четвъртък, 10 януари 2013 г.

Гретел Валдес: "Аз съм щастливка"

Гретел започва артистичната си кариера като модел и след като приключва обучението си в Школата на Телевиса, през 1998-ма година получава първата си възможност.
Прави дебют в телевизията, играейки в "Без теб" ("Sin ti"), където има малка роля. Първата й важна такава идва след четири години в успешната младежка теленовела "Клас 406" ("Clase 406") с Анаи, Дулсе Мария, Шерлин, Иран Кастийо и други. Там има възможност да покаже и гласовите си данни, когато героинята й става част от музикална група. След това, Гретел получава първата си главна роля в излъчения и у нас сериал "Непокорен ангел" ("Angel Rebelde"). Там се запознава с бъдещия си съпруг, Патрисио Боргети. Следва участие в друг успешен тийн сериал, "Непокорните" ("Rebelde"), където си партнира отново със съпруга си, както и с част от колегите си в "Клас 406" ("Clase 406"). Валдес продължава да участва в продукции на Телевиса, като "Ранени души" ("Heridas de Amor"), "Хамелеони" ("Camaleones") и други, а в "Когато се влюбиш" ("Cuando me Enamoro"), се запознава със следващия мъж в живота си - Себастиан Сурита. Освен това, Валдес създава добри приятелства с някои актьори от теленовелата. Актрисата, с име на приказна героиня, може да се похвали и с роли в киното. Снимала се е в "El Duende del reloj" ("Духът от часовника") през 2000-та година и "Un mundo raro" ("Странен свят") година по-късно (2001-ва година). А през 2008-а година участва в култовата мексиканска сага "Жени убийци" ("Mujeres Asesinas"). Тя е една от малкото актриси, играли в два различни сезона на поредицата. Последната й роля бе в новелата "Скъпо сърчице" ("Amorcito Corazón"). Сега се радва на почивка и няма планове за нов телевизионен проект. Желае лицето й да се скрие от телевизията за малко и затова следващите й проекти са свързани с театъра и големия екран.

Мъжете в живота й: 
Патрисио Боргети (2004-та - 2010-а година):
Запознават се по време на снимките на "Непокорен ангел" ("Angel Rebelde"), шест месеца са гаджета и след това се женят. Бракът им издържа шест години, като след това се развеждат. От тази любов се ражда синът им, Сантино, през 2008-а година.

Себастиан Сурита (2010-а - 2012-а година):
Стават приятели през месец юни 2010-а година. Тя дори живя с неговото семейство, но се разделиха миналия юни.

Антонио Карете (2012-а):
Той няма нищо общо с артистичния свят. Двамата се запознават чрез общи приятели и са заедно от около три месеца.

Гретел казва, че е трябвало да обяснява на малкия си син няколко пъти защо баща му не живее с тях и, въпреки че ситуацията била сложна, Сантино го е приемал много добре. "На сина ми му казвам нещата каквито са. Знае, че баща му не може да бъде с нас. Разбира се, че му го обяснявам по начин, по който да го разбере, все пак е малък още. Понякога сякаш го разбира, понякога сякаш иска да му го обясня отново", разказва актрисата. Валдес разказва също, че синът й я е помолил за братче, но сега не бил моментът да бъде отново майка. "Сантино ме пита кога ще има братче в корема ми, умира от желание. Бих искала да имам още деца, но имам други планове. Освен това, трябва да изчакам приказния принц", казва усмихнато красавицата от "Непокорен ангел" ("Angel Rebelde"). Като работлива майка, Гретел Валдес предпочита джинсите, ботушите и удобните блузи.

- Какво ще ни кажеш за новия си приятел?
- Щастлива съм и ще се насладя максимално на този момент. Антонио няма нищо общо с артистичния свят - нещо, за което съм безкрайно благодарна. Той е предприемач и шеф. Все още не се познават със сина ми, но съм сигурна, че когато се запознаят, ще се разбират прекрасно.

- Как започна кариерата ти?
- Започнах на дванадесет години в Керетаро, в една група, която се казваше "Пътуващи актьори" ("Comicos de la legua"). На тази възраст започнах да играя в театъра.

- Какво си спомняш от "Непокорните" ("Rebelde")?
- Много се забавлявах с ролята на Рената, беше хубаво да работя с Патрисио и да съм учителка на приятелите ми от "Клас 406" ("Clase 406") (Алфонсо Ерера, Дулсе Мария, Кристиан Чавес, Анаи). Знам, че изглеждах млада за ролята, но съм сигурна, че направих всичко възможно, за да изградя добре героинята си.

- А от последната си теленовела - "Скъпо сърчице" ("Amorcito Corazón")?
- Много съм доволна. Зое ми донесе доста удовлетворение, както като актриса, така и с историята. Героинята ми е много забавна и й се наслаждавах всеки ден. Истината е, че публиката ни отговори много добре. Освен това историята се удължи.

- Какво следва след това?
- Сега искам да си почина малко, защото беше доста дълга теленовела, да отида на почивка, да се отпусна и после да се върна с друго изражение, с нови сили и да видим какво ще последва. Истината е, че ми се прави кино и театър, искам да си почина от телевизията и да се съсредоточа в търсенето на добри проекти в тези две посоки.

- Красотата предимство ли е, за да получаваш роли със силна драматика? Какво е твоето амплоа?
- В последните години правя млади героини, тоест, смятам, че красотата може да бъде предимство и гледат на мен като на момиче. На ръба съм - нито толкова млада, нито толкова голяма. Мисля, че когато имаш талант, можеш да изградиш, да направиш персонаж, да му дадеш живот, няма значение на колко години. Понякога това не е до актьора, а до продуцента, който може да бъде безпогрешен, казвайки: "А, не, има толкова години" или: "Изглежда на толкова години и не ми върши работа". Например, може да си на двадесет и пет и да изиграеш по-възрастен персонаж.

- Какви препятствия, предизвикателства и ползи си имала в артистичния свят?
- Винаги съм казвала, че имам много голям ангел, който ме пази, защитава и ме води към най-доброто. Това е баба ми, която е там горе. Истината е, че когато нещо на пътя ми е мътно или има някаква пречка, винаги се случва нещо, което го избистря и става успешно. Искрено казано, нямала съм препятствия, смятам се за щастлива личност. Предизвикателства винаги има по много, всеки ден се появява нещо различно и смятам, че такъв е животът. През цялото време трябва да израстваш, помъдряваш и да се изправяш пред нови възможности. Най-хубавите ползи, получени от кариерата, са моят свят, хората около мен, синът ми, здравето, това, че имам голямо семейство, отлични приятели, огромна компания, за която работя. Повтарям, аз съм щастливка.

- Беше поканена на годишнината на ресторанта на приятелката ти Силвия Наваро...
- Наистина, много съм доволна. Истината е, че съм много горда, понеже всичко, което прави Силвия, се превръща в злато. Тя е голяма актриса и предприемач, голяма приятелка ми е, така че съм много доволна за нея, за този голям успех, понеже ресторанта е изключителен, храната и питиетата са превъзходни, като нея. Силвия е възхитителна, невероятна и това е прекрасно.

- Как се поддържаш във форма?
- Всеки ден пия сок от грейпфрут, нопал (кактус с плодове) и ананас, различни плодове, биомега и антиоксидант. Не се храня толкова здравословно, както би трябвало, но се опитвам да има баланс. Много обичам мазни ястия, като сланина и такос. Никога не съм правила диети през живота си и смятам, че никога не бих правила, затова се опитвам да балансирам - ако един ден ям всичко, на другия го свалям и се насилвам да включа здравословни храни, това ме подсилва. Разбира се, трябва да отдам значимото и на моята физика.

- Правиш ли някакви упражнения?
- Истината е, че не правих нищо, но от скоро започнах да практикувам редовно и мога да кажа, че сега е много приятен навик. Преди ходих в гимнастическия салон, но беше мъчение. От скоро започнах да правя кросфит и съм много доволна. Това е нещо като военна гимнастика и го практикуват полицаите и пожарникарите. Изваждам всичко от мен и се чувствам свободна. Когато съм стресирана, ми действа добре, помага ми да бъда по-спокойна.

- Би ли изпратила поздрав на твоите фенове?
- Обичам Ви и Ви пращам много целувки.

Една игра с имената на теленовелите, в които е участвала...

- В живота повече ангел ли си или непокорна?
- Повече ангел.

- Харесваш мъже тип Скъпо сърчице или Хамелеони?
- Хамелеони.

- Смяташ ли, че Ранените души трябва да се избягват с Железни души?
- Напълно.

- Някога чувствала ли си се тъжна Без теб?
- Да.

- Какъв атрибут трябва да има Клас 2013-а?
- Поведение в живота.

Любими:
Зеленчук: гъби;
Филм: "Отнесени от вихъра" ("Lo que el viento se llevo");
Книга: Хари Потър;
Здравословна закуска: ябълки с йогурт;
Спорт: кросфит;
Хоби: да гледа филми.