събота, 9 февруари 2013 г.

Мерием Узерли: "С Хюрем заедно научихме турски език"

Реакции: 
Мерием Узерли е родена на 12-ти август 1983-а година (в момента е на двадесет и девет години) в Германия.
Майка й е германка, а баща й - турчин. Мерием е четвърто дете в семейството. Тя се появява и в някои немски филми. Най-успешната й роля е тази на Хюрем в хитовата турска продукция "Великолепният век" ("Muhteşem Yüzyıl").

- Къде беше досега?
- В Германия. Много се забавлявах там. Учих актьорско майсторство. Училищата в Германия развиват способностите на децата. Също така спортувах, но най-вече се бях отдала на изкуството. След като завърших актьорско майсторство, започнах да се занимавам с него.

- Защо не отиде в Холивуд? Всички мечтаят за там.
- Аз не мисля, че съм толкова добра. Това се отнасяше и за Турция преди да дойда. За съжаление, турският ми е много лош и идването тук беше само мечта за мен.

- Но благодарение на Хюрем научи турски...
- С Хюрем заедно научихме турски език. Когато за първи път прочетох сценария, не разбирах това, което пише. Но сега, благодарение на тези сценарии, научих езика. Вече мога да го говоря свободно.

- Кое е най-смелото решение в живота ти?
- Това да дойда тук, в Турция.

- Ти стана много известна в Турция. Как реагираха приятелите ти от Германия?
- В Германия аз не съм известна. Следователно, те се държат с мен нормално. И просто знаят, че аз не съм се променила.

- След като дойде тук, спечели много фенове. Доволна ли си от това?
- Не отдавам голямо внимание на това. Радвам им се и толкова. Не съм от тези, които ще тръгнат да се правят на други. Наскоро в Германия имах една забавна случка. Докато пазарувах в мола, една майка, туркиня с дете, ме погледна и каза на детето: "Колко смешно, тя прилича на Мерием". Ясно е, че тя не беше очаквала да ме види в Берлин. Не казах нищо, но ми стана много смешно. Бях облечена в ежедневни дрехи, а после медиите написаха: "Кошмар!". Бях изненадана. Вероятно искаха да ме видят в шикозен вид. Добре, аз постепенно ще стана шикозна (смее се).

- Натъжихте ли се от това?
- Не, аз не се разстройвам от такива неща. Натъжават ме болестите. Дрехите са просто парче плат.

- Смята ли семейството ти да се премести в Турция?
- Не, майка ми и баща ми работят там. Но веднъж, два пъти в годината идват тук.

- Имаш ли братя и сестри?
- Да, имам двама братя и една сестра. Аз съм най-малката.

- Как прекара шест седмици без Хюрем (поради сезонната пауза на "Великолепният век" ("Muhteşem Yüzyıl"))?
- Първата седмица беше странна. Понякога исках да съживя Хюрем в мен и й казвах: "Здравей!". Бях свикнала с нея и ми беше трудно да не я мисля. Понякога нямах търпение да се върна: "Хайде, де, кога ще започнем да снимаме?", но тогава си казвах: "Сбогом, Хюрем! Аз нямам общо с теб". Докато бях в Испания, баща ми прочел нещо за Хюрем и ми бе изпратил съобщение, а аз му казах: "Татко, съжалявам, но Хюрем не е на разположение. Ще можеш да разговаряш с нея след четири седмици". Не исках да говоря за героинята си...

- И сега, когато се върна, Хюрем е готова да се събуди...
- Вече е будна. Войната започна.

- Миналата година си получила много критики за наднормено тегло. Това разстрои ли те?
- Не. Аз знам защо хората говорят така. Обикновено, актрисата, която играе главната роля, трябва да бъде слаба. Разбира се, закръглена чужденка привлича вниманието.

- Каква е причината за наднорменото ти легло? Много апетит...
- Преди година спрях да се занимавам със спорт. Метаболизмът ми се промени. Започнах лесно да качвам килограми. Да ги свалям, обаче е много трудно.

- Имаше слух, че в хотела, в който ще отседнеш, си искала да има фитнес уреди в стаята ти. Вярно ли е?
- Не. Моите близки приятели знаят, че не съм капризна. Например, вчера написаха: "Мерием Узерли си е увеличила гърдите". Аз изпадам в паника дори когато ми потече кръв. И да стана най-красивата жена на света, не бих направила нещо, което ще навреди на мен самата. Най-важното е да бъдеш здрав. Не съм си слагала силикон в гърдите и няма да го направя.

- През новия телевизионен сезон има нови конкурентни сериали. Как приемаш това?
- Пожелавам им късмет. Казвам това искрено, защото и те работят толкова, колкото и ние. Това изморява... В крайна сметка, ние може да сме по различни канали, но всички са много добри. Публиката може само да се радва на такива интересни продукции. В крайна сметка, те сами решават какво да гледат.

- Какво да очакват зрителите във втория сезон на "Великолепният век" ("Muhteşem Yüzyıl")?
- Първият сезон показа кой какъв е. Сега по-скоро е като игра на шах. Този път голямата война между влиятелните лица от двореца ще стане много сериозна. Все пак, Хюрем ще се сдобие с власт. В сезона ще се присъединят и нови актьори, сред които Мехмет Гюнсюр, Бурак Йозчивит, Енгин Гюнайдн.

- Как прекарваш деня си?
- Ходя да снимаме, после се прибирам вкъщи и спортувам. Прочитам сценария, репетирам диалозите, отивам да спя. Така шест дни в седмицата. В оставащия ден се свързвам с моите приятели и семейството ми, отново спортувам и чета сценария.

14 коментара:

  1. oo ne turskoto zapochva da prevzema bloka

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за хубавата статия !

    ОтговорИзтриване
  3. Не може да бъде. Да публикувате статия за турски актьор. От доста време само латино сериали или актьори. Няма лошо, но пишете, че сте само блог за латино.

    ОтговорИзтриване
  4. 10 февруари 2013, 10:42
    Не забравяйте,че в блога освен фенове на латино сериалите има и такива на турските. Теленовелас Новини се старае да пуска материали както за латино феновете така и за тези на турските сериали.

    10 февруари 2013, 10:56
    Радвам се,че статията ви хареса. Мерием е наистина много интересна личност.

    10 февруари 2013, 11:32
    Теленовелас Новини се развива със всеки изминал ден. Радвам се,че взеха това решение,защото сега не само латино феновете,но и тези на турските сериали ще получават информация за любимите си актьори и техният живот. Мога да ви кажа,че статията която беше публикувана преди 10 дни за Чаатай Улусой стана много популярна за отрицателно време,което показва,че хората харесват новата придобивка на блога.

    ОтговорИзтриване
  5. Kude e Elisa? na Telemundo koga se o4akva da zapo4ne v BG :)ot mnogo vreme go otlagat seriala 2014 li da go o4akvame ili 2015, koga ???

    ОтговорИзтриване
  6. Изгледала съм всичките 85 преведени на БГ епизоди!!Великолепен филм,актьори,тоалети,обстановка'музика,!!!Обичам Хюррем (Мерием Узерли)и всички нейни колеги!!:):):)

    ОтговорИзтриване
  7. ne gi slu6aite kvo govorqt statiqta vi e mnogo hubava i iskam da poblikuvate pove4e statii za turski aktiori i seriali za6oto v dne6no vreme kakto i vie vijdate turskite seriali sa nai gledani i haresani.
    POZDRAVI........

    ОтговорИзтриване
  8. Latinoto e nai-gledano i haresvano draga :) i vinagi 6te si ostane nomer 1 tova e polojenieto iska6 , neiska6 ???

    ОтговорИзтриване
  9. Мина му времето на ЛАТИНОТО ! Беше интересно,сега не. Пълни измишльотини! Нищо общо с реалния живот!! Но,"ЗА всеки влак си има пътници" Гледайте си ги със здраве!

    ОтговорИзтриване
  10. Gledam gi i ne mi dreme kakvoo si misli6 xaxxxaxa ;)

    ОтговорИзтриване
  11. 10 февруари 2013, 10:42,
    Здравейте,
    Първо, турските сериали са много стойностни. Щом не Ви харесват, спокойно можете да преминавате статиите за тях. Второ, пише се "блоГ", Теленовелас Новини не е нито жилищен комплекс, нито блокче за рисуване.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 10:56,
    Здравейте,
    Радваме се, че статията Ви харесва. Благодарностите този път са за Слави.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 11:32,
    Здравейте,
    Предлагаме както статии за латино сериали и актьори, които преобладават тук, така и статии за турските сериали и актьори. Свиквайте с това! Направихме съкратено показване на статиите именно поради тази причина - да подминавате по-бързо статията за неприятен сериал, актьор и т.н.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 11:43,
    Здравей, Слави,
    Подминавай подобни коментари. Ясно е, че има хора, които не харесват турските сериали. В това няма нищо лошо, но начинът, по който заявяват това... с хилядите обиди... нямам никакви думи.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 12:50,
    Здравейте,
    Не веднъж сме казвали, че този сериал трудно ще започне в България. Трудно...
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 13:04,
    Здравейте,
    Да, този сериал наистина си заслужава. Актьорите и историята са невероятни.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 14:53,
    Здравейте,
    Радваме се, че статиите на Слави Ви допадат и ги следите. Той ще продължава да пише за Теленовелас Новини, бъдете спокойни.
    Поздрави!

    10 февруари 2013, 19:51,
    Здравейте,
    Изключително сме радостни, че латиното Ви допада, но има и фенове на сериали от други страни, които трябва да бъдат уважавани.
    Поздрави!

    11 февруари 2013, 07:43,
    Здравейте,
    Всеки си има вкус и той трябва да бъде уважаван. Вие гледайте турските сериали, щом Ви харесват. Но има и фенове на латино сериалите.
    Поздрави!

    11 февруари 2013, 19:31,
    Здравейте,
    Гледайте това, което Ви харесва! Не мога да разбера за какво се води тази безмислена война...
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Мерием Узерли е великолепна.Тя е толкова красива и естествена.Идеална комбинация между Ориент и Европа/има предвид родителите й.Така че,помислете.

    ОтговорИзтриване
  13. 29 май 2013, 17:24,
    Здравейте,
    Наистина е невероятна актриса. Талант и красота – две в едно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Тези спорове за латино и турски сериали са безсмислени! Всеки има право да гледа каквото му харесва! Просташка работа, стегнете се! А относно актрисата... гледала съм едва няколко епизода на Великолепния век и съм с впечатление,че тя играе змийската си роля чудесно. Беше интересно да прочета колко непринудена и естествена, различна, е тя в живота извън ролята. Благодаря на авторите за постнатото интервю! А, и още нещо : хубаво направения филм и кадърността на актьорския екип нямат народност! Предразсъдъците относно турските сериали ( като общо понятие) са излишни! Повечето хора, които говорят против тях, ги критикуват без изобщо да са ги гледали,що за мнения са това? Според мен по - добре малко чужда култура, отколкото нашенската чалга и пропагандните и текстове на родния ни български език!

    ОтговорИзтриване

Най-учтиво молим всички читатели да публикуват своите коментари, относно темата. Забранява се публикуване на коментари с обидни думи или реклами на конкурентни блогове и сайтове. В противен случай, сме принудени да санкционираме въпросен коментатор. Можете да задавате въпросите си и към имейла ни - telenovellas.news@email.bg. Благодарим Ви предварително!