неделя, 8 юли 2012 г.

Всички имаме по един грях, какъв е твоят...?

Един хеликоптер, две лодки, повече от сто човека екип, сред които техническия екип, гримьори, фризьори, актьорите и продуцентите, една линейка, както и естествената атмосфера, типичните места на Чиапас и три дни записи бяха необходими за заснемането на промотата и началното интро на теленовелата "Моят грях". Силен състав, много страст и впечатляващ сценарий, допълнени с лекия вятър на това невероятно място, със естествените звуци, придават романтичния вид на това интро, под съпровода на Маите Перони и трио Рейк. Най-трудните сцени за екипа бяха, когато трябваше да преминат на водопада "El chiflon" и да се качат на високо, за да снимат как се стича водата. За тази цел, те са ползвали техниката за кино, само една камера с висока резолюция. Тя, бившата певица от RBD, както и нежната Маричуи от "Единствено ти", и той, силното момче, което показа физическите си данни в "Пощенски код" и готиния галан в "По дяволите красавците", стават новата любовна двойка на екрана. Една от причините, поради които може би точно те са новата двойка, е, че на наградите Tv y Novelas 2009 и двамата спечелиха наградата съответно най-добра млада актриса (Маите Перони за "Единствено ти") и най-добър млад актьор (Еухенио Силер за "По дяволите красавците"). С тази роля и двамата искат да излезнат от образа си на младежи и да се покажат като зрели актьори. Вярват, че работата не е въпрос на късмет, а плод на усилията им досега. "Чрез тази теленовела публиката ще види красивите пейзажи на Мексико, които не се сравняват с нищо, защото Бог и живота са се наели да ни дадат колоритност, живот и вкус", така смята Перони. "Лукресия и Хулиан, плащайки за греховете на родителите си, се превръщат един вид в Ромео и Жулиета, защото семействата се мразят и ни ненавиждат взаимно", споделя Силер. Ето какво разкри Еухенио за работата си по "Моят грях":

- Какъв е Хулиан Уерта?
- Ами, той е различен от това, което съм правил досега, млад, но доста борбен, възпитаван с много здрави морални ценности, но има прякор от дете "Сатаната", защото винаги когато стане нещо лошо в селото, той е наоколо. Но иска да покаже на хората, че не е така. Героят ми има доста силен характер, тайнствена самоличност, мълчалив е, но когато е с Лукресия е много любвеобилен, великодушен. Имам късмета да играя с чудесни големи актьори, като Серхио Гойри, Даниела Кастро и Салвадор Санчес.

- След успешните теленовели "Пощенски код" и "По дяволите красавците", разбирате ли се с Маите?
- Истината е, че да. Познаваме се още от Школата по актьорско майсторство на Телевиса и й имам доверие, за да обсъдим сцените и нещата, освен това има и много добра химия и на това се крепи приятелството и работата ни.

- Продължаваме още малко с името на теленовелата: какъв е твоят най-голям грях?
- Най-големият ми грях е лакомията, защото съм много лаком и много краен, много ям на ден най-вече шоколад и десерти, след това отивам и страдам в гимнастическия салон.

- Кой е любимият ти десерт?
- Най-вече тортите и то шоколадовите, така че трябва да си представя лицето на Маите цялото в шоколадова торта и тогава се наслаждавам и пристрастявам, ха-ха-ха. Това е наслада и удоволствие.

- Как се държиш здраво стъпил на земята?
- Семейството ми ми помага да не изгубя представа, близо са до мен винаги, както и най-близките ми приятели, някои живеят в Монтерей, други са тук, в Мексико, като Едмундо, брат ми, който ме съветва за всичко.

- С толкова много работа, къде оставяш любовта или сега си посветен само на новелата?
- Играя, но не съм ограничен да се срещам с хора и с любовта, връзката по телефона и голямата дистанция е трудна понякога. Но винаги има време за едно обаждане, където и да си винаги имаш миг само за теб, за семейството, за половинката, не можеш да се посветиш само на работата, защото животът е много повече от работа.

- Засега си сам?
- Да, сам съм, опознавам хората и ще видим какво ще стане, надявам се една жена да дойде да допълни много неща.

- Сега по-взискателен ли си в търсенето на идеалната половинка?
- Не, в моят случай е обратното. Смятам, че преди бях по-взискателен, защото сега оценявам много други неща, на които преди не обръщах внимание, като индивидуалността, самата личност. Когато си на 18-20 години имаш глупави изисквания, сега търся някой, с когото имам обща тема на разговор, някой, който разбира кариерата ми и който аз мога да разбера.