вторник, 6 декември 2011 г.

Кармен Виялобос изправена пред трудно изпитание с приятеля си

Актрисата, изпълнила главната роля в наскоро свършилия сериал на Телемундо "Сърцето ми настоява" заедно с Жанкарлос Канела, за първи път живее далеч от дома си и от своя годеник Себастиан Кайседо. Въпреки това, признава, че да бъде в Маями й е помогнало да опознае себе си по-добре, но също така знае, че разстоянието е трудно изпитание във връзката й. Колумбийската актриса, която навърши 28 години, винаги е живяла с майка си и брат си в Богота, Колумбия, но заради нейната четвърта главна роля за Телемундо се наложи да се премести от този град и да заживее сама в Маями от средата на април. "Нямах възможността да познавам абсолютно нищо, защото от вкъщи отивах в студиото и от студиото обратно вкъщи, защото не разполагах с много време. За първи път живея сама, тази промяна и това, че трябва да правиш всичко сама е интересно и ме научи да се опозная повече. Липсва ми много ходенето на литургия всяка неделя с майка ми и на кино всяка събота с годеника ми", коментира Виялобос. 
Кармен, чието истинско име е Йорли, но става Кармен в чест на баба си, поддържа връзка с колумбийския актьор Себастиан Кайседо от 3 години. Както при всяка връзка, и те са трябвали да преодолеят трудни моменти в миналото, но този път е най-трудният, тъй като ги дели огромно разстояние. "Връзка от разстояние не е лесно и това е голямо изпитание. Ако преодолеем това, ще преодолеем всичко, сега сме много добре и не се караме, напротив - всеки път, когато се виждаме, се наслаждаваме на времето, което прекарваме заедно". Като Лола Волкан, свободното време на протагонистка на "Mi corazón insiste" е доста ограничено и макар Себастиан също да участва в теленовела в Колумбия, той е този, който я посещава в апартамента и в Маями. "Себастиан е в Колумбия, защото също протагонизира теленовела на Каракол, но всеки път, когато има възможност идва и ме посещава. По-лесно е той да идва в Маями, отколкото аз да пътувам. Той идва, прекарваме си много добре и се връща". Двамата имат общ бизнес като вносители на уругвайски вина. "Малко по малко растем. Не е само бизнесът с вино, от сега се занимаваме и с месо и кожа. Разрастваме бизнеса и се чувстваме много добре". Въпреки че е далеч и това да пречи на връзката й, актрисата знае, че Себастиан е мъжът на живота й. "Себастиан е мъжът на живота ми и съм напълно сигурна, че ще стигнем и до това, до сватбата, но в същото време искаме да растем заедно и да имаме общи планове. Той е много удовлетворен от живота човек и аз съм много щастлива да бъда до него. Това е най-важното!". 
В началото на миналия месец нейният любим Кайседо сбъдна една от мечтите й като я заведе в Universal Studios. "Най-накрая се запознах с любимия ми Мики Маус и всички принцеси. Обичам те скъпи!", завърши актрисата.