увереност. Лекото наддаване на тегло може да ни повлияе. По-важно е тялото ви да е в отлично здраве, отколкото във форма. Важното е да сте психически здрави и щастливи! Това е пътуването, което изминах от началото на "Анупама" дотук. Добре съм. Поддържам се активна цял ден. Малко ме е срам да кажа, че не ходя на фитнес, но не се притеснявам от това, че вече нямам плосък корем или имам паласки. Обичам се и съм доволна от начина, по който изглеждам и се чувствам.

- Какво мислите, че е накарало героинята Ви да стане емблематична в телевизията?
- Отлично написана, отлична визия за героинята е това, което я превърна в синоним на домакинство. "Свободна да избира" е историята на всяка жена. Ще намерите по една Анупама във всяко домакинство. Мисля, че градските жители са по-еманципирани. Вярваме в освобождението на жените и всичко останало. Но остава фактът, че 80% от Индия все още вярва в патриархалната система. И аз не съм човек, който да го оправдае. Мисля, че всяка жена се идентифицира с нея, защото във всяка къща има Анупама, Лила и Ванрадж. Всички тези герои са толкова реални и затова е толкова свързано. Анупама не е съвършена и не мисля, че никой на този свят е съвършен. Така че несъвършенствата на Анупама, както и нейната уязвимост, са това, което привлича публиката.

За какво съжалява Рупали? 

"Иска ми се баща ми да беше тук, за да види "Анупамаа". Той направи толкова запомнящи се филми за силни женски образи. Всъщност Anupamaa ми напомня за неговия Humkadam. Баща ми никога не получи дължимото признание. Той щеше да се гордее с мен, ако беше видял Анупама."

Източници: indiatoday.in, bollywoodhungama.com, timesofindia.indiatimes.com, timesnownews.com, hindustantimes.com