четвъртък, 25 юли 2013 г.

Жанкарлос Канела разкрива своите "страсти"

 Актьорът и певец говори за големите си страсти - половинката си Габи Еспино, децата си, новите проекти в Лос Анджелис, накъде ще поеме с цялото семейство, за главната роля в последната си теленовела за Телемундо "Забранена страст" ("Pasion prohibida") и за най-новия си хит "Харесва ми" ("I Love It").

 Млад актьор, който за много кратко време успя да се наложи като един от най-харесваните и многообещаващи звезди от телевизията. Певец, който успя да разтопи всички с нежните си песни. Жанкарлос Канела е щастлив със семейството, което сформира до половинката си Габи Еспино. "Изобщо не усещаме разликата в годините. Когато седним да говорим, имаме общи теми, много общи неща и смятам, че и двамата си приличаме в това, че знаем какво искаме. Имаме както индивидуални, така и общи приоритети". Като го гледаме толкова красив и неустоим, никой не си представя, че сменя памперси и чисти повръщаното от бебето. "Аз сменям памперсите, заел съм се с гледането на бебето. Случва се да повърне върху мен... напълно ме излъгаха какво е да си баща", казва 
усмихнат Канела. Жанкарлос не веднъж е казвал, че се чувства баща двойно - отговорен е не само за биологичния си син Николас на 1г., но и за дъщерята на Габи от предишния й брак Ориана, която, от своя страна, до толкова е свикнала с него и го обича, че го нарича "тате". "Най-важният подарък, който може да имам в живота - да бъда баща. Гледам сина си в очите и си казвам 'О, Боже мой, най-великото нещо, което съм виждал в живота си'... Ориана с всеки ден става все по-голяма, по-интелигентна", споделя с любов, говорейки за двете си деца. Жан разкрива на какво се радва и по-специално как се разбира с Ориана. Той е този, който я води на градина и заедно пеят и танцуват по пътя. Но не е само това - дори й споделя първите си любовни истории от дете. Бащинството е направил този 25-годишен красавец по-чувствителен и да не се страхува да изразява емоциите си. 
 Макар за него семейството да е приоритет, Канела се стреми през цялото време да поддържа баланс, тъй като не може да живее и без кариерата си. "Заради професията ни ни се налага да пътуваме много, не си представям живота си без музика, без моята кариера, без феновете си, това ме удовлетворява по един начин и семейството ми по друг. Трябва да търсим баланс". Кубаноамериканецът винаги е бил като риба във вода между пеенето и актьорството, но умее да комбинира двете си страсти. "Когато направих "Дявол с ангелско сърце" ("Más sabe el diablo"), приключвах записите на първия си албум и песента "Любов, остани" ("Amor quédate") стана заглавна песен на теленовелата. Благодарение на Бог, хората подкрепят и двете неща и песента зае първо място на списание "Billboard". Тази формула се получи", изтъкна Канела, който спечели наградата "Premio Lo Nuestro" за "Откритие на годината" за 2010. Актьорът си спомня, че щом приключиха снимките на теленовелата, която го събра с любимата му, отиде на турне за година. Именно на това турне Габи и Жанкарлос обявиха, че са заедно, след като двамата се целунаха пред всички. "След това дойде "Сърцето ми настоява" ("Mi corazón insiste"), а заглавна песен отново 
беше моя песен от втория ми албум "Нов ден" ("Un nuevo día"). Пак ни се получи много добре", каза Канела, на който пеенето и игрането в новелата му донесе двойно признание и успех. В "Забранена страст" ("Pasión prohibida"), където Жан отново съчетава двете си страсти, всички очакваха, че ще видят любимата си двойка пак, макар и за последно, но това не стана. Вместо Габи Еспино компанията назначи Моника Спиър за парньорка на Канела в последната му теленовела с тях за момента. "Случват ми се много неща и на двата пазара. Наскоро подписах в Лос Анджелис с "CAA" (творческа агенция за артисти), най-престижната агенция за таланти на англоезичния пазар". 
 Пускането на сингъла "Харесва ми" ("I Love It"), част от третия му албум, който за сега не иска да каже как се казва, се превърна в добър претекст, за да опознаем малко повече мъжът, който стои зад названието "най-красивите", според списание "People en español". Песента на лятото, според наградите "РJ", набира все по-голяма скорост. 

- Как се чувстваше в "Забранена страст" ("Pasión prohibida")?
Очарован бях. Честно казано, понякога трябва да говорим добре за една теленовела, защото трябва да го правим, но е напълно различно, когато някой наистина казва хубави неща за новелата, която прави, тъй като се влюбва в проекта. Когато ми дадоха сценария и прочетох името на режисьора, Хуан Камило Феранд, си казах: "Чакай, това е сценаристът на нарконовелата "Шефът на злото, Пабло Ескобар" ("El patrón del mal, Pablo Escobar"), а това е любовна история". Ще бъде интересно. Това е нетипична любовна история, впечатляваща, не можех да спра да чета епизодите. Всички персонажи са наистина човечни: не винаги е така в теленовелите. Много е реална, истинска и пълна със съспенс. Непредсказуемо е всичко.

- Кой е Бруно, героят ти?
Бруно е луд, безсрамник, говори варварщини, впечатляващ е. Минава през няколко етапа, които го правят забавен, но едновременно с това и сложен. Мисля, че това беше най-сложният персонаж, който съм имал в кариерата си.

 - Как започна кариерата ти?
Зaпочнах с музиката от седемгодишен. Никога не спрях да се занимавам с нея дори като станах актьор, но се появи един проект, в който главният герой беше певец и така започна връзката с телевизията.

- Как се подготви за ролята на Анхел в "Дявол с ангелско сърце" ("Más sabe el diablo")?
Всъщност искаше голяма концентрация и трябваше да контролирам нервите, затова се шегувахме. По-лесно ми беше да се концентрирам в любовните сцени с Габи, понеже нямаше много текст. Дори при бой също е по-лесно да се концентрираш, така че като работиш с актьори като Мигел Варони и другите от състава, те ти дават много и правят работата по-лесна.

- Това беше първата ти главна роля. Как се чувстваше?
С голяма отговорност. Щом си протагонист, имаш повече участия, но това е екипна работа и разполагаме със страхотен екип, пълен с фигури, на които се доверяваме със затворени очи. Чувствах се много удобно, като семейство бяхме. Не спирахме да казваме колко добра е сценаристката, естествена.

- А как се появи тази главна роля?
Никога не си представях, че ще правя теленовели, тъй като Телемундо ме познава като певец. Първият път, когато ми се обадиха беше, за да направя демо за персонаж, който е певец. Направих го, останаха доволни от работата и ми дадоха шанс за прослушване за млад герой в "Чужди грехове" ("Pecados Ajenos"). Бяха удовлетворени от работата ми и след това ми предложиха три последователни главни роли и да пея главните им теми. Много бях доволен от тази възможност, мога само да благодаря вечно на Телемундо за доверието им в мен и влагах сто процента от мен във всичките проекти, които направихме заедно. Това е резултатът от години работа и усилия, които споделям със семейството си, моят екип и с всичките ми фенове, които винаги са ме подкрепяли. 

- Как се разбираше с баща ти в теленовелата Мигел Варони?
Когато работих в "Чужди грехове" ("Pecados Ajenos") с Катерин Сиачоке, съпругата на Мигел, се запознах с него и се превърна в мой брат, така че беше много готино да знам, че с него трябва да се боря пред камерите. 

- Засне първия епизод на "Доня Барбара" ("Doña Bárbara"), заемайки важно място, приятелят на донята. Как изживя този опит?
Падна ми се да снимам с Хенесис Родригес и си прекарахме добре. Беше доста забавно, че в сцените с целувки там беше и Пумата (бащата на Хенесис, както сме разказвали и в "Споделено от теленовелите"), зад нея. Казах й да не се изнервя, но баща й е там и след това трябваше да снимаме. Прекарахме си добре. Моето участие го снимах за две седмици в Колумбия, страна, която посетих за първи път. Точно тогава Ингрид Бетанкур беше освободена и ме очарова радостта на хората и местата.

- Също си си пробвал късмета в киното във филма "Измъчен от нощта" ("Hunted by Night"). Каква роля имаше?
Във филма играя професионален стрелец с лък, учител по военни изкуства и 98% от сцените си ги направих, без да ползвам дубльор, благодарение на това, че съм привърженик на адреналина. 

- Каква техника ползваш, когато целуваш на снимачната площадка?
Винаги целувам наистина, внимателно, със страст. 

- Плановете ти да отидеш в Лос Анджелис още ли са в сила?
Да, със "Забранена страст" ("Pasión prohibida") се сбогувах за известно време. Причината, поради която направих тази теленовела, е защото по договор трябваше да го направя. Пътувах до ЛА, където се срещнах с няколко продуценти и подписах договор с САА, най-голямата агенция за таланти в ЛА и имам възможност да правя кино. Само трябваше да приключа с тази новела и се местя окончателно в ЛА. Затова и тази история е по-специална. Не се сбогувам с този жанр нито с Телемундо, защото тази компания е мое семейство, благодаря й за цялата подкрепа, която ни даде. Сбогувам се с Маями, където съм роден, израстнах и се развих. Новият ми дом ще бъде ЛА след няколко месеца.

- Габи ще те придружи ли?
С Габи винаги се подкрепяме. Всеки си има кариера, която понякога ни води по отделни пътища и в дистанцията трябва да се подкрепяме, да вземаме най-добрите решения за децата ни, те да са стабилни, възможно най-добре възпитани. Когато вземаме решения, мислим за тях. Опитваме се да намерим баланс между индивидуалните и професионалните ни желания. Когато Габи свърши задълженията си към Телемундо и теленовелата, която снима в момента, четиримата заминаваме за ЛА.

- Как си като баща?
Въпреки работата, се наслаждавам на максимум.

- Помагаш ли при гледането на бебето?
Аз сменям памперси, заех се с това, случвало ми се е да повърне отгоре ми. Излъгаха ме напълно какво е да си баща... казаха, че за първи път в живота си ще сменям памперси, акото, щяло да мирише страхотно. Това е най-голямата измама! Това е най-лошата миризма. Понякога си мисля, че съм най-лошият баща, защото не се радвам на това. Истината е, че сменяме памперси, защото е наш син и не ни интересува. Мисля, че тук е магията и чудесното да бъдеш баща: да правиш неща, които не би направил на други. 


- Бащинството май те е направил по-чувствителен?
Сто процента. Тази любов не може да се обясни с думи. Смятам, че по неосъзнат начин това да бъда част от Николас и половинка на Габи ме е разчувствал в много аспекти. Усещам, че по някакъв начин се преродих.

Да поговорим за музиката...
- Във втория ти албум "Нов ден" ("Un Nuevo Día") имаш дует с Питбул ("Тялото ти" ("Tu cuerpo")). Как ти се стори да работиш с него?
Питбул е легенда в своя жанр, която никога няма да бъде забравена, не само дойде, но успя да се задържи. Тази продукция "Нов ден" ("Un Nuevo Día") ми харесва, защото всички сме различни, но това, което ни обединява, е страстта ни към музиката.

- Ходил ли си на купони с Питбул?
Разбира се! Аз съм ходил с него и той ме е придружавал също. Забавляваме се доста... като брат ми е. 

- Най-новото ти парче "Харесва ми" ("I Love It") е написана от теб. Какво искаш да предадеш с тази песен?
Винаги съм смятал, че като музикант никога не трябва да се водим само от едно чувство и една емоция. Например, любовта е многоцветна и многоетапна. Романтичната любов може да се изрази чрез балада или нещо поп и така да се представи радостта от това, че си с половинката си. Тази песен е празнуване на любовта, колко великолепно се чувстваш с твоя човек. Това е една от най-раздвижените песни в албума.

- Какво можеш да ни издадеш за новия си продукт?
Дискът е разнообразен, от песен като "Харесва ми" ("I Love It"), която е по-ритмична, до балади, пълни с меланхолия и носталгия. Продуктът е пълен с емоции. С тази песен специално искам хората да танцуват. Да я слушат в колата, като се къпят, като са у дома и каквото желание имат.


- Чрез този албум какво можем да опознаем от Жанкарлос?
Много. Публиката ще открие неща, които аз не знам за мен (смее се). Този, който казва, че се познава добре, всъщност не се познава изобщо. Този албум е отражение на това, което преживях последната година, минах през всякакъв тип емоции и чувства. Тук имах свободата да се изразя както искам чрез текстовете, ритмите, музиката. В предишните два албума бях под ръката на големия продуцент Руди Перес, на който ще съм вечно благодарен, и до днес сме големи приятели и продължава да ми е ментор. Там бях повече изпълнител, отколкото артист. Пеех песните, които пишеше и продуцираше Руди Перес, но в този албум се чувствам сто процента аз. Затова ще има песни като "Харесва ми" ("I Love It") - това съм аз!

- От къде се вдъхнови за написването на "Харесва ми" ("I Love It")?
(Смее се) Бяха доста нощи, в които я писах, не стана и само на едно място, а и доста хора се включиха. Случиха се доста неща, на които дължа това вдъхновение. Но ще ти кажа какво беше - много забавни нощи.

- Кой смяташ, че е най-големият ти успех в кариерата?
Да мога да правя това, да мога да живея от това, да мога да правя това, което обичам. Че разполагам с голям екип около мен, с обичта на феновете, с подкрепата на пресата, но най-вече, че правя, каквото обичам.

- Лесно ли е да споделяш живота си с хиляди хора?
Много добър въпрос. Сега като помисля смятам, че най-важното оръжие за един композитор и изпълнител е тази уязвимост и чувствителност, освен това се влага голямо доверие в публиката. В много случаи съм се разплаквал на сцената, заради тази връзка с почитателите. Накрая, всеки решава как да получи тази реакция. Всеки прави музика за облекчение, за предаване на емоции и това е най-важното.

- Фактът, че си завършил Психология, в твоя полза ли е?
Мисля, че да. Много малко знаят, че, въпреки че музиката е моята страст, реших да уча Психология. Това ми позволи да се отворя към живота, с тайните си, чувствата си, илюзиите си и дори страховете си. Днес, мога да кажа, че като се отварям така към публиката, ми е по-лесно.

- Кое е било най-лудото, което фен ти е правил?
Една ми отразя коса! При едно подписване на автографи една фенка се приближи с едни ножици и ми отряза кичур, след това видях да вика: "Имам косата му! Имам косата му!" Това ми се стори много лудо!

- Отново си включен сред "Най-красивите" на "People en Español". Това помага ли ти или смяташ, че вреди на кариерата ти, понеже не те взимат насериозно?
Мисля, че прекалено много се тревожат някои, че не ги взимат насериозно, ако излезе в списание значи изглежда добре. В крайна сметка талантът е това, което кара хората да те взимат насериозно. Благодаря на списанието, защото те избират не само по физическа красота, а смятат, че красив и красива обхваща много повече.

- Вече изпълни ангажимента си към Телемундо, какви са ти плановете до края на годината?
В тази кариера планът е да не правиш план. Нищо не се знае, но планирам да подкрепя на сто процента тази песен, колкото може повече хора да я чуят и да споделя музиката си с целия свят. Планираме масивно турне, международно и ще сме заети с музиката.

- Какви мечти ти остават?
Не знам! Имам много мечти и едновременно ме научиха да бъда благодарен. Бях в дом за деца, болни от рак в Панама и имаше една книга, в която децата можеха да пишат на Бог какви мечти имат и щом учителите започнаха да я четат, си дадоха сметка, че те не искат нищо, всички благодарят и когато си в подобна ситуация, оценяваш живота толкова и не молиш за нищо, благодариш за това, което имаш.