събота, 29 декември 2012 г.

Майкъл Браун - най-красивият актьор за сезона

Аржентинец, актьор, водещ и с невероятни сини очи, по които момичетата полудяват - това е Майкъл Браун.
Истинското му име е Мисаел Броварник Бейгел, добива популярност с известния Франко Рейес в "Трима братя, три сестри" ("Pasion de gavilanes"), а в момента протагонизира "Кралете" ("Los Rey") за TV Azteca.

Детството:
Когато се е родил е бил пълничко бебе и едва плачел.
"Когато беше на пет годинки, се опита да продупчи стената с една играчка, за да шпионира съседа", споделя Силвия, неговата майка. С брат си, Николас, и сестра си, Лорена, "се разбираха прекрасно и има голямо разбирателство и възхищение между тях". В детските и юношеските си години винаги е бил заобиколен с приятели и му е харесвало да организира купони. Обичал е да си купува нови дрехи. В тийнейджърските си години е определян като кокетник и сърцеразбивач с този съблазнителен поглед и подлудяваща усмивка. "Всеки път, щом се влюбеше в някое момиче, я водеше да спи вкъщи", спомня си майка му. Майкъл си спомня с носталгия първата си любов: "Казваше се Денис и се запознахме през ваканцията. Когато я целунах, усетих някакъв странен, но приятен гъдел по цялото си тяло. Усещам това всеки път, щом целуна жената, която обичам". В училище "бях катастрофа, изгониха ме от няколко училища", признава самият актьор.

Актьорската кариера:
През 2005-а година Майкъл Браун и Хуан Алфонсо Баптиста участват в един епизод (епизод 67-ми; 32-та минута) от забавния испански сериал, излъчен и у нас, "Щурите съседи" ("Aquí no hay quien vivа"). В него Бeлен (Малена Алтерио) има еротичен сън с двамата. Сред другите му роли се отличават теленовелите "Изпитание на любовта" ("Te voy a enseñar a querer") с Дана Гарсия и Мигел Варони, "Трудна любов" ("Amores de mercado") с красивата Паола Рей, "Зрънце любов" ("Madre luna") с Ампаро Грисалес. След това се връща в Испания, където участва във втория сезон на "Физика или химия" ("Fisica o Quimica") и дава живот на учител по изкуства с тъмно минало: "Между мен и Ирене имаше голяма химия". Бил е на косъм от участие в "Зоро" ("Zorro: La espada y la rosa"). Направил е кастинг за ролята на комендант Монтеро, но накрая Хари Гейтнер се превъплъти в него.

Любовта:
Това, което го привлича в една жена, са дългите крака и хубавата усмивка. Двете му големи любови случайно притежават и двете изисквания. Това са бразилката Катарина Сач и колумбийката Мария Виктория Монтоя. Майкъл не се смята за метросексуален: "Не се грижа много за външността си нито съм привърженик на гимнастическия салон. Обичам да се карам колело, да яздя и да танцувам - мога да го правя седем часа без спиране". Като недостатък посочва: "Небрежен съм, не ми харесва да мия чиниите, мразя самотата и понякога мога да бъда досаден, когато ухажвам някоя жена".

- Роден в Аржентина и с баща аржентинец. От къде идва това непроизносимо име?
- Имам еврейски корени, това е причината.

- Артистичната си кариера започваш на седемнадесет години. Винаги ли си искал да се посветиш на актьорството?
- Всъщност, когато някой започва нещо, не мисли докъде ще стигне, но да, от малък ми харесваха изкуствата. Започнах като модел. Придружих един приятел на кастинг за детско предаване и избраха мен. След това поех по пътя на актьорството.

- Трябваше да минат десет години, за да станеш известен. Какви спомени пазиш от Франко Рейес?
- "Трима братя, три сестри" ("Pasion de gavilanes") определено е от най-важните проекти в кариерата ми като актьор, без да омаловажавам това, което съм направил преди този. Франко Рейес ми е помогнал много, за да стигна където съм сега. Беше още една стълбичка. Спомените, които пазя за него, са много и много хубави. В началото не ми хареса Франко, защото си мислех, че щом е толкова добър, ще бъде глупав. Но скоро открих, че е привлекателен персонаж.

- Феновете на двойката Майкъл - Наташа Клаус продължават да очакват друга теленовела с вас двамата. Смяташ ли, че един ден би могло да стане?
- Не знам, животът ще се погрижи за това. Отворен съм към всяко предложение.

- С Ана Лусия Домингес си работил в "Трима братя, три сестри" ("Pasión de gavilanes"), "Изпитание на любовта" ("Te voy a enseñar a querer"), "Зрънце любов" ("Madre Luna") и "Призракът от Гранд Хотел" ("El fantasma del Gran Hotel"). Как се разбирахте?
- Гениално. Обичам да работя с нея. В последната теленовела ми открадва сърцето, а в другите ми е била всичко: сестра, любовница, браточведка... Много добре се разбираме, тя е великолепна актриса.

- Актьор, водещ и дори озвучаващ актьор. Какво ти остава, може би певец?
- Певец не. Вече го направих веднъж и дотам. Сега пея само когато готвя и на приятелката си. Би ми харесало да имам възможност да правя повече кино, привлича ме седмото изкуство и искрено искам да правя повече такива проекти.

- Какво си спомняш с най-голяма обич от испанския сериал "Физика или химия" ("Fisica o Quimica")?
- Всичко. Продукцията, актьорите, всичко беше невероятно. Прекарах си страхотно, докато играх в него. Смятам, че отново ще участвам в испански сериали.

- През 2009 г. участва в "Pagafantas". Как се чувстваше в заснемането на толкова забавен дългометражен филм?
- Много хубаво. Героят ми беше много забавен. Прекарах си много добре, играейки аржентински астролог.

- Тази година имаше много работа, как се издържа на този ритъм?
- Тази година участвах и още участвам в "Кралете" ("Los Rey") и един филм, който се казва "Casese quien puedа" ("Жени се, който може"). Ритъмът на работа беше тежък, но планирането на продукцията беше добро. Бяхме много организирани и не ми пречеше.

- Кое е най-милото, което са ти казвали за тези съблазнителни сини очи?
- Благодаря! Всичко... много неща са ми казвали, трудно ми е да кажа, по-добре да го оставим така (смее се).

- Сред плановете ти ли е да се върнеш да работиш в Испания?
- За момента не. Имах възможност да го направя, но заради задълженията ми към TV Azteca и снимките, ми беше невъзможно да приема проект там. Нямаше време, датите се препокриваха и трябваше да кажа не.

- Каква работа никога не би приел?
- Смятам, че всяка професия си има нещо - от вратаря, камериерката, готвачката, рецепционистката, секретарката... Всяка професия трябва да се уважава и, ако трябва да сменя си я сменя, бих избрал всяка. Не обичам да подценявам никой, заради това, което прави. Това, което никога не бих направил, е да крада.

- Още има много време, но би ли искал да се пенсионираш пред камерите?
- Бих се пенсионирал на плажа, до жена ми, децата, внуците и кучето ми, в един хамак.

- Как се почувства получавайки наградата "Най-красивият актьор за сезона"?
- Благодарен съм много.

- В момента се снимаш в "Кралете" ("Los Rey") за TV Azteca. Какво можеш да ни кажеш за героя си?
- Матиас Рей е мъж със силен характер, от знатен род, но винаги показва скромност и благородство. Влюбен в живота, вярва в истинската любов.

- Отново играеш с Хуан Алфонсо Баптиста. Какво почувства, когато разбра, че отново ще сте заедно в теленовела?
- Бях много щастлив отново да работя с добър приятел, какъвто е той.

- Ще ни разкажеш ли някакъв любопитен момент от площадката на "Кралете" ("Los Rey")?
- Досега всичко върви нормално. Няма нещо любопитно, може би като свършат снимките ще си спомняме и ще се смеем много.

- Какво ще правиш след тази теленовела?
- Не знам, най-вероятно ще се върна в Колумбия или ще остана тук. Все още не знам.

- Едно послание за всички твои почитатели...
- Изпращам целувки на всички, много благодаря, че продължавате да ме подкрепяте и най-голямата ми обич е за Вас.