вторник, 21 май 2024 г.

Емре Алтуу за напускането си от "Златно момче", за сълзите, които е пролял, и има ли връзка с колежка от сериала

Екранният Орхан...

Възпитаник на Държавната консерватория на Истанбулския университет, катедра по сценични изкуства и театър, Емре Алтуу започва професионалната си кариера като солист. След първия си музикален албум, който жъне голям успех, неговото актьорско приключение започва. Участвал е в доста мюзикъли, филми и сериали. 

55-годишният актьор споделя, че не е бил успешен ученик: "Никога през живота си не съм имал висока оценка по математика. Интересното е, че аз все още говоря с моя учител по математика в гимназията. Години по-късно играх учител по математика в телевизионния сериал Elde Var Hayat. Беше ми много смешно."

През последните два сезона Алтуу привлича вниманието с успешното си представяне в телевизионния сериал "Златно момче". В началото е имал колебания дали да приеме ролята, но после е бил категоричен. "Не посмях, защото беше драма, а драмата е трудна работа. Имам период от 5-6 години, в който много неща се случиха. Разведох се, загубих майка си и баща си, нещата се объркаха в Алачатъ (бел.ред. Управлявал е там хотел и таверна). След това някак си се разклоних, в този момент просто канализирах енергията си, защото не мислех, че мога да канализирам много. Тогава се концентрирах върху професията си и приех драмата", признава той.

Емре Алтуу смята, че сериалът Yalı Çapkını е най-добрата работа на годината. "Отнема много време, за да снимаш драма. Но съм много щастлив. Имаме много хубав сет. Беше много хубав проект."

Неочаквано напускане предстои в "Златно момче". Емре Алтуу, един от водещите актьори в сериала, напуска актьорския състав според сценария - застрелян е, докато спасява баща си.

В 71-ия епизод на Yalı Çapkını, продуциран от OGM Pictures, Орхан Корхан, който е отвлечен и измъчван, е спасен от баща си и сина си. Виждайки, че ще стрелят по баща му, Орхан изскача пред него и поема куршума.

В личен план певецът Емре Алтуу има един развод зад гърба си с Чаала Шикел през 2015 г. Двамата имат две деца - Кузей и Узай, заради които поддържат приятелски отношения.

"Направихме всичко по силите си, защото общото нещо, което и двамата имахме, бяха децата, така че е наш приоритет да гарантираме, че техните умствени и физически структури са здрави. Първите периоди на развода са изтощителни и болезнени. Ще разберете в кой момент трябва да се разделите, с някои взаимни реакции, защото до развода сте винаги заедно. Може да има и напрежение при появата на тези реакции. Но тъй като ние винаги даваме приоритет на децата, такъв момент на напрежение не е задължително да се е случил, но 5 минути след като се е случил, можем да говорим с децата, сякаш нищо не се е случило."

След развода, когато започва да живее сам, му е било много трудно. Алтуу обяснява отдадеността си към синовете си по следния начин: "Когато започнах да живея сам, плаках много за децата си. Пролях много сълзи в полунощ. Бях човек, който се събуждаше през нощта и слушаше дишането на децата си. Беше полунощ, исках да ги видя, исках да ги целуна и да ги помириша, но те бяха в друга къща. Имах много лоши дни, когато не можех да правя това."

Признава, че децата му не са преживели нищо негативно след развода. "Преместих се в къща близо до тях. Комуникацията между Чаала и мен също е много добра. Проблемите бяха настрана. Всичко може да свърши. Това е истина. Но това, което ни свързва, са децата. И двамата сме много влюбени в нашите деца."

Екранният Орхан, който си спомня как е играл на улицата през детството си, казва: "Културата на квартала беше много важна. Прибирах се от училище сам. Магазинът за хранителни стоки и месарят ми бяха познати. Вече няма култура на квартала." Алтуу обяснява, че затова той и бившата му съпруга живеят близо един до друг и децата им прекарват възможно най-много време с приятелите си от училище. Двете му момчета имат два различни характера.

- Имаш двама големи сина Кузей и Узай. И двамата са млади хора, навлизащи в юношеството. Как протича комуникацията ти със синовете ти?
- Аз съм баща, както виждат тези, които ме следват, но разбира се, трябва да попитате децата за това. Не мога да кажа, че съм добър или лош баща. Но спокойно мога да кажа, че съм баща, който много държи на децата си. Те са двамата най-важни хора в този живот за мен. Двама души, на чието съществуване ще съм благодарен до края на живота си. Много съм доволен от тях. Надявам се и те да са много доволни от мен.

Имаше доста слухове напоследък, че е влюбен в Гьозде Кансу (Гюлгюн), колежката му от "Златно момче".

Звездата от сериала отбеляза, че не е имал връзка от дълго време. Той признава, че емоционално е готов за нова връзка, но все още не е намерил подходящия човек. Жената, в която ще се влюби, трябва да е чувствителна. Припомняме, че Емре Алтуу пристигна на церемонията по връчването на наградите "Златна пеперуда" ръка за ръка с Гьозде Кансу, но тогава каза: "Беше моментно решение. Гьозде е моя много близка приятелка и аз просто я подкрепих, за да не падне."

- Ти си и певец, и актьор едновременно. Не е ли трудно? Случвало ли ти се е да се откажеш, или да не можеш да се справиш?
- Аз съм много енергичен човек, не се уморявам лесно. Никога не съм се отказвал досега. Всъщност хората около мен се учудват, че мога да жонглирам и с двете работи, но аз живея с това. Нямам друг източник на забавление и не съм излизал много през последните години. Следователно имам изключително голяма енергия. Мога също така да кажа, че последните години, особено последните две-три години, са периодът, в който се чувствам най-добре, както психически, така и физически. Храня се много добре и спортувам добре. Това ме държи много жив. Мога също така да се занимавам с бизнеса си, без да се уморявам. Мога да снимам сериал и да изляза на сцената и да изнеса концерт в същия ден. Между другото, разбира се, екипът е много важен. Приятелите, с които работя, са много ценни и организират живота ми много точно и ми позволяват да изразходвам енергията си по най-подходящия начин. И аз съм им благодарен, позволете ми да благодаря на всички оттук. Мисля, че ще продължи така. Защото наистина преминавам през най-енергийния период от последните години. Не мога да имам почивка за повече от 3 дни. Чувствам се безполезен, когато съм на почивка.

- Как се пресякоха пътищата ти със "Златно момче"?
- Когато моят мениджър Абдула Булут ми донесе проекта, имаше сценарий за първите три епизода. Когато прочетох този сценарий, харесах героя. Но се срещнах с режисьора (Бурджу Алптекин), за да разбера какъв път искат да начертаят и какъв проект се опитват да направят. Проведохме среща под формата на взаимни въпроси и отговори. Тя попита какво разбирам за героя, научих какво очакват и как са нарисували образа. Когато видях, че сме стигнали до общо заключение и разбрах, че се работи много добре, пожелах да се включа в проекта. Защото да правиш драма, е наистина рисковано. Това става двойно по-трудно, особено ако си поп певец. Героят в драмата става герой извън теб. Трябва да отидеш отвъд личността си, трябва да покажеш този герой на публиката по мощен начин. Дадох всичко от себе си и много се радвам да видя успеха. Защото наистина ми е по-трудно да застана пред камерата като Емре Алтуу и да ме приемат като Орхан Корхан, отколкото нормален актьор. Публиката познава и личностните ни характеристики заради самоличността ми на певец. В този момент са необходими малко повече усилия. Винаги съм бил уверен в това отношение. Ако вярвам на хората, с които работя, доверието ми се удвоява. Мисля, че се справихме с това като екипно усилие. Много се радвам, че съм част от най-добрия и гледан проект за годината. Бих искал да благодаря на OGM, че ми даде тази възможност.

- Очаквахте ли сериала да привлече толкова внимание?
- Знаех и прогнозирах от моя опит, че сериалът има голяма вероятност да бъде успешен. Защото това беше работа, която се изучаваше щателно. Освен това, като актьорски състав, също е удоволствие да работя с моите приятели и майстори актьори, с които наистина ми харесва да играя. Фактът, че всички актьори се заеха с тази работа много сериозно и изобразиха героите си много точно, създаде невероятна синергия. Много сме щастливи на снимачната площадка, като цяло се разбираме много добре. Разбира се, мисля, че успехът на "рейтингите" също оказа влияние върху тази добра сделка. Рейтингът е система, която ни помага да се мотивираме. Има комерсиална страна, но влияе много добре на актьора по отношение на мотивацията. Високите рейтинги винаги са източник на мотивация и успех едновременно. Тъй като вършите търговска работа в търговска институция, всеки иска да бъде успешен и да бъде приет и възхитен за ролята си. И на мен много ми харесва. Бих искал много да благодаря на нашата публика за подкрепата.