неделя, 12 февруари 2012 г.

Химена Дуке: "Не бих могла да имам до себе си мъж 24/7"

Химена Дуке, една от младите надежди на Телемундо, препуска от сериал в сериал. Досега тя е участвала в едни от най-големите хитове на Телемундо, сред които "Чужди грехове", "Лицето на другата", "Гибелна красота", "Призракът на Елена", "Някой те наблюдава", "Съседската къща". Едва приключила снимките в последния, тя получи и първата си главна роля в сериала „Смело сърце“, заедно с Адриана Фонсека. В момента изживява един от най-хубавите си моменти, както в професионален план, така и в личен, заедно със сина си и половинката си Карлос Понсе. Въпреки че не спечели риалитито "Protagonistas de novela", тя спечели сърцата на публиката с добрата си игра пред екрана. Преди малко повече от година тя започна любовна връзка с Карлос Понсе. В началото и двамата са били много дискретни. Харесва им да си правят планове с децата и на двамата. Пуерториканецът все още се снима в "Две семейства" в Мексико, където се твърди, че има нещо с Анахи. "Това са измислици, имам си партньорка, спокоен съм и щастлив", сподели Понсе.

Химена Дуке се сбогува с Карола, персонажът й в "Съседската къща":
Героинята й Карола в "Съседската къща" означава двойно предизвикателство за Химена Дуке, не само заради сложната личност на непокорната дъщеря на семейство Конде, а и защото това бе голям шанс да покаже, че е нещо повече от едно хубаво лице и премина изпита с отличие. Колумбийката сподели една голяма тайна: церемонията, която прави, за да излезе от всеки един от персонажите си.

- "Съседската къща" и сложният персонаж на Карола са в историята, доволна ли си от резултата?
- Щастлива съм. Не беше лесно, веднага щом взех Карола в ръцете си, си дадох сметка, че е силна и изисква много. Аз съм жена, на която й харесват предизвикателствата и трудните неща. Останах много изтощена, защото й се посветих напълно. Но най-задоволителното е резултатът и да знаеш, че хората обичат Карола.

- Всички те познаваме като супер здрав човек, въпреки това твоята Карола, която е пристрастена към дрогата, я виждаме много истинска. Как го постигна?
- Не пия, не пуша, никога не съм пробвала дрога, имам много ясни принципи. Бог винаги присъства, следователно този тип герой е истинско предизвикателство. Чисто и просто се стремя да изживея персонажа и си правя сметка, че това наистина се е случило на Карола. Когато съм в студиото преставам да бъда Химена, за да се превърна в нея, толкова истински преживявам, това което й се случва, за това ми струва толкова да излезна от нея или да се изчерпя.

- Живееш отритнатия живот на Карола. Какво би могла да разбереш от този свят?
Разбрах, че това, което се случва хората, които изпадат в пороци, е поради липсата на любов, поради липсата на мотивация в живота, нещо, което те кара да имаш шанс да излезеш от дупката, в която си. Всички попадаме в трудни ситуации, но винаги, в края на пътя, се намира светлината, която е мястото, където искаме да отидем, тя е твоята мечта и илюзия. Смятам, че когато човек докосне дъното трябва да има някаква илюзия, за да изплува и да излезе отново.

- Как се сбогува с Карола?
- Ще разкажа една тайна - когато приключи една теленовела, пиша писмо до персонажа си и му благодаря, че толкова дълго време е присъствал в живота ми. Благодаря му и му казвам, че сега искам да излезе от мен, че ще продължа напред с друг проект, друг персонаж, друг живот. Не е лесно, говорих един ден с el Chasca, сценариста на теленовелата, каза ми, че ще е трудно друг персонаж отново да ми хареса, толкова много като Карола и е вярно, ще е много сложно, защото е сложна героинята. Но всеки път ще има различно предизвикателство.

Химена Дуке за Карлос Понсе: "Очарова ме, че си умират за него":
Актрисата сподели, че има пълно доверие на половинката си, харесва й, че живеят далеч един от друг, защото когато са заедно е един непрекъснат меден месец за тях. 

- Ти си майка, актриса и имаш полвинка, която живее в Мексико, докато ти си в Маями. Как разпределяш времето си? 
- Разкъсвам се на парченца сутринта и след това ги залепвам вечерта. (смее се) Важното е, че синът ми е на 7 години. Преди Карола бях 100% с него, изведнъж в „Някой те наблюдава“ дните станаха дълги, но го водих с мен на снимачната площадка, полагахме усилия. В последната теленовела нещата се усложниха малко, но той е в такава възраст, в която знае, че мама трябва да работи, защото сме сами с него и защото в крайна сметка го правя за него, не само за мен. Харесва му, наслаждава се да ме гледа по телевизията, знае, че в неделя съм изцяло негова. Майка му никога не му е липсвала. Не е лесно, но професията ми е да бъда майка, сега това ме вълнува, това ми е хобито, но да съм майка и жена е на първо място. Половинката ми също проявява разбиране, тъй като сме в една и съща среда и имаме тази светлина в тунела, където знаем, че след 7-8 месеца ще си почина и ще мога да съм повече време с него. Уикендите ги оползотворяваме на 100%.

- Трудна ли е любовта от разстояние?
- Мен ме очарова, рядко срещана мечта, но е така, мисля, че е чудесно с любимия да си липсвате. Да знаеш, че той е там, да искаш да го видиш, да бъдеш с него и когато дойде тази емоция, че си на меден месец през цялото време и искаш да продължи много години, очарова ме идеята. Аз съм много независима жена и да имам до себе си мъж 24/7 - не, не бих могла, нужно ми е моето си пространство, моето време. Работя, майка съм и времето, което посвещавам на половината си е много ценно. Но в разстоянието, въпреки че има доверие, всичко е възможно, трябва да му се довериш, нещо, което правя, напълно му вярвам. Спокойна съм и в мир със себе си.

- Не си ревнива?
- Ако не усещаме ревност, все едно не те интересува човека до теб, представи си, че е един хубав мъж, знам, че всички жени са след него,но съм сигурна в него, сигурна, че ме обича, че съм негова годеница и той знае, че има много важно място за мен и всички го знаят. Говорим един език и двамата знаем какво имаме.

- Едва започна "Две семейства" и спекулациите за връзка между Карлос и Анахи не закъсняха. Обижда ли те, тревожи ли те?
- Мога да кажа, че с Карлос все още не бяхме стъпили в Мексико и вече бяха казали, че има нещо между тях, беше напълно абсурдно, защото дори и не се познаваха. Не ме вълнува, кълна ти се, че ме разсмива, знам какво прави. Карлос ми разказва всичко и когато има комуникация, няма проблем. Харесва ми, че си умират по годеника ми и говорят каквото говорят, да имам мъж, който всеки желае, е чудесно.

На 26 февруари ще се проведат годишните награди за теленовели в Мексико:
Естествено, венага след церемонията, ще съобщим победителите, както и миналата година направихме. Ако искате да подкрепите своите фаворите, може да го направите на следния адрес, кликнете тук. Споделете за кой гласувахте в коментарите. :)