сряда, 3 април 2013 г.

Шерлин - реализирана и щастлива

Шерлин е една от най-обичаните млади мексикански актриси.
Тя е родена в Гуадалахара и израства там с по-големите си братя и сестри - Карла, Оливер (който се самоубива) и Крисел. Започнала е артистичната си кариера на четири годинки като модел от реклами. Физиката й я превръща в жена, достойна да позира пред обектива.

Надеждата на Телевиса се е качвала и на модния подиум, дефилирайки с булчински рокли на дизайнера Рафаел Ернандес. Но определено това, което й отваря вратите към света на актьорството, е спечелването на конкурса "Да играем пеейки" ("Vamos a Jugar Cantando"), когато тя е на пет години. Три години по-късно й предлагат първата роля - във филма "Стари обувки" ("Zapatos viejos") с Глория Треви. От този момент не е спирала да се снима в седмото изкуство. Привлечени от потенциала й, продуцентите на Телевиса я приемат в Школата си. Шерлин веднага влиза в състава на "Розовите дантели" ("Agujetas de color de rosa"), снимана през 1994-а година. Оттогава не спират офертите към нея и въпреки крехката си възраст, се отнася изключително отговорно към натоварения ритъм на работа. Красавицата обича много да пее и затова е част от музикалната група "Kids" в продължение на три години. Снимала се е в едни от най-успешните новели, като играе и в игрални филми. Освен в киното и телевизията, е покорявала и театъра. През 2006-а година изпълнява главната роля в мюзикъла "Васелина" ("Vaselina"), заедно с бившето си гадже - Аарон Диас. След големия успех, който постига, участва в класиката "Скъперникът" ("El avaro") на Молиер. През 2006-а година показва певческите си данни в благотворителната програма "Пеейки за една мечта" ("Cantando por un sueño"). Участвала е в теленовели, като "Марисол" ("Marisol"), "Клас 406" ("Clase 406") в ролята на ученичка, "Пробуждане" ("Alborada") - най-успешната й роля, "Огън в кръвта" ("Fuego en la sangre"), изигравайки Ливия, "Внимавай с ангела" ("Cuidado con el angel"), където е сестрата на Уилям Леви, с когото е имала проблеми по време на снимките, "Хамелеони" ("Camaleones"), "Семейство с късмет" ("Una familia con suerte"), изпълнявайки ролята на грубо и невъзпитано момиче. В момента се снима в супер успешната новела "Истинска любов" ("Amores verdaderos"), където е Лилиана, дъщерята на Ариага (Едуардо Янес). Шер, както обича да й казват, е много развълнувана с този персонаж, тъй като не била планувала да играе в теленовела тази година. От Веневисион пък искат младата актриса да изиграе главната роля в новата версия на "Дивата роза" ("Rosa Salvaje"). Учила е при Патрисия Рейес Спиндола, Фелипе Товар. След като завършва "Школата на Телевиса" следва режисура в Лос Анджелис. Смята да продължава да се развива.

Чапара, както й казват у дома, обича да чете, най-вече Ницше, да слуша песните на Селин Дион, Ред Хот Чили Пепърс, Бекстрийт бойс и Естопа. В свободното си време играе волейбол и баскетбол и ходи на йога. Обича водните спортове. Сушито и мексиканската кухня са нейни предпочитани храни. "Аз съм весела, обичам да бъда с прителите и семейството си. Освен това съм много дейна, бъбрива, добра приятелка и много искрена", самоопределя се актрисата.

С много нежност си спомня първата си любов - Аарон Диас, на когото дава първата си целувка, едва на шестнадесет години. Започват да излизат по време на снимките на "Клас 406" ("Clase 406"). Но животът й не е бил розов. След раздялата си с Марио Дом, вторият й приятел, имаше връзка с бившия съпруг на Сабин Мусие - Хорхе Пералта, която не завърши добре – младата актриса го обвини, че я е измамил със сто тридесет и пет хиляди долара със сделка, към която я подтикнал. Този конфликт доведе и до размяна на остри реплики със Сабин Мусие, която намекна, че знае факти, които могат да разрушат кариерата на младата й колежка. След разрешаването на легалния проблем с Хорхе, този опит я накара да размишлява върху това как да ръководи емоционалния си живот. 
В момента Шерлин е щастливо влюбена в политика Херардо Ислас, с когото е от ноември 2012-а година. Актрисата разказва как я е помолил да стане негова годеница: "Бяхме на спа, за да се отпуснем и на закуска започна да ми говори: "Знаеш ли? През времето, в което излизаме, си прекарах страхотно, харесва ми и те обожавам", извади една кутийка и каза: "Искаш ли да ми станеш годеница?", не знаете какво вълнение изпитах, вдишах дълбоко и казах: "Да!".

Със своите двадесет и седем години и двадесет и три годишна кариера зад гърба си, Шерлин е спечелила обичта и уважението на публиката.

- Шерлин, какво си спомняш от детските ти години?

- Бях много будно момиче, говорех много и ми харесваше да си играя. Спомням си, че едно от най-любимите ми неща, бяха животните. Родителите ми купуваха зайчета, котки, катерички, имах всякакви домашни любимци. Винаги ме глезеха, бях много обичлива с тях и едно от хобитата ми бе да пея и танцувам.

- Коя е най-трудната ситуация, случила ти се като малка?

- Спомням си, че за първата работна сесия ме извикаха да участвам в теленовела. Бях на около десет и всичко вече беше потвърдено. Но един петък, два дни преди да започнат снимките, ми казаха, че продуцентът сега искал блондинка със зелени очи за ролята. Беше ужасно за мен, превърнах се в ревла. Страдах, ритах, но след това си дадох сметка, че всичко се случва поради някаква причина - Бог си знае работата. Казвам Ви това, защото след това господин Емилио Лароса ме извика в офиса си и ме попита какво ми става. Когато му обясних, че са ми отнели ролята, той ми сподели, че има приятел, който имал нужда от момиче като мен. Прати ме при господин Роберто Гомес и работих в проект, който се оказа много успешен. Оттогава научих, че всичко идва, но трябва да умеем да го изчакаме.

- Казват, че първата любов не се забравя. Как си я спомняш?

- Първата ми любов беше Аарон Диас. Бяхме малки и се обичахме много. Спомням си го като нещо красиво. Но също казват, че човек има първа любов, любовта на живота си и човекът, за когото се жени.

- Пазите ли приятелски отношения с Аарон?

- Когато се видим, се поздравяваме с вълнение. Животът ни отведе по различни пътища, но ми е приятно да го видя триумфирал.

- Как си представяш идеалния мъж за теб?

- Трябва да ме обича и уважава, да приема кариерата ми, да обича семейството ми. Трябва да му се се възхищавам. Обичам да се чувствам защитена и обгрижвана.

- Как се появи възможността да участваш в "Хамелеони" ("Camaleones")?

- Един ден Роси Окампо, продуцентката, ми се обади и ми каза, че ще започва новела и имало една роля, която би ми харесало да изиграя. Направихме работна среща. След края й се отдадох на два месеца пеене, танци, игра, израз на тялото. Когато дойде време за снимки, Роси ми сподели, че ще да даде пресконференция, на която ще съобщи, че аз ще съм една от главните героини на историята. Така дойде тази възможност. Роси е цяло чудо като продуцент, добра приятелка е, имам късмета да бъда близка и с дъщеря й. Гледам на нея не като на успешен и изискващ продуцент, а като на майка, тя е невероятен човек.

- Какви бяха отношенията ти с Белинда? Сърдита ли си й - тя бе любовница на екранния ти баща в поредицата?

- Само в новелата. Извън нея сме добри приятелки.

- В "Хамелеони" ("Camaleones") имаше специална химия с Пи Уи...

- Обожаваме се, не мога да отрека. Забавляваме се много по време на снимките - затова е и успешна двойката ни. В и извън историята се разбирахме прекрасно.

- Как ти се струва Лилиана, героинята ти в "Истинска любов" ("Amores verdaderos")?

- Лилиана е много добро момиче, не е злодейка, формираме любовен триъгълник с Ники (Ейза Гонсалес) и Гусман (Себастиан Рули) и по принцип трябва някой да е лошият, но героинята ми не е злодейка, отново го повтарям, няма лош и добър тук. Лилиана е нежно момиче, от полето... Трябваше да вземам уроци по Аикидо. Преживява голяма промяна с развитието на историята. Бори се за това, което иска, обича много семейството си.

- Преживяваш един много хубав момент - личен и професионален. Коя е основата за този успех?

- Определено семейството ми винаги е било до мен, освен това имам страхотен екип, с който работя. Имах и късмета да избера правилните проекти, които да ме накарат да израстна като актриса. В личен план съм много влюбена в годеника си.

- Като млада актриса, как виждаш Вашето поколение?

- Ние сме едно прекрасно и различно поколение. Има много млади хора с желания, с потенциал да постигнат промените, от които се нуждае страната ни. Във време сме, в което е много важно да се събудим. Ние сме поколение, тревожещо се за основните и ценни неща, каквото са семейството, планетата, иска ни се да бъдем по-добри.

- Предложили са ти да се снимаш в списание за мъже. Защо отказа?

- Имам прекрасен племеник - Диего, на три годинки, който е много важен за мен. Нямам деца все още и не знам дали ще имам, но сега в семейството ми има един човек, за който ме е грижа изключително много. Важно е и какъв пример му даваме. Не знам за утре, но днес съм на ясно какво не ме вълнува. Благодаря за предложенията, като жена винаги ти става приятно, когато те считат за секси, привлекателна, красива, но за момента да се снимам в такова списание не е сред плановете ми.

- Мислиш ли да се посветиш на музиката?

- Музиката е нещо, което ми харесва, което ме допълва, но приоритет в живота ми и най-голяма страст е актьорството. Работила съм в много добри проекти. Всеки един ми е дал модел за израстване.

- Какви планове имаш?

- Да приключа новелата, в която се снимам в момента, и да продължа да израствам. Искам да режисирам нещо, което ми харесва. Искам да правя отново кино или театър. Имам предложение за филм през месец април, когато свършат снимките на "Истинска любов" ("Amores verdaderos"). Отварям и козметична линия с приятелките си, имам много проекти занапред и съм доволна. Дано всички се развият по правилния начин.

- Какво ще кажеш на почитателите си?

- Искам да Ви благодаря, че винаги сте зависими от мен. Обичам ви много, Бог да Ви благослови и помнете, че когато имате мечта, работете върху нея, трябва да сте дисциплинирани, постоянни и да не се признавате за победени. Постоянството е формулата за успех.