сряда, 5 март 2014 г.

Вие пожелахте: Кристиан Майер

25-годишна кариера... партнирал си е с едни от най-красивите актриси и е имал страхотна химия с всяка една.

 Син на консервативния политик Антонио Мейер и Мис Вселена 1957 Гладис Сендер, Кристиан Мейер е имал много радостно детство. Има по-големи брат и две сестри. Учил е графичен дизайн, понеже любимото му занимание било рисуването, свирил е на клавиши в перуанската рок група "Arena Hash" и е издал три самостоятелни албума. В света на теленовелите започва с малки роли. Първата си главна получава във "Врабче" ("Gorrión"), където се запознава и с 
бъдещата си съпруга Марисол Агире, от която има три деца - Стефано, Тайра и Джиа, но след 12г. брак се разделят. Истинска международна слава му донася ролята в "Лус Мария" ("Luz María") с Анджи Сепеда, излъчван и у нас преди повече от 13 години. Кристиан е работил, освен в родината си Перу, в Маями, Колумбия, Мексико. У нас сме го гледали в "Наследницата Луна" ("Luna, la heredera") с Габи Еспино, "Имението" ("La tormenta") с Наталия Стрейгнард, "Зоро, шпагата и розата" ("Zorro, La espada y la rosa") с Марлене Фавела, "Доня Барбара" ("Doña Bárbara") с Едит Гонсалес, "Някой те наблюдава" ("Alguien te mira") с Дана Гарсия, "Първата Дама" ("Primera Dama") с Карина Крус. Играл е още в "Лънч" ("Lynch") с Наталия Орейро, "Разведени" ("Divorciados") отново с Анджи Сепеда, "Изблик на страст" ("Arranque de pasión") с Кейт дел Кастийо и последната му теленовела "Красавица" ("Cosita linda") с Ана Лорена Санчес. Освен музика и теленовели, е любител на киното, където се е снимал в няколко филма.
  Подобно на много други актьори, Мейер пуска свой парфюм за мъже "Pulso" през 2008 и "Bravío" през 2011. Обявяван е за един от 50-те най-красивите на списание People en Español. Малко след развода му през 2008, стана публична връзката на Мейер с Хенесис Родригес, но след няколко месеца се разделят. Актьорът не крие желанието си да остави ергенския живот и да има стабилна връзка с някой. Той смята, че прекалено млад се е оженил за майката на децата му. "Бях на 24г. Смятам, че идеалната възраст да се ожениш е между 35 и 40г. Децата ми са моят свят, основният мотив в живота ми. Ние сме прекрасно семейство от разведени родители".

- Кристиан Дитрих Мейер Зендер. Не звучи много перуанско, нали?
Перу е страна с голяма история. Имигранти от целия свят дошли да търсят по-добър живот и затова има от всички тук - китайци, африканци, японци, европейци... Смятам, че това е част от очарованието на страната ми, голямото разнообразие на култури. В моя случай, прабаба ми и прадядо ми идват от Германия.

- Приятелите ти са пушели от малки, ти изкуши ли се?
Аз никога не съм пробвал дрога нито марихуана. Когато бях на 10-11г., приятелите ми бяха на 13-14 и вече пушиха марихуана, на следващата година вече минаха на кока. Тъй като бях най-малкият и най-малко подозрителен от всички, аз пазех дрогата им в къщи. На 11г пазех торбички с марихуана по кило или пакети кокаин между чорапите си. Бяха техни! Знаеха, че щом се приберат, ще ги преровят. Затова ги даваха на мен. Израснах заобиколен от всичко това, виждайки как приятелите ми крадяха фаровете на мерцедесите на съседите, за да ги продават и заменят за марихуана. Преди да стана на 20, по-голямата част от тях завършиха мъртви или в затвора, или алкохолици, или на рехабилитация. За мен бе травма да гледам как се разрушават малко по малко.

- Първият ти контакт със славата е с групата "Arena Hash"...
Бяхме много млади, на 17г. и решихме да направим рок група, да правим дискове и турнета. Бяхме много известни на много ранна възраст, толкова че не знаехме как да управляваме славата си. Бяхме 6 години заедно и след това се разделихме.


- Как влезна в света на теленовелите?
След като се раздели групата, започнах да работя по първия си самостоятелен албум, докато не останах без пари. Един ден видях във вестника новина, че започват да снимат теленовела, но продуцентът не е намерил все още главния актьор. Помислих си, че ако спечеля тази работа, ще мога да спечеля пари, за да довърша албума си. Представих се, направиха ми кастинг и ми дадоха ролята. Оттогава започнах да играя и досега не съм спрял.

- Играл си в повече от 20 новели, към коя пазиш най-голяма обич?
Любимата ми винаги е била и ще бъде "Лус Мария" ("Luz María") , но също и "Имението" ("La tormenta"). 

- Ако някое от децата ти иска да се посвети на актьорството, какъв съвет би му дал?
Децата ми са живият пример колко трудна е тази кариера. Наясно са, че без дисциплина и постоянство нищо няма да се получи. Тримата винаги са имали артистични наклонности, но за възрастта си Стефано (на 18) е най-наясно за бъдещето си. Скоро започва да учи актьорство и режисура на кино в Лос Анджелис.

- Един съвет за справяне с три деца тийнейджъри?
Никога не коментирайте в техния Фейсбук.

- Как минава един нормален ден на Кристиан Мейер?
Излизам да работя, прибирам се у дома, ходя на фитнес, излизам да вечерям и слагам снимка в Инстаграм в края на деня.

- Някога мислил ли си си, че кариерата пречи на личния ти живот?
Цял живот. Заради работата съм си жертвал личния живот. Докато веднъж си казах 'добре, сега всичко останало да върви по дяволите'. Направих го само веднъж преди четири години.


- Когато беше с Хенесис Родригес...
Да, по онова време се посветих на това да имам личен живот. Но сега е много трудно да имам връзка с някой. Когато дойде края на седмицата, най-вероятното е да го ползвам да отида да видя децата си. Може да не съм егоист, но това искам да правя най-много. Личният ми живот се свежда до семейния живот с децата ми, които живеят в Лима, Перу. Всеки път, щом имам време, се посвещавам само на тях.

- Каква роля би отказал?
Такава, която няма да представлява никакво предизвикателство за мен.

- Винаги казваш, че си сам...
Винаги съм сам.

- Дана Гарсия, Едит Гонсалес, Марлене Фавела... с коя си имал най-голяма химия?
С всички съм имал хубави работни отношения, но мисля, че имах специална връзка, когато работих с Наталия Стрейгнард. Тя е прекрасна, бих повторил с нея хиляди пъти.

- Имал ли си платонична любов?
Джесика Рабит.

- Какво би станало, ако наистина беше президент?
Бих давал послания на нацията всеки ден, за да излизам по телевизията.

- На какво те научи ролята ти в "Първата Дама" ("Primera Dama") за властта и елита?
Научих, че водещ е интересът.

- Какво ти хареса в тази новела?
Че хората на улицата ми казват: "Господин Президент, имам братовчед, който ръководи строителна фирма". Освен това героят ми не е амбициозен, напълно честен е, иска да премахне корупцията в страната си, но преди всичко е човек от плът и кръв.

- Където остана графичния дизайн?
Окачен по стените на къщата ми.

- Как живееше с мисълта, че майка ти е първата перуанска Мис Вселена?
Всички деца растем с мисълта, че майка ни е най-красивата на света, разликата е, че на моята й дадоха короната.


- Какво си спомняш от годините си на млад музикант?
Спомням си, че се напивах преди да се кача на сцената, за да преодолея притеснението. Не си спомням нищо друго

- А от "Зоро, шпагата и розата" ("Zorro, La espada y la rosa")?
Че маската не ми позволяваше да виждам.

- Наскоро приключи снимки на последната ти теленовела "Красавица" ("Cosita linda"). Какво можеш да ни кажеш за героя си?
Диего Лухан е добър тип. Рядко срещан протагонист с чувство за хумор и хитрост. Продуцентите бяха много щедри да ми дадат свобода да го изпълня. Той е добрият в историята, но не спира да допуска грешки от страст.

- Играеш с Ана Лорена Санчес. Какво е работиш с тази млада актриса?
Тя е прекрасна. Много е талантлива. Въпреки че това е първото й важно приключение, се справи много добре. Голяма танцьорка е и обича да репетира сцените, нещо, което трудно да кажеш за новото поколение актьори.

- Със Сулейка Ривера постигнахте ли добра химия?
Сулейка е израснала много като актриса от първия път, в който я видях и изпълва сцената всеки път щом влезне в студиото. Тя е като цунами и е много забавно с нея.


- Какво ще пожелаеш на феновете си?
25 години работя и тази кариера ми е позволила да се запозная със страхотни хора. Всички са били за мен вдъхновение, мотивация и компания. Обожавам феновете си, винаги са били безусловни и моята работа винаги ще бъде за тях.