сряда, 25 декември 2013 г.

Звездите празнуват

 Коледните и Новогодишните празници са тук.
Времето, в което забравяме за малко грижите и се отдаваме на веселие и усмивки. Звездите разкриват къде и как ще посрещнат тези празници.

Как ще посрещнете празниците?

Габи Еспино: "Отиваме всички на пътешествие, някъде където ще караме ски".

Аарон Диас и Лола Понсе ще прекарат Коледа в Сан Мигел де Айенде, Мексико със семейството на Аарон. Това е първата Коледа за малката Ерин на 9 месеца. "Ще сме в Мексико с моето семейство, след това ще бъдем със семейството на Лола в Аржентина. Вече трябва да се правя на Дядо Коледа заради Ерин. Много обичам да импровизирам".

Арасели Арамбула: "За мен Коледа е много специална, защото се събираме цялото семейство. Благодаря на Бог, защото имам толкова прекрасно семейство и толкова много обич от публиката. Благодаря Ви! Цялата ми любов и обич са за вас! Пожелавам на всички тази Коледа всички семейства да са заедно, пълни с любов, блаженство и всичко най-хубаво на света. Да подарим много усмивки и радости на децата и всички около нас"

Лисет Морелос с нетърпение чака да дойде време за вечерята: "На 24 декември ще вечерям с майка си, обичайно приготвяме пуйка, картофено пюре, треска, типичното".

Айлин Мухика: "Желая ви една Весела Коледа и през следващата година искайте много, защото ако не искате, няма да получите. Щастлива 2014-а година. Целувки и бъдете щастливи!"

Сара Малдонадо: "Сега вече офиациално във ваканция. Да се радвам на приятеля си, семейството, Коледа, плажа, Новата година, храната и т.н."

Анхелика Селая: "Най-много се радвам на декорацията и храната. Слагам елхата в края на ноември, обичам да се събуждам и да стоя в единия ъгъл на къщата ми, сякаш съм изгубена в коледния рай, мисля, че все още пазя една част от детето в мен и сякаш живея в магичен свят". Анехелика ще бъде в Мексико с Рафаел Амая и със семейството си.

Ерик Елиас смята да си почива, защото тази година е била доста изтощителна за него. "Планирано нищо, ще отидем на плажа, ще починем, няма да правим нищо, ще се съберем с фамилията".

Адамари Лопес ще пракара тази Коледа в Пуерто Рико. "Сутринта ще работя в предаването "Нов ден" ("Un Nuevo Día") на Телемундо и след това с Тони, приятелят ми, и майка му, която идва от Испания, ще отпътуваме за Пуерто Рико. Там ще бъдем в къщата на баща ми със сестрите ми, брат ми, племениците, всички, ще ядем и ще се веселим.

Химена Ерера: "Ще правим типичните неща: украсяваме елха, подаряваме си подаръци, вечеряме в семейна обстановка".

Джералдин Басан обича да слага коледната елха и да я гледа, най-вече когато дъщеря й Елиса Мари е покрай нея. "Освен това, обичам да подарявам, макар и нещо малко, обичам много да го правя".

Артуро Кармона: "Събираме се в Монтерей, ядем пуйка, правим всичко заедно цялото семейство".

Ейза Гонсалес ще се прибере в Мексико за коледните празници. Това е традиция на семейството, където и да са по света, на този ден винаги се събират заедно. Най-важното за Гонсалес не е храната и подаръците, а да усеща комфорта на дома заедно с любимите й същества. 

Маите Перони ще прекара коледните празници в Мексико със семейството си в къщата на баба си. "Ще прекарам Коледа в дома на баба ми с моите чичовци, братовчеди, племеници, братя, майка ми, цялото семейство".

Даниел Аренас: "Ще пеем, ще бъдем цялото семейство, ще се забавляваме, щв ядем вкусно".

Дулсе Мария ще бъде със семейството си в Мексико Сити, събират се всички и вечерят типичните неща, като пуйка, торта, салата и вино. Надява се Дядо Коледа да й донесе нов компютър за следващото й турне, но "смятам, че ще си го купя аз".

Кристиан Мейер: "Ще пием по цял ден и след това ще мисля".

Жаклин Бракамонтес: "Ще бъде тъжна вечер, защото ще ни липсва свекърът ми, но, от друга страна, ще бъде голяма вечер, защото е първа Коледа за малката Мини Жаки. Тя обича лампичките, така че ще се влюби в елхата". 

Себастиан Рули: "Ще празнувам с приятели и след това на 25 декември със сина ми Сантяго ще отваряме подаръците от Дядо Коледа".

Алисия Мачадо ще бъде в Маями: "За съжаление, тази година няма да мога да съм със семейството си, защото то е във Венесуела, а нещата там са доста трудни. Ще бъда в Маями със семейството си, т.е с дъщеря си".

Алтаир Харабо: "Със семейството ни ще пътуваме и желая същото на всички ви".

Едит Гонсалес смята, че най-важното в тези дни е да ги споделиш с любимите си хора. "Обичам да бъда с моите хора, Коледа е да я прекараш семейно, да вечеряш божествено. Това е време, в което да анализираш и да видиш какво си направил добре и да се учиш от грешките си".

Лаура Флорес най-вероятно ще пътува до Коста Рика: "Ако работата ми го позволи, ще бъдем в Коста Рика, защото майката на мъжа ми е на 87г. и тя не може да пътува. За мен е много важно, че съпругът ми е с майка си на този специален ден, Коледа".


Ритуали и традиции

Арасели Арамбула: "Сега, когато съм майка, Коледите са впечатляващи, най-доборото, случващо ми се в живота, защото вълнението и невинността да видят Дядо Коледа да лети е нещо, което ме подлудява, защото си спомням като бях малка, брат ми правеше тези лудории, казваше на племениците ми: 'ай, вижте, Дядо Коледа лети там, на високо' и децата гледаха с тяхната невинност, беше приказно, сега аз го правя това с децата ми. Затова Коледа е много специална за мен". 

Адамари Лопес ще се радва на традиционната храна на острова. "На масата винаги е имало ориз с грах, торти, прасе". Лопес иска като подарък Дядо Коледа да й донесе едно бебче.

За Джералдин Басан не може да липсва червеното бельо и традиционното грозде в 12ч вечерта, освен това пали свещи и ако си е вкъщи, маха лошите вибрации навън и излиза с куфарите.

На Анхелика Селая ритуалите са духовни: "Харесва ми да благодаря на Бог и да моля за хармония и просперитет за следващата година. За мен е важно да си взема време и да благодаря насаме, предпочитам да го направя, заобиколена от природата и да оценявам безкрайността и красотата на света, да си дам сметка, че съм само част от най-големия план, който мога да си представя".


Естестена елха или изкуствена?

Соня Смит: "Естествена, въпреки че знам, че хората ще кажат да ги пазим, но това е традиция и мирисът на естествената елха е прекрасен".

Хуан Солер: "Изкуствена, дърветата не заслужават да страдат".

Айлин Мухика: "Изкуствена, защото ме боли да режат дърветата".


Синтия Олавария: "Естествена".

Мигел Варони: "Естествена, разбира се".

Вирна Флорес: "Изкуствена".

Давид Чокаро: "Естествена".

Рикардо Чавес: "Естествена, но не рязана".


Какво не може да липсва на тези празници?

Синтия Олавария: "Нуга"

Вирна Флорес: "Храна"

Исмаел де ла Роса: "Любов"

Соня Смит: "Семейството"

Даниела Наваро: "Храната"

Рикардо Чавес: "Музика"

Хуан Солер: "Моето семейство"

Мигел Варони: "Добре поднесена музика" 




Какво ви липсва от вашата страна на Коледа?

Марица Родригес: "Семейните събирания, тук не се случват много"

Соня Смит: "Този венесуелски вкус, който се усеща само там"



Какво ще пожелаете на всички?

Соня Смит: "Желая ви спокойствие, любов, блаженство и благословии. Обичам ви много".

Рикардо Чавес: "Приятели, желая ви весели празници, една Весела Коледа, Щастлива Нова година. Не спирайте да обичате и да благодарите за това, което имате. Прекрасно е".

Марица Родригес: "Весела Коледа! Всичко най-хубаво, прекарайте една хубава вечер с приятелите и семейството"

Химена Наварете: "Весела Коледа!".

Уилям Леви: "Весела Коледа на всички. Здраве, Любов и Щастие!!! Обичам ви".

Ливия Брито: "Весела Коледа, Весела Нова година, Весело всичко".

Фабиан Риос: "Всичко най-хубаво за хората, които четат това. Весела Коледа и просперитетна Нова година".

Синтия Олавария: "Пращам ви целувка и прегръдка. Весела Коледа".

Исмаел де ла Роса: "От Маями ви пращам голяма целувка и силна прегръдка, от дъното на сърцето си ви желая много усмивки на тази Коледа".

Айлин Мухика: "Весела Коледа, просперитетна Нова година и най-вече много спокойствие. Целувки"

Данна Гарсия: "Весела Коледа"

Дулсе Мария: "Весела Коледа! Една прегръдка, където и да сте! Обичам Ви!"

Химена Ерера: "Весела Коледа! Да ценим това, което имаме днес и което можем да дадем... Това е най-хубавият подарък!"

Желаем Ви Весела Коледа и една 2014-а, пълна с много любов, здраве и радости!