четвъртък, 26 декември 2013 г.

Вие пожелахте: Алехандра Ласкано

С красивите си зелени очи и пленителна усмивка, Алехандра Ласкано успя да се нареди сред любимите млади актриси на публиката. 

 Алехандра, на 28 години, направи телевизионния си дебют в програмата "Bucaneros" на Ацтека, след което последваха теленовелите "Госпожата" ("Señora"), "Каталина и Себастиан" ("Catalina y Sebastián"), "Като на кино" ("Como en el cine") и "Дъщерята на градинаря" ("La hija del jardinero"), където за пръв път играе злодейката. Ласкано се е снимала и за други компании 
като Панамерикана с "Буря от страсти" ("Tormenta de pasiones"), Телемундо - "Разбито сърце" ("Corazón partido") и Веневисион, където постига международно признание със "Заложница на съдбата" ("Acorralada") и "Валерия" ("Valeria"), последните три снимани в Маями. След този успех актрисата се връща в родното Мексико, за да оглави "Бедното дяволче" ("Pobre Diabla") на Ацтека, нейна четвърта главна роля. След това живя под "Червено небе" ("Cielo Rojo") с Едит Гонсалес и Маурисио Ислас през 2011. След толкова години мечтата й се сбъдва, освен млада протагонистка, играе с Едит Гонсалес при това нейна дъщеря. През 2012 мексиканската теленовела "С отворено сърце" ("A corazon abierto") имаше голям успех и решиха да я удължат, тогава Алехандра Ласкано влиза със специално участие. През 2013 зеленооката красавица беше избрана за главната роля в "Пясъчни жени" ("Mujeres de arena"), 
но заради неуспешно договаряне с бразилската компания Глобо относно процедурата по адаптиране, Ацтека анулира този проект и сега Ласкано очаква други предложения.
  Але винаги е била заинтересована от телевизията и за да бъде известна е трябвало да отсъства от училище, поради което губи много часове, но накрая го завършва. Така научава, че да бъдеш актриса в теленовела е много изискващо и двете неща не могат да се комбинират, заради времето на снимки. 


Любовта...
На снимките на "Червено небе" ("Cielo Rojo") Алехандра Ласкано и Ламбда Гарсия играха младата двойка. След осем месеца снимки любовта им се пренася и извън камерите и двамата продължават да са много влюбени. 


- Изпълнявайки Даниела в "Бедното дяволче" ("Pobre Diabla"), била ли си бедна?
Да. Това е реалност, която изживяваме в Мексико и искахме да покажем позитивната страна, а не сантименталната на тази социална класа. Спомням си, че когато работих в Маями, хората там имаха толкова погрешна представа за Мексико, че ми казваха, че си представят моята страна като Ирак и мислиха, че хората вървят на магаре.

- Пробва си късмета в САЩ. Какви спомени пазиш от престоя си в Маями?
Послужи ми много добре да работя в чужбина и да се адаптирам към друг начин за реализиране на теленовели, израснах като актриса, макар че ми харесва повече традиционната мелодрама като "Бедното дяволче" ("Pobre Diabla"). С Веневисион бях във "Валерия" ("Valeria") с Хорхе Рейес и през 2007 в "Заложница на съдбата" ("Acorralada") с Давид Сепеда и Соня Смит.

- Какво си спомняш от "Заложница на съдбата" ("Acorralada")?
От продукцията се отнасяха много добре с нас, много добър екип в актьорско отношение; смятам, че това се отразява и на екрана и направи теленовелата успешна, хората искаха да я гледат. 

- Чувствала ли си се като "Заложница на съдбата" ("Acorralada")?
Благодарение на Бог не съм се чувствала така и се надявам никога да не се чувствам.

- С кого се сприятели там?
Със Соня Смит, Франсес Ондивиела. С Мариана Торес се познавахме отдавна и вече бяхме приятелки и до сега продължаваме да се виждаме и да излизаме заедно.

- Как се почувства, след като се върна в Мексико?
Щастлива, че се върнах след седем години и направих персонаж, който не бях правила. 

- В "Червено небе" ("Cielo Rojo") ти се сбъдна мечтата да играеш с Едит Гонсалес...
Играх нейната изгубена дъщеря, за мен бе удоволствие да работя с нея, имахме супер силни сцени. От малка съм я гледала на екран и съм искала да играя с нея. 

- Смяташ ли се красива?
Повече отвътре, отколкото отвън. Сутрин ставам оптимистично настроена и когато се видя в огледалото си казвам, че съм красива, че се обичам (смее се).

- Кога се чувстваш най-удобно?
Вечер, когато се приготвям за излизане с приятели; когато си слагам хубави панталони и се гримирам.


- Какво харесваш най-много в теб?
Очите, харесва ми цветът им, формата, това ми харесва най-много от физиката ми.

- А най-малко?
Една костица на носа, която почти не се вижда, но не бих се оперирала заради това, защото смятам, че носът е това, което различава един човек.

- Кой е любимият ти парфюм?
360° на Пери Елис и ми харесва много също Donna Karan.