петък, 12 юли 2013 г.

Най-красивите за 2013-а година... (първа част)

„Петдесетте най-красиви” е ежегодна класация, в която американското списание „People en Español” нарежда най-магнетичните актьори, певци и водещи на Латинска Америка за настоящата година.
Благодарение на красотата, таланта, професионализма си и още нещо, тази година актьорите-избраници са... Арасели Арамбула, Белинда, Бланка Сото, Кристиан де ла Фуенте, Давид Чокаро, Давид Сепеда, Едуардо Янес, Ейза Гонсалес, Ерик Елиас, Еухенио Силер, Фабиан Риос, Габи Еспино, Жанкарлос Канела, Джейсън Канела, Хорхе Луис Пила, Кейт дел Кастийо, Лусеро, Маите Перони, Мане де ла Пара, Марджори де Соуса, Нинел Конде, Рафаел Амая, Себастиан Рули, Уилям Леви и Химена Дуке. Предстои да разгледаме всички тези чаровници –  в две поредни седмици, като статиите за тях ще красят и специалните фотоси, направени за изданието.

Арасели Арамбула – актриса
„Чувствам се щастливка, много съм горда с децата си”, доверява протагонистката на „Господарката” („La Patrona”) за своите две малки съкровища – Мигел – на шест годинки, и Даниел – на четири, които създаде с певеца Луис Мигел. За връзката си с актьора Себастиан Рули, тридесет и осем годишната мексиканка споделя: „Много съм влюбена. Много сме щастливи”.

Белинда – певица и актриса

Дами и госпожици! Обърнете внимание... Белинда разкрива съставките на елексира, който консумира, за да изглежда винаги толкова великолепна и секси: „Да се чувстваш удобно с теб самата, да бъдеш истинска, да имаш тази сигурност, която излъчваш. Да нямаш съмнения за физиката, характера и начина си на съществуване”. Двадесет и три годишната мексиканка в момента е сама, в очакване на голямата любов, но, за сметка на това, изпитва неистова страст към дрехите: „От малка ме влече модата”. Съвсем скоро Белинда ще пусне и новия си албум – „Катарзис” („Catarsis”). Красавицата е решила да промени някои свои недостатъци: „Много съм ревнива и разпиляна. Понякога ми се струва, че живея в собствен свят”.

Бланка Сото – актриса

Да си потопена в столичния трафик с часове или да ядеш в три следобед, вместо на обяд, както досега, не са единствените промени, пред които се е изправяла Бланка Сото, откакто се премести от Маями в Мексико Сити, за да оглави „Защото любовта командва” („Porque el amor manda”). „Промениха ми цвета на косата, вече съм руса”, доверява тридесет и четири годишната мексиканската актриса, която е естествено кестенява. „Любимият ми цвят определено не е русото”.
Това, което й харесва, са актьорските предизвикателства, пред които се изправя в най-новата си теленовелата. Да си партнира с Фернандо Колунга определено е било нейна мечта: „През цялото време се смяхме с него. Превивахме се от смях”. Миналата година Сото се раздели със съпруга си и сега е сама. Вие сте, кавалери!

Давид Чокаро – актьор

„Много хубаво преживяване бе както продукцията, която снимах в Аржентина, така и да бъда част от този списък, който винаги е доста чакан от читателите и феновете”, заявява тридесет и три годишният красавец. „Влезе ли някой в света на теленовелите, винаги си мечтае да има признания от този тип. Не толкова заради естетиката или физиката... Смятам, че „People en Español” избира именно тези петдесет личности, за които миналата е била тяхната година... 2012-а година бе много специална за мен”. Напомняме Ви, че наскоро аржентинецът реализира първата си главна роля  в телемунделата „Лицето на отмъщението” („El rostro de la venganza”), с която обра овациите на зрителите пред малките екрани.

Давид Сепеда – актьор и певец

Когато върви по плажа и мисли за живота си, Давид Сепеда се чувства удовлетворен. „Много съм благодарен на Бог. Всеки ден го изживявам като една нова възможност”, разказва тридесет и осем годишният мексикански актьор, който след като протагонизира теленовелата „Ад от страст” („Abismo de pasion”) и постановката „Една страстна нощ” („Una noche da pasion”), сега оглавява „Лъжа, за да живея” („Mentir para vivir”). Освен това, дебютира и като певец – издаде първия си самостоятелен албум.
Приятелят на актрисата Лина Радуан има за цел и да посвети повече време на личния си живот. „Голям домошар съм. Наслаждавам се на добра компания, хубава вечеря... Обичам да съм заобиколен от хора, които обичам”. Въпреки че с Лина е от доста време, Сепеда твърди, че все още не е намерил бъдещата майка на децата си и че продължава да я чака. „Виждам се с деца, със семейство”, уверява той. „Само това ми остава да направя”.

Джейсън Канела – актьор

Който и да го види с това тяло, докато потичва на плажа в Маями, би си помислил, че има не една, а много приятелки. Но, всъщност, не е така! В това се кълне дведсет и една годишният актьор Джейсън Канела... Кубаноамериканецът твърди, че е сам и че е съсредоточен единствено и само върху кариерата си. След като завърши актьорство майсторство в престижния филмов и театрален институт на Ню Йорк, Канела дебютира и на англоезичния пазар – в сериала „The Glades”. В момента се снима и в новата теленовела на Унивисион – „Красавица” („Cosita linda”). Именно заради ангажиментите му, любовта трябва да почака. „Искам да имам деца и семейство. Много обичам децата”.Джейсън винаги се вълнува, щом говори за племенника си – Николас, син на брат му – певецът и актьор Жанкарлос Канела. „Племеникът ми ме прави луд. Дори се бях направил на Плутон на първия му рожден ден... Бих дал живота си за него”.

Едуардо Янес – актьор

Нито славата, нито фенките, които се разтапят в краката му, карат Едуардо Янес да се чувства като нарцис, докато се гледа в огледалото. „Винаги, когато се гледам, виждам дефект... Или два, или три, или четири”, споделя през смях петдесет и две годишният актьор. „Този ръб тук, дали косата е лошо подстригана или гушата малко ти е увиснала”...
За щастие, тези дреболии са невидими за публиката на „Истинска любов” („Amores verdaderos”)... Най-вече когато гледат този як мексиканец да раздава юмруци, докато влиза в образа на веселяка-охранител Хосе Анхел Ариага. „Много е забавно. Винаги те удрят”, казва Янес, специално практикувал бразилско джиу джицу, за да дава най-добрите си удари на снимачната площадка. „Опитвам се да направя нещо достоверно за публиката”.

Ейза Гонсалес – актриса и певица

В кожата на Ники Бриз в „Истинска любов” („Amores verdaderos”), Ейза Гонсалес е едно младо, сприхаво и булимично момиче. Но когато веднъж завинаги двадесет и три годишната мексиканка свали този персонаж от себе си, се превърна в едно обикновено и... доста апетитно момиче. „Винаги съм била слаба, въпреки че ям по пет пъти на ден. А понякога и повече”, уверява Гонсалес. Актрисата е била питана многократно по този въпрос, заради слабата си фигура. А през април месец влезе и в болница, заради инфекция. „Не оставям нищо да ме спира – нито слуховете, нито възрастта ми. Това, което имам, е в резултат на труда, който съм положила, за да го постигна”.

Ерик Елиас – актьор

„Много е забавно да си баща. Невероятено е. Всеки ден опознаваш нови неща”. Преди две години на тридесет и три годишния мексикански актьор и модният дизайнер Карла Гуинди на бял свят се появи малката им дъщеричка – Пенелопе. Сега двамата очакват друго бебе. Освен в специалното кътче за себе си в специалния брой на списание „People en Español”, злодеят от „Защото любовта командва” („Porque el amor manda”) позира и на корицата на изданието за „Петдесетте най-красиви за 2013-а година”.

Еухенио Силер – актьор

Ако на тази фотосесия Еухенио Силер ни показва уникалната си усмивка, то това е така, защото пушекът от барбекюто му навява спомени от тийнейджърските му години в родния щат Тамаулипас, Мексико. „През лятото, когато бях там, винаги вкъщи имаше печено, идваха приятелите на родителите ми и децата им. Много ми допадаха тези събирания”. Миналата година Силер се премести от Маями в Лос Анджелис, за да учи актьорско майсторство. „Бях в най-удобната си зона”, потвърждава Силер, който след няколко месеца ще започне да снима новата телемундела „Кралица на сърца” („Reina de corazones”). „Липсват ми предизвикателствата. Холивуд на прицел? Би било невероятно да направя завой натам. Но не мога и да се оттегля от теленовелите”.

Фабиан Риос – актьор

Когато се качи на колело, Фабиан се чувства като малко момченце. Но тридесет и четири годишният красавец не крие, че най-хубавото за него е да си играе на кукли с малката му дъщеря Лусия. „На нея й харесва да облича баща си като принцеса”, разказва колумбиеца. „Именно тогава започва да ми разказва тайните си, които никой никога не си е представял, че момиче на четири годинки може да има”.
Това, което самият Фабиан има в ръцете си, е нов договор с Телемундо. Последната му роля – тази на Уили в „Смело сърце” („Corazon valiente”), предизвика огромен интерес сред зрителите. „Определено „Смело сърце” („Corazon valiente”) ме утвърди като актьор на професионално ниво. Даде ми голяма сигурност и решителност за това, което предстои да направя. С този проект усетих професионална зрялост. Освен това, белязах „преди и след” в кариерата си”. И въпреки хилядите почитателки по целия свят, Фабиан е женен от седем години за актрисата Юли Ферейра.

Кристиан де ла Фуенте – актьор

Не се лъжете! Макар да изглежда досущ като снежен човек на фотоса, Кристиан де ла Фуенте си признава, че мрази студа. „Винаги съм следвал слънцето”. Чилийският тридесет и девет годишен актьор е привърженик на спорта и на дейностите на чист въздух. И след като наскоро оглави постановката „Ергенски апартамент” („Departamento de solteras”) в Мексико, в момента де ла Фуенте се приготвя да се снима в новата теленовела на Телевиса „Уханието на любовта ти” („El Aroma de tu Amor”).
Неговото слънце е осемгодишната му дъщеря – Лаура, плод на любовта му с актрисата Анхелика Кастро. „Единственото, което ме кара да се чувствам красив, е, когато Лаура ме гледа. Очичките й светят и ми все едно ми казват, че ме обичат”. Красавецът, който в момента живее в Маями, има книжка за пилот и официално е в резервите на Въздушните Сили в страната му: „Там се чувствам като Супермен. Няма по-голям от мен в момента на излитане”.

Снимките от публикацията са от специалното издание на списание „People en Español” за „Петдесетте най-красиви” за 2013-а година.