вторник, 4 декември 2012 г.

Ливия Брито - новата надежда на Телевиса

Красивата кубинка Ливия Брито е непозната за българските зрители. Родена е под щастлива звезда, нежна, обичлива и искрена, наслаждава се на работата си. Тя смята, че за кратката си все още кариера е имала голяма доза късмет. Но успехът, според нея, идва с работата.

Описва се като: "Спокойна жена, която обича силно работата си. Не обичам да ходя по купони, да пуша и пия, затова може би съм скучна. Обичам да спя, когато мога, и да правя упражнения, да плувам в морето и да съм сред семейството си - това е моето хоби". Сега живее в Мексико с родителите и сестра си. "Единствената ми добродетел е търпението, а недостатък, че не вярвам коя съм аз (че е станала популярна)". Обича да танцува салса, любимото й ястие са чилакилес с пържени яйца, пилешко и лук, както и мексиканската и кубинската кухня. Гуакамолето направо я подлудява. Ливия идва от артистична фамилия - баща й е известен актьор в Куба, а майка й - балерина. Винаги я подкрепят и й помагат във всичко. Започва като модел, за да си плаща образованието, но го оставя, за да се включи в конкурс за красота и след това се записва в "Школата на Телевиса".
Обаждат й се, за да направи две теленовели, които се оказват много успешни. Играе Виктория в "Триумфът на любовта"("Triunfo del Amor"), сестрата на героя на Уилям Леви и Палома в "Ад от страстти" ("Abismo de Pasión"), където събира погледите на мъжете с впечатляващата си красота. В тези две теленовели се представя отлично, дори получава награди за тях. За ролята на Виктория получава приза за "Най-добра младежка актриса" на тазгодишните награди на "TVyNovelas".

През септември дебютира в театъра редом до Ерик Елиас и Елена Рохо и това е най-голямото й предизвикателство, защото на тази сцена актьорът показва истинските си качества. Има предложения за киното и за теленовела следващата година, която може да бъд и първата й главна роля. За нейн галан се спряга Кристиан де ла Фуенте. Най-голямото й оръжие за съблазняване са очите: "Обичам да гледам мъжете право в очите, за да ги съблазня".

- С две теленовели и вече стана известна...
- Спечелих много с двата проекта и сега смятам да продължа с театралната постановка, която е повратна точка в кариерата ми. Двете теленовели бяха с голям успех, благодарна съм на хората, защото ме приемаха като част от семействата си.

- Как се справяш с успеха?
- Не е трудно, хората те разпознават, но когато излизаш на улицата като нормален човек, останалите няма защо да виждат различна. Аз се разхождам нормално по улиците, ако ми поискат автограф, им давам. Публиката те е направила известна.

- Романтична ли си?
- Не много, представи си, аз съм по-студена, директна. Водим забързан живот и може би затова не съм. Но ми харесва да ми пращат цветя, да ми правят серенада. Повече ми харесва да давам аз, отколкото да получавам. Обичам да приготвям романтична вечеря с рози, свещи...

- Срамежлива ли си?
- Да, бях в религиозно училище, носих дълги поли и чорапи до горе, не се виждаше кожа. Така свикнах да се обличам. Обичам, когато е студено, за да се покривам повече. Но съм чувствена. Когато бях с приятеля си се обличах хубаво, имах си игрички, правих се на зайче.


- Как минава един твой ден?
- Когато съм на работа, снимам цял ден сцените и вечер ги уча. Когато не съм на работа, обичам да спя до късно, до един или два следобяд, закусвам, прекарвам време с родителите си и отивам в залата.

- Имаш ли приятел?
- Не, сега съм сама и щастлива. Това, което търся, е връзка с мъж, с когото мога да се отъждествя, да му предлагам нови неща и той на мен. Да растем заедно и да не оставаме на същото ниво. За мен идеалният мъж е нещо повече от хубаво лице. Харесвам интелигентни, честни, мили мъже. Всички жени харесват такива мъже. Не държа на физиката, а на това какъв човек е.

- Какви са ти плановете сега?
- Продължавам с постановката, много е забавна. А иначе разговарям с продуцентите за нова теленовела, търсим най-доброто решение. Може би ще е главна роля, но няма да издавам много, малко по малко. Кристиан де ла Фуенте е много красив мъж. Ще направя теленовела, с когото ми каже продуцентът. През декември ще се снимам във филма "Volando bajo" ("Летейки ниско") и след това в друг - "La Fórmula del Doctor Funes" ("Формулата на д-р Фунес"). Тази година се изпълни мечтата ми да съм в телевизията, театъра и сега в киното - много съм щастлива.

- Кой е най-големият ти успех?
- В личен план да съм щастлива с това, което имам.

Други снимки на актрисата: първавторатретачетвъртапета.