петък, 28 юни 2013 г.

10-те най...: Готини лафа от теленовелите

Една дума, една фраза... Тя може всичко – да те разсмее, да те разплаче, да те ядоса или пък да те постави на място...

Днес предстои да разгледаме 10-те най-забавни фрази от теленовелите, станали незабравими. Готини, смешни, иронични... Някои сме чували в българския ефир, докато други предстои да чуем. Всички знаем, че при турските сериали една от най-популярните приказки е: „Дано да е за добро”. Сега нека видим и какви са ги говорили в латиноамериканските теленовели...

10. Рехина (Анхелика Ривера) в „Господарката” („La dueña”)
Анхелика Ривера стана известна с фразата на героинята си – Рехина, в мексиканската новела „Господарката” („La dueña”): „На никого не му принадлежи повече, отколкото на мен, защото аз... аз... съм Господарката!

9. 
Индия Мария (Мария Елена Велеско) в „Неукротено сърце („Corazón indomable”)
Индия Мария (Мария Елена Велеско) от „Неукротено сърце („Corazón indomable”) също е експерт във фразите. От устата й могат да излязат както много забавни, така и много мъдри мисли: „Сега защо си толкова тъжен, май пиленцето се е разболяло. По този начин Мария се обръщаше към Рамиро (Игнасио Лопес Тарсо), щом го виждаше без настроение. Тя не можеше да крие любовта, която изпитва към дядото на Марикрус (Ана Бренда Контрерас), и винаги му повдигаше духа: „Вие стар? Стари са хълмовете!” А щом я попитат за връзките й, тя отговаряше: „Ами, заслужавам повече, но и на това съм доволна!. Мария знаеше много добре как да постави на мястото Лусия (Елисабет Алварес), казвайки й: „Аз, която съм на седемдесет, работя много повече, в сравнение с други две или три, които са на двадесет.

8.
 Марикрус (Ана Бренда Контрерас) в „Неукротено сърце („Corazón indomable”)
Марикрус (Ана Бренда Контрерас) от „Неукротено сърце („Corazón indomable”) също има много особен начин на говорене. Щом нещо я изненада, тя казва: „Я, виж ти!. Освен това, героинята на Ана е приела, че не знае всичко: „Аз не знам нито да чета, но, добре, щом казваш – изяждам думите.

7. 
Каталина Креел (Мария Рубио) в „Свърталище на вълци („Cuna de Lobos)
„Ти не можеш да забременееш, защото си... по-стерилна от камък. Тази реплика я казва Каталина Креел (Мария Рубио) в „Свърталище на вълци („Cuna de Lobos). Незабравимата злодейка бе експерт в думите и по-специално, когато атакува враговете си. „Коя е тази квартална Пепеляшка?. Тя бе толкова жестока, че не вярваше в любовта. „Случва ти се това, което се случва на глупавите и обикновени хора – влюбваш се. Каталина се чувстваше щастлива, когато малтретираше хората около себе си: „Унижавам ги не защото са бедни, а защото са прости. Нямат въображение. Липсата на въображение е най-лошият грях.

6. 
Доня Хуана (Даниела Ромо) в Пробуждане (Alborada)
Какво ли не направи Доня Хуана (Даниела Ромо) за сина си в „Пробуждане” („Alborada”)? Крадеше, лъжеше, пращаше да убиват хора, но това е майчината любов... „Така е и така ще бъде. Тази фраза беше любимата й!

5. 
Катерина Алварадо (Кимбърли дос Рамос) в „Лицето на отмъщението („El rostro de la venganza)
Катерина Алварадо (Кимбърли дос Рамос) от „Лицето на отмъщението („El rostro de la venganza) също ни накара да паднем на земята от смях от една нейна много забавна реплика, казана към края на теленовелата: „Ако тази сестра е монахиня, аз съм двойничка на Лейди Гага.

4. 
Ева (Хайме Камил) в „Заради нея съм Ева („Por Ella Soy Eva)
Ева Мария Леон Харамийо (Хайме Камил) от „Заради нея съм Ева („Por Ella Soy Eva) също има много забавни реплики. Ако някой каже нещо не на място, възкликваше: „Не ставай смешен! Тя (Ева) не се колебае да казва истината за мъжете на приятелките си: „Неандерталската предистория на твоя съпруг няма майка. Той е недодялан, твърдоглав, яде каквото види. Всички в компанията, в която работи Ева, я обичат. Тя помога на всички жени, „понеже всички сме мексиканки. Всеки път щом получаваше изненадваща новина, тя отвръщаше: „Какво, какво, what?”.

3. 
Мили (Наталия Орейро) в „Дивият ангел („Muñeca brava”)
Всеки път, щом оприличаваха на момче Мили (Наталия Орейро) от „Дивият ангел („Muñeca brava) и я наричаха с мъжкото име, Чарли, тя отвръщаше: „Чарли, топки!”.  Тази фраза бе толкова заразителна, че дори сдържания и възпитан иконом я използва веднъж, без да се осъзнае. Кой би я забравил?!

2. Тереса (Анжелик Бойер) в „Тереса” („Teresa”)

Тереса (Анжелик Бойер) от едноименния сериал беше толкова лоша по характер, колкото добра във фразите. Една от класиките й беше: „Между това да бъдеш или да не бъдеш съм аз!. А когато изоставяше горкият Мариано (Аарон Диас), героинята на Бойер му каза: „Би бил перфектният мъж... ако беше богат. Как Ви се струва?

1. 
Ники Бриз (Ейза Гонсалес) в „Истинска любов („Amores Verdaderos”)
Една русокоса красавица сипеше лаф след лаф. Става дума за Ники Бриз (Ейза Гонсалес) в „Истинска любов („Amores Verdaderos). И сега следва поредица от златните й лафове: „Вземай си GPS-а и се намери”, „Кликни и се минимизирай”, „Чувствам се по-следена и от Лейди Гага на концерт”, „Махни вече тази физиономия на изстискан лимон”, „За мен си като 30-ти февруари – не съществуваш”, „Качи се на Титаник и потъни”, „Умножи се по нула и толкова”, „Гусмансито (Себастиан Рули) изтри от твърдия си диск любовта си към мен”, „Схващаш ли? Или да ти го обясня с ябълки, за да разбереш?”, „Ти си това, което идва след „w, тоест „х”...

0. 
Миа Колучи (Анаи) в „Непокорните („Rebelde)
Красива, слаба и възпитана – такава е Миа Колучи (Анаи) от „Непокорните
 („Rebelde). Фразата на живота й: „Колко е трудно да съм аз!”, беше и е много популярна и до днес.

Дано да сте се забавлявали! С тази класация 
рубриката „10-те най Ви казва „Чао!”. Но засега! Имайте весело лято и не десет, а сто най-хубави летни дни!