сряда, 5 декември 2012 г.

Марджори де Соуса - много секси злодейка

Всички стъпки, които е направила, са я довели до това, което е сега. "Не бих променила нищо, което съм изживяла. Всичко това ми помогна да бъда тази, която съм", заявява актрисата и модел Марджори де Соуса, която през месец април тази година навърши тридесет и две години.
На дванадесет години тя започва като модел. След конкурса "Мис Венесуела", на актрисата се предоставя възможността да отиде в една от най-добрите модни страни - Италия, наета от различни марки, и тя не я пропуска. Но съдбата й е приготвила друго. Тя се връща в родната Венесуела и започва нейната професионална кариера. Договор с Веневисион променя живота й и шансът да стане актриса е нещо, на което не може да каже не. Първата роля в телевизията е в теленовелата "Любов при пълнолуние" ("Amantes de luna llena"). Получава слава с отрицателната си роля в "Дивата котка" ("Gata salvaje"). След това подписва с Телевиса, което е било нейна мечта, и работи в "Тъмна орис" ("Mariana de la noche"). Било предвидено да участва в няколко епизода, но останала за цялата теленовела. Първата главна роля идва през 2005 г. в новелата "Да си хубава не е достатъчно" ("Ser bonita no basta"), където си партнира с тогавашния си съпруг Рикардо Аламо.  Брак, продължил само една година, и двойката се развежда. През 2006 г. де Соуса отново получава главна роля - в "Измамна любов" ("Y los declaro marido y mujer"), теленовела, снимана на остров Маргарита, с Хуан Пабло Раба. Следващата година отново влиза в ролята на злодейка. Това се случва в "Купена любов" ("Amor comprado"), където прави невъзможен живота на Елизабет Гутиерес и Хосе Анхел Ямас. Следват още две отрицателни роли, в "Стара? Aз?!" ("¿Vieja Yo?") и "Грешница" ("Pecadora"), преди отново да оглави теленовела. Марджори смята ролята на Клеменсия Астудийо в "Пожертвани сърца" ("Sacrificio de mujer"), където си партнира с Хуан Алфонсо Баптиста, за ролята на нейния живот, която й донася и приз на маямските награди за най-добра женска протагонистка на 2010 г. "Не можех да повярвам, че ми дадоха тази роля. Не съм говорила за това, докато не заснехме първата сцена. Беше мечта, която ми се изпълни. Успях да покажа както на себе си, така и на другите каква актриса съм. Това бе най-сложното предизвикателство в цялата ми кариера и съм щастлива от резултата." Тази година дебютира и в театъра с постановката "Toc/Toc". Мечтата й да работи отново с Телевиса се сбъдна пак и в момента се снима усилено в теленовелата "Истинска любов" ("Amores verdaderos"), която е много добре приета както в Мексико, така и в Щатите и Испания. Там Марджори играе много секси злодейка.
Госпожица де Соуса имаше кратка връзка с актьора Хулиан Хил, за когото се твърди, че е доста стиснат и не прави никакви подаръци на половинките си. Носят се слухове, че се пренесъл да живее в къщата й в Маями, но не давал пари за разходите и затова Соуса решила да прекрати връзката си с него и изхвърлила всичките му дрехи на улицата, пред погледите на смаяните съседи. Самият Хил отрече това да е истина и обясни, че: "С Марджори имахме два месеца връзка, много хубава, и смятам, че тя е много красива и талантлива жена. Не е хвърляла нищо нито през прозореца, нито през вратата, тя не е такава, напротив - има морал и е неспособна на това. Просто не се получи между нас, направихме всичко възможно".

- Една актриса трябва да бъде с различни лица, за да влизa от образ в образ. Как се приготвяш ти преди нов персонаж?
- Първото е да слушам. Когато се изправям пред един нов персонаж слушам предложенията на продуцентите, след това се събирам с режисьорите и малко по малко търсим лицето, което да представим. Много е хубаво да създаваш персонаж напълно различен от теб, да може да правиш неща, които не правиш в нормалния живот. Винаги търся идеи. Обичам да изучавам държанието на хората по улиците, гледам как се държи една учителка, един доктор, една майка... Казах майка, защото още нямам деца, а в много от ролите трябва да общувам с деца.

- Да работиш в теленовела е тежко, далеч от семейството си. Лесно ли се адаптира към този начин на живот?
- Да си далеч от хората, които обичаш, не е лесно за никой. Но това е моята кариера и, благодарение на Бог, близките ми ме подкрепят и са с мен.

- Какви са тайните ти за красота?
- Пазя се много. Работя не само за външна хармония, но и за вътрешна, което е най-трудното. Затова имам до себе си Елнор Брачо, който е като мой духовен водач, а за физиката си имам лична инструкторка. Ходя на зумба, най-добрият начин да се поддържаш във форма без неприятните задължения. Ям здравословно и пия много вода и зелен чай. Има човек, който отговаря за диетата ми. Имам голям екип и истината е, че ми помагат и се грижат за всеки детайл, това наистина означава много за мен.

- Отново си злодейка...
- Да и съм много нервна, доволна и се наслаждавам всяка секунда на историята. Много съм горда и щастлива, че работя с прекрасен екип, който ти дава сигурност на площадката, където има хубава енергия и се усеща навсякъде.

- Колко теленовели си направила в Мексико?
- Тази е втората и се надявам да правя още и да остана тук. Харесвам храната, хората, чувствам се очарователно тук. Когато съм идвала в Мексико по различни поводи много се радвах, а когато си тръгвах ме налягаше тъга. Искам да остана тук.

- Как се виждаш в бъдеще?
- Надявам се да продължа да правя теленовели, а да правя кино би ме очаровало. Участвала съм в два филма, един във Венесуела и друг в САЩ, бих искала да играя в екшън.

- Като модел за какви фирми си работила?
- Фирми за обувки, бира, дрехи, бижута. Скоро дефилирах в Милано на едно ревю.

Други снимки на актрисата: първа, втора, трета, четвърта, пета.