четвъртък, 10 октомври 2024 г.

Скандал в Индия: Екранната Кавия от "Свободна да избира" напусна сериала и обвини колежката си Рупала Гангули в

Актрисата Мадалса Шарма, позната на българските зрители като Кавия от хитовата поредица "Свободна да избира", разкри, че е дълбоко засегната от своя колежка от сериала.

Става въпрос за изпълнителката на главната роля - тази на Анупама - Рупала Гангули, която Мадалса открито обвини в интригантство.

В интервю за известен подкаст 33-годишната актриса, която в сериала играе ролята на втората съпруга на мъжа на Анупама, сподели, че Рупала я е наранила с двуличността си.

Тя неведнъж е научавала, че екранната Анупама е говорила едно пред нея, а друго зад гърба ѝ.

"Попитах се "Защо?". Държа да подчертая, че нямам нищо против нея - все пак сме актьори, работим заедно. Имаше няколко момента, когато бях истински наранена", сподели Шарма, която наскоро се оттегли от "Свободна да избира".

"Много държа на принципа: "Ако имаш нещо да ми казваш, кажи ми го право в очите, но не говори зад гърба ми!" Ако бях направила нещо нередно, щях да разбера защо някой се държи така с мен, но в случая не разбирам с какво съм провокирала подобно поведение", продължава тя.

Мадалса споделя, че Рупали ѝ е изпратила SMS, когато е разбрала за решението ѝ да напусне екипа на сериала: "Тя ми писа след това. Пожела ми всичко най-хубаво, като предложи да се срещнем, когато имаме свободно време".

Сериалът "Свободна да избира" продължава и до ден днешен излъчването си в Индия, като до момента от него са излъчени над 1370 епизода.