събота, 12 май 2012 г.

Ана Бренда Контрерас - успехът на наивността

Успехът определено не е променил Ана Бренда... Само на 25 години, а вече е сред най-обожаваните актриси на Мексико. Въпреки това, тя е на ясно, че жертвите, които прави, за да бъде на върха, имат граница. Ана Бренда Контрерас обича превъплъщаването в образ, но и много други неща в живота си. Родена е на 24 декември в Тамаулипас, Мексико, където е имала много щастливо детство: "Израснах в здрава среда с много традиции и ценности. За разлика от други деца, които се катерят по дърветата, аз пеех и правех шоута, хващах вилици, подобно на микрофон." Въпреки че е имала момент, в който е мислила да последва стъпките на родителите си и да се посвети на политиката, съдбата я е отвела по друг път: "Представих се на един кастинг, за да влезна в музикалното реалити "Pop Stars", и ме избраха. Така, че трябваше да отида в столицата сама. Бях на 15 години." Там започна също музикалната й кариера, която скоро оставя на заден план, когато прави крачка към изпълнение на роли, посъветвана от един продуцент. Така влиза в Школата на Телевиса, въпреки възражението на родителите й: "Искаха да се върна при тях и казаха, че ако искам да уча актьорско майсторство, ще го направя в Щатите. Но накрая приеха." Въодушевена, започва нов етап, който не минава без трудни моменти: "Страдах и се чувствах самотна много пъти, но съм го крила от родителите си." Освен, че е било труден опит, това я е укрепило: "Да живееш сама и да се бориш толкова те кара да си по-сдържан и да внимаваш повече". Компенсацията за това дойде през 2005 г., когато получи първата си роля в "Barrera de amor": "Струваше ми много и направих хиляди записи, докато дойде тази възможност. Много пъти бях на ръба да се призная за победена." Така за Ана започва една кариера, пълна с успехи, сред които участието й в "Капризи на съдбата" и главната роля в "Тази, която не можеше да обича".