понеделник, 28 януари 2013 г.

Чаатай Улусой: "Свикнал съм да възприемам екранните си половинки само като приятели"

Реакции: 
"Огледален свят" ("Adını Feriha Koydum") постига огромен успех в Турция.
Чаатай Улусой изиграва ролята на Емир Сарафолу и това му донася голяма популярност. За отрицателно време той става една от големите звезди на Турция. Чаатай разказва за тайната на успеха още в ранна възраст и говори за живота си.

- Едва на двадесет и две години си, а постигаш голям успех още в началото на кариерата ти. Имаш много фенове, които биха дали живота си за теб. Според теб, на какво се дължи това? 
- Трябва да си в правилния проект и да изиграеш правилната роля. Аз съм главен герой. Това, което харесват в Емир, е неговата доброта и честност (разбира се, не на последно място поставят и сексапила му). Още седмица след старта на сериала, момичетата започнаха да ме спират по улиците и да ме прегръщат. Казвах си: "Какво става?", а те ми отвръщаха: "Обичам те!". Никога не съм искал да разочаровам феновете си, затова и не съм се опитвал да бягам от тях. Получавал съм какво ли не от тях - подаръци, съобщения, даже и кола (смее се).

- Как успя да пробиеш в продукция като Огледален свят ("Adını Feriha Koydum")? Какво трябва да направи един човек на твоята възраст, за да има твоя успех?
- Преди три години за пръв път спечелих конкурса "Най-красив модел" и това сложи начало на кариерата ми. Бях много щастлив. После от Show TV ме повикаха на кастинг за Емир Сарафолу. Вечерта ми се обадиха и казаха: "Вече имаш работа". В тази нощ животът ми се промени... Бих казал на всички да следват мечтите си, както направих аз, и бъдете сигурни, че един ден те ще се сбъднат.

- Какво се промени в живота ти, след участието в сериала?
- Стандартният ми живот не се е променил. Това, което се промени, е, че започнах да обръщам повече внимание на външността си, дрехите и местата, на които ходя. Ние, актьорите, не трябва да прекаляваме с яденето, но и не трябва да изоставаме. Трябва да спазвам и диети, за да може тялото ми да е във форма. Ние постоянно трябва да правим промени в себе си. Трябва да сме много отговорни.

- Какви жени харесваш?
- Принципно брюнетки. Да не е много висока. Очите й да са хубави. Трябва да действа логично и да не е импулсивна. Харесвам емоционални момичета, но не такива, които плачат за всяко нещо. Като цяло, най-важното е да ми покаже любовта си. Също и да не ревнува от мен.

- Би ли се оженил за актриса?
- Това би било голямо предизвикателство за мен. Бих го направил, стига да се обичаме. Аз съм малко ревнив и не бих издържал да я гледам как се целува с други. Все пак смятам, че трудно би се възродила любов у двама актьори, чиито герои имат любовна връзка в сериала. Би било неловко и доста необичайно за мен. Свикнал съм да възприемам екранните си половинки само като приятели.

- Получавал ли си предложение за брак от фен?
- Да, често се случва. По принцип го правят, когато ме видят на улицата, но съм получавал и доста писма. Оставяли са и бележки на колата ми. След като разбраха къде паркирам най-често колата си, започнаха да я обсипват с рози. Един ден цялата кола и всичко около нея беше пълно с рози. Много е забавно, когато правят така.

- Въпреки че си много млад, ти печелиш много пари. Какво правиш с тях?
- Дори не съм си помислял, че ще имам толкова много пари. В момента искам да си купя магазин, а после и къща. Добре ще е да бъде в центъра. Благодарение на наема, ще имам по-голяма възвращаемост. Опитвам се да инвестирам.

- Кой ти помага да разбереш кое е добро и кое лошо в живота?
- Всички около мен ми помагат да изграждам характера си правилно. Освен красотата, човек се нуждае и от ум. Опитвам се да се доизграждам максимално. Като цяло, аз съм доволен от себе си.

35 коментара:

  1. bravo za statiata iznenadaxte me priatno

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ви за хубавата статия.

    ОтговорИзтриване
  3. Защо Джейда Атеш я няма няколко серии в новия сезон на сериала, който се казва "Пътят на Емир"?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. I na neq sa I predlojili Da uchastva v Nov film

      Изтриване
  4. Здравейте, много се радвам,че статията ви харесва.
    Vivviqn Vivcho, причината да я няма във сезона е,че тя напуска сериала, също и като нейната колежка Хазал Кая,която пък играеше главната роля. Джейда започва да се снима в нов сериал. Малко след това прекратиха излъчването на Нарекох те Фериха и започнаха изцяло нов сериал - Пътят на Емир. В него се появи отново Джейда /Ханде/, като телевизията се надяваше да си дигне рейтинга,но истината е,че след напускането на Хазал рейтинга падна и не след дълго Пътят на Емир бе спрян едва на 9 епизод.

    ОтговорИзтриване
  5. A каква е причината хазал кая да напусне сериала?Вярно ли е че сЧаатай Улусой са имали конфликт помежду си

    ОтговорИзтриване
  6. значи няма да излъчват в България тези серии на "Пътят на Емир", знае ли се този въпрос? :(((

    ОтговорИзтриване
  7. Правела скандали по време на снимачната площадка и след това от друга тв предложиха нов проект на превод "Момичето зад вратата",както този филм се оказва доста нисък рейтинг и отпадна, а доколкото до Чаата Улусой, да те имаха конфликти и дори се водят слухове че те имаха връзка!!!

    ОтговорИзтриване
  8. tova ne e viarno sas skandalite ima interviy s xazal kaia v vestnik tv saga prochetete go i tocho tam tq razkazva a seriala

    ОтговорИзтриване
  9. 29 януари 2013, 22:07
    Здравейте, причината е в това,че филма е планиран само за 2 сезона и Хазал е преговаряла вече за други сериал,но след успешния 2 сезон са решили да има и 3 сезон, а тя вече е приела друго предложение и е имала договор и е се е наложило да отпадне.

    29 януари 2013, 22:28
    Здравейте, не мисля че ще ги излъчат,защото те са няколко серии. Сигурно ще излъчат само тези от 1 и 2 сезон.

    Колкото до останалото, има хиляди слухове така че не вярвайте на всичко. Както виждате в това интервю Чаатай споделя,че приема екранните си партньорки само като приятели.

    ОтговорИзтриване
  10. E nali toi ima vruzka s druga negova kolejka Gizem Karadja, tq ne mu e li ekranna partniorka v "Putqt na Emir"

    ОтговорИзтриване
  11. Tогава има ли някой навит да преведе сериите на "Пътят на Емир" щом няма да се излъчват в България?

    ОтговорИзтриване
  12. Хайде преведете ги моля, сериите са само 8, защото се намират фрагменти на английски в страница на Фейсбук, а завърши последния излъчен епизод, че Гюнеш си купува тест за бременност. То сигурно няма да се довърши сезона, поне може би не със същата актриса, която в момента играе ролята, защото в разни форуми пише, че ще заминава в Америка със семейството си.

    ОтговорИзтриване
  13. 28 януари 2013, 22:31,
    Здравейте,
    Радваме се, че статията Ви е допаднала.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 15:02,
    Здравейте,
    Благодарностите са изцяло за Слави.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 15:37,
    Здравейте,
    Доколкото зная, третия сезон на сериала е спрян.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 19:08,
    Здравей, Слави,
    Първите два сезона на сериала са най-хубави.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 22:07,
    Здравейте,
    Благодарим Ви за интереса към статията. Радваме се, че Ви харесва.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 22:28,
    Здравейте,
    Не, този сериал не е закупен в България и вероятно няма да бъде. Та той е и недовършен...
    Поздрави!

    29 януари 2013, 22:34,
    Здравейте,
    Изключително се радваме за интереса Ви към статията.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 22:38,
    Здравейте,
    Да, там беше публикувано интервю с Хазал, където разказва всичко за напускането си.
    Поздрави!

    29 януари 2013, 23:04,
    Здравей, Слави,
    Страхотен материал...
    Поздрави!

    29 януари 2013, 23:19,
    Здравейте,
    Както Слави каза, има много слухове, така че не вярвайте на всичко...
    Поздрави!

    31 януари 2013, 09:57,
    Здравейте,
    Най-вероятно епизодите от този сериал няма да бъдат превеждани, тъй като е спрян.
    Поздрави!

    31 януари 2013, 13:28,
    Здравейте,
    За съжаление, няма как да ги преведем.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. az sum mu golqma fenka i iskam popitam ne6to:kak 6te umre feria i kak xande 6te pomogne na feria za svatbata s xalil

    ОтговорИзтриване
  15. някой знае ли на Чаатай скайп или феизбук?Ако някои знае да ми пише в скайп:bub4eto21

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. cagatay kaza v edno interviu che nyama skype i facebook

      Изтриване
  16. a mislq che toi e na gotiniq artistu ot vsichki drygi

    ОтговорИзтриване
  17. Чаатай Улусой е много красив и най готиния много го харесвам

    ОтговорИзтриване
  18. Аз мисля, че не беше правилно Фериа да умре! Не може при толкова болка и трудности,през които минаха да свърши така! Можеше поне още един епизод да има, в който са щастливи! И плюс това не одобрявам продължението " Пътят на Емир"- уж толкова съсипан беше Емир, буташе се навсякъде само и само да умре, пък какво накрая се влюби!...

    ОтговорИзтриване
  19. i az samata sum mu golqma fenka i mnogo go haresvam su6o taka e i mnogo hubav i igrae dobre v tozi serial

    ОтговорИзтриване
  20. mojeli i men da vzemete v nqkoi serial

    ОтговорИзтриване
  21. mnogo go xaresvam iskam da doide v balgariq obi4am go ako mi preloji brak 6te se omaja za nego bez nego ne moga da jiveq

    ОтговорИзтриване
  22. bravo za statiqta iskam da znam dali ima skupe

    ОтговорИзтриване
  23. i az iskah da ima hubav krai, no ne e taka. znaete li 4e v jivota hazal i 4aatai sa dobri priqteli i 4esto izlizat zaedno. naposleadak se nosqt sluhove 4e haresva serenai sarakaq , moje i da ne pi6a pravilno imeto . nqkoi znae li dali tova e vqrno li e ili ne? te dvamata igraqt v prilivi i otlivi , nai noviq seriql s 4aatai ulusoi.

    ОтговорИзтриване
  24. da vi kaja 4estno predpo4itam tova da ne e vqrno :)

    ОтговорИзтриване
  25. iskah seriala da zavirshi tsastlivo no ne odobryavam fakta che v pityat na emir- emir se zapochna da obicha druga

    ОтговорИзтриване
  26. obicha q,ama ne suvsem...onazi ne moje da se sravni s Feriq.a otnosno sluhovete-i az dokolkoto znam Hazal i Cagatay sa imali vruzka,no za kratko(toi bil dosta revniv)

    ОтговорИзтриване
  27. Става ли ясно кой убива Фериха?

    ОтговорИзтриване
  28. Знaчи всъщност не е нaпрaвен епизодa в който Емир отивa дa рaзкaже всичко нa Явуз?

    ОтговорИзтриване
  29. Тези турски сериали навлезнаха в нашата страна с пълна сила, дали има нещо общо между техният и нашият начин на живот и затова ги харесваме не знам, но актъорите играят безупречно така добре си влизат в ролите, че те пренасят във историята на филма и очакваш с трепет и лека превъзбуда следващата сериал да видиш какво ще се случи.Помня този актъор от филма Огледален свят, който започнах да следя от средата му и о точно заради него и главната актриса, играеха супер, дори на моменти съм плакала с тях.

    ОтговорИзтриване
  30. СЕГА ПОСЛЕДНО ИМА ЛИ 9-ТИ ЕПИЗОД ИЛИ НЕ? аКО ИМА КЪДЕ ДА ГО ТЪРСИМЕ, ПУСНЕТЕ ЛИНК

    ОтговорИзтриване

Най-учтиво молим всички читатели да публикуват своите коментари, относно темата. Забранява се публикуване на коментари с обидни думи или реклами на конкурентни блогове и сайтове. В противен случай, сме принудени да санкционираме въпросен коментатор. Можете да задавате въпросите си и към имейла ни - telenovellas.news@email.bg. Благодарим Ви предварително!