понеделник, 11 февруари 2013 г.

Споделено от теленовелите: Вперили поглед

По повод на скандалните изказвания от миналата седмица, в които Нюрка каза, че заварила Едит Гонсалес с известен актьор, при това женен, остана съмнението кой е той.
Тя не пожела да каже име, но единственият възможен е Гай Екер. За да се избегнат всякакви съмнения, най-добрата приятелка на Едит твърди, че тя никога не се е забърквала с Гай, който е женен от дълги години и който не би изневерил на съпругата си Естела. Тя винаги е била до мъжа си. Това води до друга тема, а именно какво се случва, когато един актьор е непрекъснато с половинката си, която не сваля очи от него, дори при любовните сцени? Да видим...
Кати Барбери: "Никой не се осмелява да се приближава до Гай по неподходящ начин, защото жена му винаги е там и ще бъде ужасна липса на уважение". По време на снимките на "Саломе" ("Salome"), Едит била свидетелка на това, че Гай непрекъснато бил придружаван от Естела, която освен негова съпруга, е и негова мениджърка. Някои твърдят, че тя винаги е била зависима от сцените му, дори го напътствала как да целува партньорките си. Кати мисли обратното: "Тя не е жена, която се меси, тя е неговата половинка". 

Не е тайна, че Мигел Варони, съпругът на Кати Сиачоке в реалния живот, е много сигурен в себе си. В теленовелата "Чужди грехове" ("Pecados ajenos") Кати имаше постоянни еротични сцени с Жанкарлос Канела, но, преди да започнат снимките, Жанкарлос имал сериозен разговор с Варони. Канела: "На всяка сцена присъстваше Мигел, като режисьор. И веднъж ми каза: "Ела тук!", не го познавах такъв. Каза на режисьора: "Този ли ще целува жена ми?", а той му отговори: "Да, той!". Тогава Мигел ми каза: "Ще ти кажа нещо" и аз: "Господине", после ме прекъсна: "... ако спреш, ще те изрежа. Това е първата ти любовна сцена" и аз..., отново ме прекъсна: "Ако не спреш, пак ще те изрежа", аз: "Добре, това е удоволствие за мен".

От своя страна, Сара Малдонадо трябваше да снима няколко романтични сцени с Аарон Диас в "Клас 406" ("Clase 406") - теленовела, в която участваше и Шерлин, приятелката на Аарон в реалния живот по онова време. Сара: "За мен не беше неудобно, защото Аарон не е мой приятел, аз просто си правих новелата".

Неудобно се чувстваше Жанкарлос Канела по време на романтичната сцена, която снимаше с Хенесис Родригес в "Доня Барбара" ("Dona Barbara"), тъй като бащата на актрисата, известният певец Пумата, не сваляше очи и от двамата.
Жанкарлос: "Трябваше да се целуваме с Хенесис и на разстояние от нас беше той, Пумата, гледайки ни. "Ще целуваш дъщеря ми". Казах й: "Баща ти е там и ни гледа", а тя ми отговори: "Сериозно? Гледа ни?" и аз: "Да!", тя: "Какво ще правя? Внимавай, защото ако не му хареса...", на мен ми стана смешно. Беше доста неудобна ситуация, никога не ми се е случвало да снимам сцена с някоя жена, на която баща й е там, при това Пумата".