вторник, 23 юли 2024 г.

Ерол Гедик от "Скъпа мамо" ЕКСКЛУЗИВНО пред Теленовелас: "Много искам да посетя България и да се срещна с феновете си"

В България гледаме талантливия актьор в "Скъпа мамо" като Мурат.

- Разкажете ни за себе си. Какво детство имахте?
- Имах трудно детство, живеех в тежки условия, но любовта и предаността на родителите ми ми даваха сили.

- Как решихте да се занимавате с актьорство? Мечта ли беше или щастлива случайност?
- Всъщност не го реших аз, случайно стана, живея в свят, в който решенията се вземат сами. В началото това е просто късмет, също така не вярвах, но после разбрах, че това е моята мечта. Първата ми мисия в живота беше да изследвам себе си. Актьорството ми помогна с това.

- Как се почувствахте след първия си снимачен ден?
- Мисля, че в първия ми снимачен ден не можех да контролирам коленете си от вълнение.

- Какво е щастието за Вас?
- Мисля, че щастието е временна емоция, не е постоянна. Независимо дали живееш щастлив живот, или не, ти си си взел поука от него.

- Играли сте различни роли. Коя е любимата Ви?
- Определено това е Мурат.

- Какво е важно, за да си успешен актьор днес?
- Първо, трябва да знаеш какво искаш, после да работиш прекалено много със страст и любов.

- Какво Ви вдъхновява и мотивира в живота?
- Мотивирам се всеки път, когато искам да изследвам себе си със страст.

- Кой е най-трудният образ, който сте създали?
- Образът на Мурат.

- Как се подготвихте за образа на Мурат в "Скъпа мамо"?
Задавайки много въпроси и изолирайки се за кратко време.

- Какво научихте от Мурат?
- Осъзнах, че любовта е толкова силна емоция с различна перспектива.

- Какво харесвате най-много в героя си?
- Начинът му на обичане... Той никога не се отказва от любовта и никакви трудности не могат да го накарат да се откаже.

- Партнирате си с прекрасни актьори. Как се работи с тях?
- За мен това е много дидактичен процес и съм благодарен на всички, които ми дават емоции.

- Лесно ли се работи с деца актьори. Малката Гедже (Зейнеп) изглежда много талантлива...
Не, не е лесно, но Гедже е много специално момиче. Тя прави нашата работа много по-лесна. Аз я обичам и уважавам.

- Помните ли някоя любопитна случка от записите на сериала? Коя е любимата ви сцена?
- Любимата ми сцена е тази, в която осъзнах, че се влюбвам в жената, която е моят истински партньор в живота. Няма да кажа, нека публиката да отгатне. 😊

- Какво ще кажете за Селин (Назлъ)?
- Тя е моят свят.

- Очаквахте ли този голям интерес от българските фенове на сериала?
Да, очаквам, защото наистина уважавам работата си и работя твърде много със страст за най-доброто. Също така няма как да остане без отговор. 😊

- Каква роля бихте искали да изиграете?
- Искам да играя герои с личностно разстройство.

- Занимавате се с различни спортове като фехтовка, конна езда. Звучи доста интересно...
- Да, искам да дисциплинирам тялото си и да се опитвам да го предизвиквам. Интересно е да видя какви са моите граници.

- Обичате ли да танцувате?
Да, много ми харесва да танцувам, особено със Селин. С нея е много приятно.

- Кой е най-ценният урок, който сте получавали?
- Каквото и да правиш, прави го с искреност. Да бъдеш искрен човек, ти дава усещане, че си жив.

- Посещавали ли сте България?
За съжаление, не, но един ден много искам да я посетя и да се срещна с моите фенове.

- Какво бихте казали на читателите на Telenovellas News?
- Не се отказвайте от любимите си хора и никога не се отказвайте от искреността.


Следвайте актьора в Инстаграм - www.instagram.com/erolgedik/