петък, 11 май 2012 г.

Кой е целувал най-добре Маите Перони?

Въпреки малкото латиносериали, които се излъчват в България сега, по света продължават да се снимат страхотни продукции с обичани актьори, както и с нови, на които тепърва им изгрява звездата. Можем само да се надяваме и до нас да достигнат стойностните теленовели, затова са и статиите за латиноактьорите.

Кой е партньорът от теленовелите, който е целувал най-добре Маите Перони? Коя е любимата й теленовела? Или злодейката, която най-много я е карала да страда? Протагонистката от "Cuidado con el Angel" и "Triunfo del Amor" отговори на тези и други въпроси за предпочитаните й теленовели, за да отпразнува, че е лицето на новия канал TL Novelas на Univision.Актрисата от "Непокорните" сподели, че от малка следи от близо този жанр, затова любимият й е първият, който си спомня. "Един от любимите ми сериали беше "Carrusel de Niños". Това беше първата теленовела, която си спомням, тъй като бях много малка и беше теленовела за деца. Лудвика Палета беше в ролята на Мария Хоакина, Габи Риверо беше учителката Химена и беше много хубава теленовела." Маите отбеляза, че оценява не само представянето на актьорите пред камерите, а и как управляват личния и обществения си живот. "Любимите ми актьори са Диана Брачо, Елена Рохо и Серхио Гойри. Много ги уважавам, защото освен, че ме очарова работата им, уважавам също и способността, с която движат кариерите си.“И въпреки че няма и капка съмнение,че злодейката, която най-много я е карала да страда, е Каталина Креел (Мария Рубио в "Cuna de Lobos" ("Свърталище на вълци")), относно това кой я е целувал най-добре, Маите беше дипломатична: "Незнам, защото имах голям късмет. Падали са ми се все хубави, красиви актьори, така че между Родриго Неме, Еухенио Силер и Уилям Леви не мога да реша и да се оплаквам." Би й харесало да работи заедно с Бланка Гера: "Очарова ме като актриса, харесва ми много това, което прави". От скоро бившата RBD отпразнува и дебюта си като леля на прекрасна племенничка. В момента Маите работи в теленовелата "Cachito de cielo".