четвъртък, 4 април 2013 г.

Божествени и човечни... (първа част)

Звездите от телевизията без съмнение имат изключително интересен живот.
Не само защото са посветили съществуването си, за да ни забавляват с работата си, а и заради особеностите на професията им, в която нямат нормално работно време, сменят постоянно градове, а нестабилността е част от живота им.
Все пак, достъпът до дизайнерски дрехи, гримът, прическата и аксесоарите правят така, че актриси, певици и водещи да се радват на изобилствата на славата, стават обект на желания - от една страна, и на възхищение - от друга. Винаги гледат на тях като на модел за подражание за всички, желаещи да навлезнат в тази сфера. Светлините, камерите и червените килими вече са станали част от природата им, но въпреки това, не спират да бъдат жени от плът и кръв, наслаждаващи се на разходките в парка с децата си, отделящи време за романтични срещи с половинките си, ходещи до супера или включващи се в благотворителни каузи. Те са божествени и също така човечни. В това първо издание избрахме тези, които, заради кариерата, качествата и физическата си привлекателност, заслужават да бъдат на първо място в съзнанието ни през 2013-а година... Защото при звездите от телевизията най-големият блясък се крие в сърцето им.

Дана Гарсия: От Колумбия до света

Красота и каризма създават перфектната комбинация у една жена. Такава е тази млада колумбийка. Откакто изигра Марсела Вайехо в "Кафе с аромат на жена" ("Cafe con aroma de mujer"), Дана спечели международна слава и признание, стана не само призната актриса, но и една от най-привлекателните жени в света. Това й донесе много главни роли. Днес покорява почитателите си с главна роля в "Колко хубава любов" ("Qué bonito amor").

Божествена е, защото: "Смятам, че съм семпъл човек, всичко, което има общо със славата и модата, е част от работата и от персонажите, които съм играла. В живота съм традиционна жена, с много мечти и цели. Искам да дам най-доброто от себе си - не красотата, а фактът, че има хора, нуждаещи се от помощ, движи сърцето ми. Консервативна съм, класическа и искрена. А и голяма перфекционистка - това ме кара да страдам, понеже никой не контролира нищо. Винаги се боря с това, несъвършена съм".


Човечна е, защото: "Активно участвам в три фондации, опитвам се да бъда анонимна в тази насока. Смятам, че е от съществено значение да помагаме, под каквато и да е форма, но да го правим. Като дадем хляб или работа на някого, постигаме много, включително и когато подарим усмивка. В момента работя с фондация "Принцът на надеждата" ("Prince of Hope") и преди време с тях бях на езерото Титикака в Перу, където се научих да ценя основните неща в живота, като водата, покрива и почвата. Боли ме много от чуждото страдание. За първи път се почувствах зле, когато видях как един камион се преобръща и шофьорите трябваше да събират всичкия боклук. Бяха някакви старчета, не ме оставиха да им помогна, но ситуацията ме беляза ужасно много. Да помогнеш не е само с икономическа подкрепа, а и с малките неща от живота. Преди всичко, най-важното е да сме щедри".


Елисабет Гутиерес: Протагонистка на своята история

След като оглавяваше теленовели, като "Призракът на Елена" ("El fantasma de Elena") и "Лицето на отмъщението" ("El rostro de la venganza"), тази мексикано-американка отстъпи мястото на професията си, за да се посвети изцяло на семейството си. Но сега жената на Уилям Леви очаква не само скоро да се завърне в теленовелите, а да завладее и големия екран в Холивуд, където лицето й вече е впечатлило няколко продуцента.

Божествена е, защото: "Не правя нищо екстремно, за да изглеждам добре. Подлагам се на процедури за лице и си слагам крем. Не обичам диетите, храня се добре, правя и много упражнения. Дали си в телевизията или не, трябва да намираш време да се глезиш и да се грижиш за себе си, за децата и половинката си. Най-важното, за да изглеждаш божествено, е да знаеш как да го проектираш. Има както добри дни, така и не чак толкова, но трябва да се стремиш да се чувстваш добре, за да се отразява върху теб. Излизаш без грим, със сандали и с кърпа на главата... Ако се чувстваш божествена, ще бъдеш божествена".


Човечна е, защото: "Чувствам се прекрасно сред семейството си, в моя кръг и въпреки че Уилям и аз не бяхме планували да работим отново заедно, малко ни плаши, че хармонията ни ще се развали, заради разногласията, които винаги се пораждат в една продукция. За мен най-важното е да бъда моторът на моето семейство, а не да работя с него. Ако ни се даде такъв шанс, ще бъде страхотно, тъй като е страшен актьор, а и е много красив... Би било хубаво да играем заедно, започнахме едновременно кариерите си и вече единадесет години споделяме живота си, откакто се запознахме в "Изпълнители от теленовели" 2 ("Protagonistas de telenovela" 2). Нещо, което направихме като семейство, е да си дадем време като двойка и да имаме специални дни с децата си - това ги изпълва с увереност. Обичам да бъда майка на сто процента. Имам подкрепата на Уилям да се върна на екрана, когато пожелая, но сега не искам да изгубя порастването на малките ми слънчица".


Габи Еспино: Всичко от любов

Страстен и силен, но най-вече истински човек, без добавки или оцветители. Добрите изпълнения отвеждат венесуелката до най-гледаните продукции в родната й страна, а също и в Колумбия, Мексико и САЩ, където остави за малко кариерата си, за да се посвети на семейството, което сформира с Жанкарлос Канела. Габи потвърждава, че може да се постигне всичко, което желаеш, ако чувството е истинско и искрено.

Божествена е, защото: "Хората ми хвалят много устата, начинът, по който се усмихвам и формата на устните ми. Смятам, че дългата коса е едно от най-силните ми оръжия. Макар да ми е трудно да определя коя част от тялото си харесвам най-много, без съмнение, когато се видя в огледалото, се чувствам благодарна на природата и на Бог. Преди година родих и процесът по възстановяване не е лесен. За мен е постижение да знам, че година след като станах майка, отново ме смятат за божествена. Ако има някой, който да ми подвига егото, това е Жанкарлос. Той е от този тип мъже, които си дават сметка дали съм се подложила на промяна във външния си вид. Казва ми, че всичко, което правя, ми се получава божествено. Обръща голямо внимание на малките детайли и самочувствието ми винаги е на макс, благодарение на него. Харесва ми да се глася, за да се чувствам добре с мен самата и с половинката си. Не го правя, мислейки за останалите, въпреки че е хубаво да ти правят комплименти. Скоро не ми се е случвало да го правя, както за една фотосесия или продукция, но обичам да излизам нагласена. Доста женствена съм и не излизам от къщи без спирала и подсушена коса".


Човечна е, защото: "Считам се за истинско човешко същество, като всеки друг. Това, което ме прави различна, е работата. Страдам, смея се, щастлива съм, плача... Играя живота на домакиня, като всяка друга жена се грижа за децата си, спортувам, ходя до супермаркета... Обичам да съм такава, прозрачна... Не бих могла да живея с четири детегледачки, шофьор и три камериерки... Предпочитам лично да се занимавам с моите хора и това ме прави щастлива най-много. Не съм недостижима".


Ейза Гонсалес: Новият лебед от теленовелите

Младата публика е привлечена от красотата и симпатията на тази сонорка (жителка на Сонора), която с всяка своя стъпка показва великата си красота, влияние и стил. Ейза е едва на двадесет и гри години, а постоянно я искат по списания, заради младежкото си поведение, полемика и спокойствие. Днес се радва на изключителен успех, благодарение на героинята си Ники в "Истинска любов" ("Amores verdaderos"). Въпреки това, бе приета в света на шоубизнеса с ролята си в "Лола, имало едно време" ("Lola, erase una vez").

Божествена е, защото: "Дивите вече не съществуват, днес тази дума трябва да бъде разглеждана като това, което всъщност означава - нещо свързано с божествеността или по-добре някой, който има ангел, привличащ хората. Най-добрият начин да станеш божествена е да бъдеш искрена, любезна, скромна и благодарна. Всички жени обичаме да сме красиви. Актрисите винаги ни виждат бляскави, но и ние си имаме нашите неблагоприятни дни. Когато се храня добре и спортувам, макар да изглеждам ужасно, се чувствам красива. Най-много искам да ми се откроява косата, с нея могат да се правят много неща, основно да променяш вида си. Сега съм щастлива със себе си, въпреки че да се чувствам красива е най-маловажното - има и по-съществени неща".


Човечна е, защото: "Небрежна съм, обичам да си стоя в леглото, да спя, да ям и отново да спя. Живея въз основа на съня, нуждая се от прекалено много енергия. Изисквам я от приятелите, наслаждавам се също на това да бъда с майка си, брат си и племеничето си. Имам силна връзка с децата, започнах с "Лола, имало едно време" ("Lola, erase una vez") и оттогава се впрегнах да помагам на различни фондации. Виждала съм неизлечимо болни деца и това ме е накарало да ценя здравето. Много хора вярват, че съм се понесла на вълната на славата, но всъщност съм нормална. Живея младостта си, ходя на купони и се напивам, ходя на фитнес, но осъзнавам, че нося отговорност три пъти по-голяма, от което и да е друго момиче на моята възраст".


Другата седмица очаквайте продължението на "Божествени и човечни", в което ще Ви срещнем с Бланка Сото, Арасели Арамбула, Катерин Сиачоке и Соня Смит...