събота, 18 февруари 2012 г.

15 неща, които не знаете за... Ампаро Грисалес и Аура Кристина Гайтнер

Ампаро Грисалес:
Приоритет за актрисата са семейството й и всички, които са около нея. През 2011 г. Ампаро представи книгата си „Предизвиквайки възрастта, тайните на една дива“, в която освен за своите спомени, дава съвети за красота на жените.
1. Талисманът ми Танго винаги спи с мен и го водя навсякъде. Прави ме по-нежна, подарък е от сестра ми Патрисия.
2. Аз съм професионален водолаз, изследвам моретата с приятелите ми биолози. В дълбоките води намирам Бог.
3. Очарова ме метафизиката.
4. Липсва ми да чувам гласовете на приятелите ми, защото вече никой не се обажда, всички пишат и очакват да им пишат.
5. Пристрастена съм към животните и голямата ми мечта е да имам фондация, за да ги защитавам.
6. Би ми харесало да имам колумбийски годеник, но да не ме показва като трофей.
7. Тази година проучих, че хиляди колумбийски деца и юноши осъзнават и не нападат вече телата си. Трябва да разберат, че красотата е естественото състояние и че всичко, което правят срещу него е лошо.
8. Всеки път имам лека паника при полет; колкото повече пътувам, повече ме удивляват самолетите... Да летиш без собствени криле.
9. Убедена съм, че по-малко е повече, по-специално в тривиалността на живота.
10. Преди дрънканията, много преди анкетите и въпреки важните гласове на страната, знаех, че Хуан Мануел Сантос ще бъде президент на Колумбия. Обожавам го и съм много горда с него.
11. От 3 години тренирам така сякаш ще ходя на Олимпийските игри. Винаги съм го правила, но никога с такава строга обиграност. Личният ми инструктор е също и моят диетолог. Смених хранителните си навици и се чувствам по-добре от всякога. Запазих се същата, както когато бях 20-годишна. В книгата ми ще се запознаете с всички детайли, за това как се поддържам във форма отвътре и отвън.
12. Искам да пресъздам екшън герои. Имам физическите условия и подготовката, за да приема този вид предизвикателство, стилът на актрисата и певица Мила Йовович.
13. Говоря 3 езика: португалски, английски и френски. Това ми позволява да имам добра работа и, разбира се, големи приятели по целия свят.
14. Приех да стана посланник на Добра воля на Обединените нации, защото ще помагам да облекчим глада на милиони деца по света. Целта е да го изкореним до 2015 г. с помощта на водораслото Спирулина.
15. Платоничната ми любов е Хю Джакман. Мисля, че ако се познавахме, щяхме да сме перфектната двойка.

Аура Кристина Гейтнер:
Актрисата, която 10 години беше скарана с брат си - близнак, актьорът Хари Гейтнер, се е помирила с него, заради смъртта на баща им.
1. Много се боях да изиграя ролята на Мария Либертад в „Грешници“, защото не само беше моят дебют, а защото трябваше да се превъплътя в една проститутка и бях длъжна да не я съдя и да изпращам окуражителни думи, социално и съвестно послание.
2. Толкова съм грешна, колкото всяко човешко същество. Най-важното е да се научиш да изживееш греха с радост, ентусиазъм и увереност и не със съжаление.
3. От любов съм рискувала, летяла, пътувала, плакала. Дойдох в Колумбия през 1989 г. и останах от любов.
4. Пристрастена съм към суши, обичам цялата японска кухня.
5. Привързана съм към тортите и хляба. Опитвам се да се грижа добре за себе си. Пия достатъчно вода, но преди 15 години не консумирах сода.
6. Мразя мъжете, които лъжат и които имат поведние на прелъстител, убедени, че могат да завоюват всяка жена. Мразя тези, които мислят, че жените не си даваме сметка за нищо, защото ние си даваме сметка за вичко.
7. Харесвам мъж, който ухае превъзходно, който е метросексуален и който има огромно чувство за хумор. Естествено, че не говоря за Супермен, да е ясно.
8. Като майка на Демиан, съм прекалено толерантна. Той ме е научил на много неща и наистина усещам, че съм в процес на учене да бъда майка.
9. Ще се омъжа за годеника ми Томас Корел в Тайланд или Филипините, но преди това трябва да направим един ритуал за мир с индианците в Неуса. Ще се облека в чисто бяло и ще има много цветя, за да запечатам нашето споразумение с Бог и с живота.
10. През цялото време получавам неприлични предложения. Аз съм публична личност и ме въвличат във всичко, но се опитвам да спазвам някаква дистанция.
11. Частите, върху които работя най-много в гимнастическия салон, са коремът, краката и това, което най-много се харесва на приятеля ми – дупето.
12. Харесва ми бялото и черното бельо и ако искам да изглеждам супер секси, слагам червеното, за да съм винаги готова.
13. Любимото ми място вкъщи е моето легло. Тук съм със самата себе си, мога да чета, спокойна съм и се наслаждавам на много добра компания.
14. Обожавам бижутата. Имам много, но по-голямата част са въображаеми, защото не искам да рискувам да ме ограбят.
15. Харесват ми дънките, колкото по-раздрани, по-добре.