четвъртък, 14 февруари 2013 г.

Айча Бингьол: "Джемиле е силна, също като мен"

Интервюто с Айча Бингьол е взето по време на снимките на седемдесет и втори оригинален епизод на сериала "Времето лети" ("Öyle Bir Geçer Zaman Ki").

- Вече сте на седемдесет и втори епизод, как върви работата Ви?
- Всичко върви добре. Вече сме към края на сезона и всички сме много изморени. Сценарият е много добър и ще продължи да Ви държи в напрежение.

- Мислехте ли, че сериалът ще стане толкова известен и ще има толкова висок рейтинг?
- Не, никой не предполагаше, че ще стане така. В началото имах сценария само до четиринадесети епизод и започнах да се подготвям за ролята. С течение на времето, започнах да работя без никакво колебание. В този сериал, с този екип, всичко е много различно. Много съм щастлива, че попаднах в тази продукция. Голяма късметлийка съм!

- Ролята на Джемиле ти донесе много награди. Какво успя да вземеш от характера на героинята си?
- Много се радвам на наградите. Голямо е удоволствието, когато усилията ни се възнаграждават. Колкото до Джемиле - сценаристите още в началото ме предупредиха, че няма да ми е лесно с този образ на силна жена. Това, което харесвам в Джемиле, е, че каквото и да става, тя е много силна и въпреки всичко гледа напред. Това е и моето мото в живота - каквото и да се случи, забравяме и гледаме напред.

- Как се промени екипът от началото до сега?
- Нашият екип е много млад. За някои от актьорите това е първа роля. Аз виждам как те добиват опит, развиват се и стават се по-добри. Сега, когато вече сме на седемдесет и втори епизод, сме изградили една велика история. Всички имат принос в това. Много ми е приятно да ставам свидетел на постиженията на новите актьори, особено на децата.

- Всеки ден се сблъсквате с много трудности. Как се справяте?
- Винаги има много трудности, особено при младите актьори от екипа, които досега не са имали никакви роли, но си помагаме - ние на тях и те на нас. С малкия Емир (Осман) е много забавно. Случвало се е когато вече съм в кадър, снимат ме, той решава да ме пита нещо, голям е сладур. Никога не бих забравила тези моменти.

- Всички млади актьори от екипа много те обичат. Какво място имат те в живота ти?
- Аз също много ги обичам. И се шегувам с тях. Имаме си една такава шега между нас, както в сагата. Казвам им: "Добре, че съм ви родила" (смее се). Много е забавно с всички тях. Те са ми като второ семейство.

- Какво ще кажеш за "Времето лети" ("Öyle Bir Geçer Zaman Ki"), как ще се развие историята?
- Нищо не знам, аз също съм много любопитна. Дори ние, целият екип, не знаем какво ще се случи. Както вече знаете, можете да очаквате всичко. Като за края на сезона се опитваме да завършим нещата.

- От какво се интересуваш извън ангажиментите ти?
- От мода. Да пазарувам е едно от моите хобита. Това е голямо удоволствие за мен.

- Миналото лято участвахте в игрален филм, какво планирате за това лято?
- Няма да приемам предложения това лято, няма да снимам. Имам нужда от почивка, уморих се. Миналата година работих, докато другите си почиваха. Време е да си почина и аз. Напоследък обръщам много малко внимание на семейството си, на детето ми. Имам чувството, че ги пренебрегвам. Затова ще почивам. Имам само едно малко участие в едно представление в театъра.

- Би ли гледала "Времето лети" ("Öyle Bir Geçer Zaman Ki"), ако не участваше в него?
- Със сигурност. Както и сега, не бих пропуснала и един епизод.

- Как се чувстваш като гледаш себе си по телевизията?
- Много е странно. Аз, например, много рядко се харесвам, когато се гледам.

- Какво най-много харесваш в сериала?
- Първо, любовта на Айлин и Сонер. Борбата на Джемиле също. Харесвам и образа на Сюлейман.

- Мислиш ли, че Али заслужава Джемиле да му даде втори шанс?
- Не знам. Всеки заслужава втори шанс, но не мисля, че това важи и за отношенията между Джемиле и Али. Той допусна прекалено много грешки, а, като се има в предвид и изнасилването й, би й било много трудно да му прости. Нека да видим какво ще стане, аз също не знам.